3 Ocak 2013 Perşembe

Birazcık Alışveriş; Stradivarius & Watsons

Uzun zamandır giyecek hiç bir şey almıyorum. Kafamda gerekli olduğunu düşündüğüm parçalar var, onları yakalarsam giyecek alışverişi yapıyorum. Onun dışında varsa yoksa kozmetik :(
2 kıştır hırkalara taktım, sürekli hırka giyiyorum. Bu sezon yine bir siyah hırka almak istedim, e her zaman lazım. Stradivarius'ta o kadar uygundu ki fiyatı almasam olmazdı.

Promosyon olarak üretilen bu hırka 20TL idi. Geçen sene de Stradivarius'un promosyon hırkalarından 3 tane almıştım (mint yeşili-pembe-kırmızı) ve sık sık giyip sürekli yıkamama rağmen hiç birşey olmadı hırkalarıma. 
Watsons'tan sadece ihtiyaç listemdekileri aldım. 
Muppet Show Susam Sokağı karakterli cep boy mendiller çok şeker ve pakette bir sürü var. Fısfısı da aldım ama, aklımda hep bir şey oluyor alırken sonra evde başka bir şeye lazım oluyor. Bakalım bu sefer ne için kullanılacak?
Sevgiler ♥♥♥

37 yorum:

  1. böyle mendillere bende kayıtsız kalamıyorum canım çok şekerler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Bi de kış geldi mi hep böyle bulunduruyoruz evde, bu sefer bu güzelliklerden olsun dedim :)

      Sil
  2. bende bugün ankaradaydım bir sürü mağaza gezdim bişi alamadan döndüm afyona:( gene alamama günümdeymişim :) güle güle kullan aldıklarını canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca, o bana da oluyor arada. Mesela 1 elbise, 1 etek almayı planlıyorum, kafamda hem model hem de finansal tablo belli, o yüzden gezip dönüyorum. Azimliyim bulucam ama ben :) Çok teşekkürler.

      Sil
  3. iyi günlerde kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
  4. susam sokağı desenli herşeye hastayım arkadaş :) acaba topluca fiyatı nedir?
    banada beklerim, cicilerimisatiyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20tane var o mendillerden 3-4 tl civarı idi. Uygun yani fiyatı :)

      Sil
  5. Güle güle kullan cicilerini:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım hırka gerçekten çok güzel ve kullanışlı. bende çok seviyorum hırka kullanmayı taktım mı takıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gonca'cım :) Ben de 2 senedir hırka-tshirt giymeye takıldım kaldım :)

      Sil
  7. Geçen sene ben de almıştım o hırkalardan gerçekten güzeller :) susam sokağı mendilleri çok cici kışın çok ihtiyaç oluyor o kesin :) güle güle kullan hepsini fıstığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Mendillerin şirinliklerine dayanamadım işte :)

      Sil
  8. Bende hırka çok seviyorum, içine bir tshirt le baya kullanışlı oluyor. Güle güle kullan. Bende bakayım yakınımda var bu mağazadan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. T-shirt-hırka ikisilini eteklerle pantalonlarla çok sevdim, artık kazak hiç giymiyorum ve ufak bir de hırka koleksiyonum var :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  9. ben de uzun süredir kılık kıyafet almamıştım.. geçen kadıköyden epey bir şey aldım hem de çok uyguna.. güle güle kullan aldıklarını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereden aldın çok uyguna, benim de uygun fiyatlı bir alışveriş yapmam lazım :) Çile Sokak'a mı gittin acaba? Güle güle giy sen de :)

      Sil
  10. Güle güle kullan canım cicilerini :) Bu aralar bu cümleyi sürekli Çağla ve senin için kullanıyorum!!! :) Kız yeter artık harcamayın paracıklarınızı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-))) doğru söylüyorsun canım ama tutamıyorum kendimi bazen.. alma moduna girmişsem bir bakıyorum kasadayım.. bazen de hiç bir şey beğenemiyorum..

      Sil
    2. Deniz'cim, teşekkür ederim. Ama yukarıdakiler tamamı ile mecburi alışverişlerdi, valla bak :)

      Sil
  11. susam sokağı mendillerinden ben de aldım. geçenlerde turkcell kadınlar klubu indirimi vardı 2,5-3 tl'ye falan geldi sanırım bir de içinde 30 tane var benim hatırladığım kadarıyla, 3 sıra var çünkü pakette:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 sıra ve 1 sırada 5 adet varmış, senden sonra gittim tek tek saydım :) Çok güzeller di mi ama :)

      Sil
  12. Sevdammm hırkalara bayılırım bennn :) Kışın benim vazgeçilmez eşyam. En çok gri hırka giyiyorum ama değişik renkleri de seviyorum... Bu arada çoook mutlu geçireceğin nice nice seneler dilerim :) Muck.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu'm o zaman aynıyız bu konuda :) Ben her renk giyiyorum. Teşekkürler canım benim, mutlu seneler :)

      Sil
  13. Güle güle kullan canım, o siyah hırka varya tam can kurtaran bir parça olacak emin olabilirsin, bendede çok benzeri var herbirşeyin üzerine giyiyorum, uzun olmasıda avantaj taytlarla falanda giyebilirsin, koleston köpük boyanın rengide çok guzel gozukuyor ,ay ışığı kahvesinide öneririm çok hoş bir renk, opuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Siyah hırkasız kış olmaz olsun :) Ay ışığı kahvesine de bakacağım mutlaka .)

      Sil
  14. Watsonsta tek karşı koyamadıklarım mendiller ve kocaman duş jelleri :)Hırka tavsiyen aklımda.Hırkalarda en dikkate ettiğim şey,renginin atmaması ve orasının burasının zamanla sarkmamasıdır.Ben de gidince alacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aynen ben de, özellikle duş jelleri diyorum ama :) Geçen sene aldıklarımı sık sık yıkanmasına rağmen giyiyorum canım hala, durumları da iyi :)

      Sil
  15. Canım hırkana bayıldım, bak şimdi aklıma getirdin dışarı çıkmıştım mendilde alıcaktım unuttum ya :(
    Güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, teşekkürler canım. Watsonstan al tamam mı sen de :)

      Sil
  16. çikolata kahve süper bi renk tonu canım:) ıyı gunlerde kullan hepsını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında saçlarım biraz daha açık çikolata kahveden ama aldık işte :) Teşekkürler canım.

      Sil
  17. Hırkan çok güzelmiş, iyi günlerde kullan.
    O minik mendilleri biz de çok seviyoruz. Kızımla her gittiğimizde, alıyoruz. :)
    Çikolata görünümlü paketler de çok güzeldi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Çikolata görünümlü olanları kaçırmışım ben ama :(

      Sil
  18. İyi günlerde kullan herbirini köpük boya daha önce denemişmiydin.Ben hiç memnun kalmadımda çabuk akıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Demet'çim. Köpük boya evet çabuk akıyor ama ben şöyle yapıyorum 2-3 kez diğer boyalarla dip boya yaptıktan sonra aynı tonlarda köpük boya alıp tam saçı boyuyorum. Tüm saç için pratik oluyor. Bir de Koleston şişesi ve kokusu bakımından şu ana kadar kullandıklarım arasında en berbatı ama en dayanıklısı, hemen akmadı.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)