17 Ocak 2013 Perşembe

Golden Rose Jolly Jewels #116

Golden Rose Jolly Jewels #116 no'lu ojeyi yılbaşında kullandım. Zaten tam yılbaşı rengi. Kırmızı taban üzerine kırmızı/altın rengi pullar ve siyah simlerden oluşan şahane bir oje.  
Tırnaklarımda gördüğünüz 2 kat uygulanmış hali. Kırmızı bir ojenin üzerine de uygulanabilir. Kuruması biraz zor, uçlardan biraz çabuk soyuluyor ve çıkarması epey dertli. Yine de tekrar tekrar süreceğim bir oje, bayıldım görünüşüne. 
Jolly Jewels ojelerden bir kaç rengim daha var, en kısa zamanda onları da kullanmak istiyorum.
Sevgiler ♥♥♥

24 yorum:

  1. daha buna sıra gelemedi bile düşün.. kırmızı ojenin üzerinde deneyeceğim ben de.. folyo yöntemi ile çıkar canım 5 dakikada tertemiz olacak tırnakların..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir dahakine kırmızı ojenin üzerine denemeyi düşünüyorum canım. Folyo da biraz acele ediyorum , o yüzden beceremiyorum ama bu oje de denedim ama. Zor olsa da bu tekrar, tekrar sürmeme engel değil, çünkü çok güzel :)

      Sil
  2. Folyo bende bi işe yaramıyor :(

    YanıtlaSil
  3. Owww rengi süpermiş sana çokta yakışmış.

    YanıtlaSil
  4. rengi çok güzelmiş, çıkarması zor olduğundan ben simli oje bile sürerken tereddüt ediyorum ama:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ben de bu seriye kadar simli ojelere karşıydım ama bunlar çok güzel :)

      Sil
  5. ojen çok güzel parlıyor canım...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten tam yılbaşı gecesine uygun bir oje! Ben de bugün Biricitten kazandığım ojeyi sürmek için siyahlar giyindim siyah oje sürdüm! :) ben böyle güzel resimler çekemiyorum ama! İşe girince bir de fotoğraf makinası almak lazımmm
    Öptümm!!!
    Aaaa bu arada senin paketin içinden çıkan ojenin üstüne de Biricitten gelen ojeyi sürebilirim bak şimdi aklıma geldi heyoooo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, sen telden çekiyordun sanırım, ben oje fotoğraflarını balkonda çekiyorum, o gün çok aydınlık değilse bir de ışığını yakıyorum, net güzel çıkıyor ama içerde çekince iyi olmuyor.
      Oje denemelerini biz de görsek iyi olurdu :)

      Sil
  7. hala çıkıpta alamadım şu ojelerden çok hoş durmuş canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim, ben de çok zor buldum ya, kioskta hiç kalmıyor, hemen tükeniyor :(

      Sil
  8. canım tam yılbası rengıymıs cok guzel durmus:)

    YanıtlaSil
  9. Ya canım harika olmuş bu ojeler :) nasıl güzel durmuş. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, teşekkürler. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  10. Oje sürmeyen ben bu ojeye bayıldım :) Çok da yakışmıştır eminim ki sana. güle güle kullan canımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uvvv, ama ama sen bunları farketmedin mi? La Vi En Rose da da bunlar vardı.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)