21 Ocak 2013 Pazartesi

Bitenler #34

Nerede ise 1 haftalık yazı planladım ve son yazım da cuma yayınlandı. Evde yatılı misafir, onunla dışarı planları, hastalık, depresyonumsu ruh halleri v.s. derken, iyi ki geçen haftalarda yazı planlamışım, yeni yazı yazmaya hiç fırsatım olmadı, keyfim de yoktu. İlk defa blogum bu kadar uzun süre yazısız kalmış oldu :(
Alışkın olmayan, farkeden, gelip gidip yazı bulamayınca mail atıp nasıl olduğumu soran arkadaşlara teşekkür ederim.
34. bitenler yazımı yazıyorum ama yine aynı şeyi söyleyeceğim ''Bitmiyor arkadaş, ne yapsam bitmiyor, daha çok ürün bitirmek istiyorum ben, özellikle de makyaj malzemesi''
Nude Şampuan; Yazısı burada
Colgate Total Diş Macunu; Olmazsa olmazım.
Revlon Ruj; Çok çok sevdiğim bir rujdu, çok eski bir seri galiba. Bir arkadaşım hediye etmişti. Bitmesine çok üzüldüm :(
Alix Avien Manikür Jeli; Yazısı burada
Fotoğrafta gördüğünüz siyah kare kağıtta biten tırnak stickerımın kağıdı. Evet, ben tırnak stickerı da bitirdim :)
Bu haftalıkta bitenler bunlar.
Sevgiler ♥♥♥

26 yorum:

  1. nude sampuanı cok beğendım canım ben sen gondermıstın yazıcamda bende bırıktırıyorum bomba gbı yazılarla gelıorum :PP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uvv, hadi bakalım bekliyoruz bomba gibi yazılarını :)

      Sil
  2. Bitenler serilerini çok seviyorum, ben de yazıcam da bir pamuk bile bitiremedim.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ürünleri seçip üstüne giderek sadece onu kullanarak bitiriyorum kuzum, yoksa bitmiyor :(

      Sil
  3. Canım iyi ol lütfen. Yatılı misafir zor ama sevdiğin biriyse sorun yok.
    Bitenler ve oje yazılarını çok seviyorum bilesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm iyi olmaya çalışıyorum sadece :( İlk defa evimize gelen biri, odamı da kaptırdım :( Teşekkürler canım benim :)

      Sil
  4. Sen toparlarsın kendiniiii, yine yazılara boğarsın bizi...
    Bitirmişsin işte. Boşuna dememişler başlamak bitirmenin yarısıdr diye... Sen diğer yarısıyla ilgileneceksin sadece...
    Öptüm Canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz'cim toparlamam lazım çok istiyorum da geçmeyen bir baş ağrısı öksürük yorgunluk izin vermiyor. Bekleyen bir sürü taslağım var :( Kuzucum bazı başladıklarım bitmiyor ama :)

      Sil
  5. İlgiyle bitenler yazılarını takip ediyorum.. Bu sayede makyaj yapmaya başlayacağım artık..:))
    Selam ve sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm, yoldan mı çıkarıyor bu yazılarım yani :) Sevgiler :)

      Sil
  6. Bakımlı kızım benim:))
    Çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablacım, ben de öptüm :)

      Sil
  7. al işte bitane de benden varmış burda, olmuyor kardeşim bitmiyor bitmiyor, sürüyorum olmuyor yakında yemeye başlıycam sırf bitsinler diye :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya aynen öyle hihihihi bazılarının kokusu da tam yemelik :)

      Sil
  8. ben aslında bitenlere seviniyorum :))
    çünkü yenilerini almak keyif veriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, zaten ben de bitmiyor diye bu yüzden üzülüyorum, bitsin ki stoğumda yenileri var :)

      Sil
  9. Cnm ya ne güzel bir şeyleri bitiriyorsun bende nedense ürünler çok geç bitiyor ki ürünleri boca ederek kullanırım,bitselerde yeni şeyler alsam:) bu arada tekrardan çook geçmiş olsun cnm benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2-3 haftayı buluyor 4-5 parça bişey bitirmem canım. Özellikle makyaj malzemeleri çok çok uzun sürüyor ya deli oluyorum :(
      Çok teşekkürler kuzum

      Sil
  10. hadi bakalım seviyoruz bu bitenleri , bekliyoruz daha çok bitirmeni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha çok bitirmemi bekliyorum :) Teşekkürler canım.

      Sil
  11. Arada bir nefes almak için ara vermek iyidir ablacım. Ama sen yine de çok özletme kendini =) Ne güzel yine bitirmişsin bir şeyler. Ben ne zaman yazacağım acaba bitenler yazımı =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, evet arada ara iyi oluyor ama suçluluk duygusu oluyor ben de. Zamanında anlatmam gerekenler var ama hep geçe kalıyor. Ben 3-5 olsa da çekiyorum fotoğraflarını, bekletemiyorum :)

      Sil
  12. Ben de pek kozmetik bitiremiyorum.Genel de parfüm ve kişisel bakım ürünleri bitiriyorum.Kozmetikte de senin ki gibi kalem rujları bitirip seviniyorum kendi kendime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremi, parfüm, deo, roll-on vs çabucak bitiyor da ah o allıklar pudralar da bitiverse ya :)

      Sil
  13. benim de makyaj malzemelerim kolay kolay bitmiyor,bitirsem de yerine yenileri gelse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off, sorma, hele son çeyrekte artık bitse diye gözünün içine bakıyorum ama yok bitmiyorlar kolay kolay :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)