9 Şubat 2013 Cumartesi

Bitenler #35

Geldik 35. bitenler yazımıza.... Bakalım son günlerde neler bitirmişim;
Vichy NormaDerm Yıkama Jeli; Bir sevip bir nefret ettiğim bir üründü. Zaman zaman çok iyiydi, iyi temizliyordu desem de zaman zaman bitse de kurtulsam moduna girdim. Bir de kokusu bulaşık deterjanı gibiydi. Ve çok şükür bitti.
Colgate Sensitive Pro-Relief Diş Macunu; Hassas dişlerim bu diş macununu sevdi.
Cecile Oje #70; Cecile ojeleri Carrefour ve Real'den alıyorum. Renkleri ilgimi çekiyor, sonra sürünce nefret ediyorum. Yapıları ve fırçaları bir tuhaf. Aslında kullandığım 2 ojesi de tek katta bile rengini veriyordu ama yapıları macun gibi, baloncuklar oluşuyor sürdükten sonra. Zaten o fırçalarla yine sürebilen benim gibilere madalya takmaları gerekiyor bence :)
Jane İredale Pudra SPF 20 / Amber; Vanilya Club kutusundan çıkmıştı, deneme boyu.Yazısı burada Gerçekten çok beğenmiştim, dibine kadar kullandım. Azıcık kalmıştı onları da kazıyıp başka bir pudrama aktardım. Zerresine kadar kullanmaya kararlıyım :) Fiyatı yüzünden şu sıralar tekrar alamam ama ilerde almak isterim.
Çok şükür, bir kaç parça da olsa birşeyler bitirebildim. Çok mutluyum :)
Sevgiler ♥♥♥

24 yorum:

  1. Biseyler bitince çok seviniyorum ben alışverişe sıra geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'cım, be nde çok seviniyorum, çünkü stokçuyum artık eve sığamıyorum bitenin yerine hemen yenisini açıyorum :)

      Sil
  2. Vichy ürünlerin, genel anlamda bende bir sevip bir sevemiyorum . Şuan cilt bakımı rutinimde birkaç ürününü içeriyor bu aralar aramız iyi bakalım =D Colgate hassas dişleri severek kullanıyorum. Daha çok ürün bitirmen dileğiyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vichy genel olarak herkeste aynı etkiye sahip galiba, herkes aynı görüşte :/ Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Ben de bu sabah sonunu kullandığım 2 ürünü, taze bittiler serim için biriktirdiğim çantaya koyunca accayip mutlu oldum :)
    Bu arada, sen de ürün bitmiyor diye hayıflanıyordun, gayet de güzel bitirmişsin işte :) O koca şişe ürünü ve ojeleri bitirmek kolay mI???
    Süper süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözün aydın senin de canım, insan mutlu oluyor gerçekten de :) Kuzum makyaj malzemeleri bitmiyor bir sürü ürün var hem bitmeyi hem açılıp denenmeyi bekleyen :( Teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Yaşasın bitenler ve yeni alınacak ciciler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum yaşasın yaşasın, ama ben yeni alınanlar değil de stoktan çıkacak ve yer açılacaklar için yaşasın diyorum :)

      Sil
  5. eskileri atalım, yenilere yer açılsın gibisin, gerçekten hafifliyor insan değil mi :)
    pudrayı merak ettim, bu aralar arayışa düşeceğim, benimkiler de bitmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle rahatlıyor, çünkü stokta açılmayı bekleyen sıralarını bekleyenler var :)Pudra çok güzel ama biraz pahalı maalesef :(

      Sil
  6. gelsin yeniler:))Bu arada cecile ojeleri çok seviyorum ben:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi canım, yaşasın bitenler ve yeniler :)

      Sil
  7. Colgate diş macununu bende kullanıyorum sevdim :)
    Yeni bir bitenler yazısını bekliyorum canım benim, bitirmek rahatlamaktır dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colgate den ben de memnunum, hassasiyet konusunda çok iyi Aslı'm. Yenisi artık haftaya olur canım, sorma bitirdikçe rahatlıyorum :)

      Sil
  8. Jane nin orijinal fiyatlarını düşününce, rengi bana koyu gelmesine rağmen hala saklıyorum :D Nişan makyajında kullanırım artık, hatta sapıttım düğünde bile makyajımı kendim yapmayı düşünüyorum :s
    Ayrıca 35 bitenler yazısı nedir yahu insaf :)) Kıskandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhehe, iyiymiş canım, benim ki Allah'tan tam bana uygun bir renk. Düğününde makyajını kendi yapan bir sürü kişi var, olabilir yani. Ama yine de en iyisi profesyonel birine bırakmak kendini, rahat edersin :)Valal bir de geçmişte numaralandırmadıklarım ile birlikte 50yi bulmuştur belki :(

      Sil
  9. colgate, vichy ve cecile ojeleri bende kullanıyorum seviyorum:) bende bugün bitenleri yazıp çöpe gidecekleri ayarlayıp attım rahatladım. eyyytt gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde gözün aydın o zaman :)

      Sil
  10. Vichy normadermi bende denemeye niyetlenmistim ama sirf kokusu rahatsiz etti diye vazgecmistim cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu yoğun biraz canım, bulaşık deterjanı gibi :(

      Sil
  11. bu postları çok seviyorum özeniyorum da.. biten bişi olunca hadi iki üç şey daha bitsin yazayım diyorum ama her defasında benim titiz kocam boşları atmış oluyo at desem atmaz ya:) aklımda bi fikir var kullandığım ürün bitsede netten resmini bulup yazmayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir çanta ya da kutu gibi bir şeyde toplayabilirsin, ben de öyle yapıyorum :)

      Sil
  12. bitenler gitsin yenileri gelsin:D buarada şu seyahat boy colgateler çok işe yarıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gelsin yeniler :) Seyahay boy Colgate leri ben de seviyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)