6 Ocak 2013 Pazar

Bitenler #33

Avon Care Hydra Firming - Sıkılaştırıcı ve Nemlendirici Vücut Losyonu; Bir etkisini gördüm mü hayır, ama haftada 1 kere sürdüğüm birşeyden de etki bekleyemem. Düzenli kullandığımda belki de işe yarardı? 
Flormar Oje Kurutucu Spray; Yazısı burada Bitince yeniden alırım desemde farklı ürünler deneme ihtiyacına yenildim, elimde 2 farklı markadan kurutucu sprey var şu anda.
Alessandro Pedix 1 Dakikada Pedikür; Yazısı burada 
Alix Avien 2'li Far; Bu farın gri-inci beyazını kullanıp yine böyle dibine kadar bitirmiştim. Bu far da açık yeşil-inci beyazıydı. Yeşil kısmı düşüp parça parça olmuştu, inci beyazını da utanmasam daha kullanacaktım da, elimdeki diğer aynı ton farları görünce vedalaşmaya karar verdim.
Bir Not; Bu ara bir şey bitirmek imkansıza yakın benim için. Bitmiyor, bitmiyor, bitmiyor. Sinir bastı :) 
Sevgiler ♥♥♥

30 yorum:

  1. Ürünler çok olunca bitirmeye sıra gelmiyor:)

    YanıtlaSil
  2. oh iyi olmuş bitenler. ara ara hiçbir şey bitmiyor. sonra bütün gerekli şeyler bir anda bitiyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ben yine takıldım bu ara birşey bitmiyor :) Sonra da toplu biterler :/

      Sil
  3. Bitenler postunu her zaman çok seviyorm.. Yapmasam da çok seviyorum işte =)
    Memnun kaldığınız veya memnun kalmadığınız ürünleri bizlerde görüyoruz ve o ürün hakkında bilgi sahibi oluyoruz yararlı oluyor yani bu post =)
    Tşk.ler =)
    Sen neden yapmıyorsun dersenz =) O kadar çok ürün bitiremiyorum çünkü =) Aylık bitenler postu hazırlayanları görünce ne çok şey kullanıyorlar diyorum =) Ben aşırı kozmetiğe yoğun değilim galiba ondan olsa gerek :P =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler postlarını ben de çok seviyorum. Aslında ben de tembelim hiç bir şeyi düzenli kullanmam. Ama ürün bitirmeyi zafer gibi gördüğümden bu postu yapmayı ihmal etmem :)

      Sil
  4. kendine haksızlık etme tatlım oje bitirme kraliçesisin sen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge'm, kışın o da zor bitiyor. Yazın ayaklara da sür, sürekli yenile falan. Kış olunca oje bitirmekte yavaşlıyor :)

      Sil
  5. Bitenler 33 nolu postunu yapan biri mi söylüyor bunu??!! Duymamış olayım O.o Asıl ben bişey bitiremiyorum ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı, bi de numaralandırmaya sonradan karar verdin bundan önce bi de numarasız postlarım var hihihi Ya ama en son nerede ise 1 ay önce yazmışım düşün, daha sık bir şeyler bitirmeliyim :)

      Sil
  6. ojelerin kurumasını beklemekten nefret ediyorum ama hiç de kurutucu kullanmadım, tavsiyelerin var mı ,amaçlarına ulaşıyolar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de o beklemeden nefret ediyorum, genelde de hep ojeleri bozarım o kurutma esnasında. 3 tane denedim şimdiye kadar içlerinde en iyisi Demert diye bir marka oldu, kuaförler falan kullanıyor.

      Sil
  7. Senin oje kurutucu spray yazından sonra bende aldım ama henüz kullanamadım canım ya. Bir deneyeyim yazıcam sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah memnun kalırsın canım :)

      Sil
  8. Ben daha bitenler 2'yi bile yazamadım,tebrik ederim seni:)ben de oje kurutucuları merak ediyorum,flormar yazını okudum,elindeki oje kurutuculardan en çok hangisinden memnunsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok şey bitirmek istiyorum yaa, düzenli kullansam daha neler neler bitiririmde :( Şu ana kadar Flormar, RDL ve Demert kullandım, en iyisi Demert diyebilirim.

      Sil
  9. Flormar oje kurutucuyuu merak ettim bak şimdi :)
    Bende avonunki var, az kaldı. Onun dışında başka ürün kullanmadığım için karşılaştıramıyorum ama he işte o =)
    Allahtan brşey bitiremiyorsun sayın sevda #33
    Sevgiler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi 33 tane post yap, bitiremiyorum diye yakın :) Düzenli kullansam bunun 2 - 3 katı ürün biterde :( 3 tane kurutucu kullandım aralarından en iyisi Demert oldu, aklında olsun :)

      Sil
  10. Bitenler 33 ve bitmiyor diye şikayet eden Sevda :)) Hele far bitirmene hayran kaldım. Benimkiler hiiiç bitmiyor canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O benim işte :) Kaç yıllıklar ama arada oluyor işte. Ben en kolay oje bitiriyorum.

      Sil
  11. o flormar oje kurutucunun bitebilmesi tam bir mucize zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojeleri de çok çabuk bitiriyorum bak ben :) Bu da öyle bir başarı hikayem mi desem :)

      Sil
  12. oje kurutucuyu bende merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım daha da iyisini buldum, alırsan Demert al :)

      Sil
  13. galıba bende bıtıremıyorum ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir ürüne takıp sürekli onu kullanıyorum o yüzden bitiyor :)

      Sil
  14. Avon'un aynı vücut losyonunu bende kullanmıştım düzenli olarak ama ben de hiç bir faydasını görmemiştim açıkçası. 33. bitenler yazın ve halen bitmiyor diyorsun ablacım. Senin kadar ürün bitirebilsem ben daha ne isterim ki. Daha bir tane far bitirmişliğim yok =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılların kullanılmışlığı var ama onda kuzu :) O yüzden

      Sil
  15. Avon care serisini seviyorum ben bittikçe alırım etkisini gördünmü dersen iyi nemlendirdiğine innaıyorum ama bu eski ambalajı sanırım.Flormar oje kurutusunu kullanıyorum hala bitiremedim bereketliymiş birde her oje sürdüğümde kullanmıyorum yeni aldıklarının tanıtım postunu sabırsızlıkla bekliycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir eski ambalajı, ben artık Avon'dan alış veriş yapmama kararına vardım çünkü, uzun zamandır bir şey almıyorum canım. Oje kurutucusunu 1 seneden fazla zamanda bitirdim düşün öyle kolay kolay bitmiyor. İnşallah yakında diyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)