3 Ocak 2013 Perşembe

Bir Alışveriş; Yves Rocher

Yves Rocher'den ''%30 indirim ve orjinal boy allık'' mesajını aldım fakat Marmaris hazırlıkları ve Marmaris'e gidiş derken ne kadar aklımda da olsa uzun süre yararlanamadım. Kampanya yanlış hatırlamıyorsam Kasım ortası gibi başladı, ben Kasım sonuna doğru Marmaris'e gittim. Aralık ortası döndüğümde kampanyanın bittiğini düşünüyordum. Arkadaşım ile (Sevgili Hülya) buluşmuş, Buyaka'da gezerken kampanyanın devam ettiğini gördük ve ikimiz de kart sahibi olduğumuzdan hemen mağazaya girdik.

Yves Rocher Expert Repair Onarıcı Vücut Losyonu; Kuru ciltler için bu losyonu annem için aldım. Ben her türlü kremi kullanabiliyorum, cildim kuru olmadığından bir sorun yaşamıyorum. Fakat annemin cildi çok kuru, ona özel ürünler alıyoruz. 

21TL civarındaki bu krem indirim ile 15TLye geldi. Yanında da 39,90TL değerindeki orjinal boy allık hediye verildi. 

Böylece allık koleksiyonuma bir güzellik daha katıldı.
Sevgiler ♥♥♥

32 yorum:

  1. aa çok karlı bir alışveriş olmuş güle güle güzel günlerde kullan:)
    StyleGlaze Blog!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekten karlı bir alışveriş oldu :)

      Sil
  2. çok uygun fiyatlara almışsın canım güle güle kullan benim de çok sevdiğim bir marka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bilinçli ve karlı bir alışverişti ben de çok mutlu oldum :)

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :)
    Bu marka benim gözüme hep çok pahalıymış gibi geliyordu, uygunmuş aslında hele ki indirimi neredeyse bedavadan biraz pahalı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melo'm, teşekkürler canım. Kampanyaları takip ediyorum artık canım durduk yere bişey almaz oldum. İndirim yoksa ben de yokum :)

      Sil
  4. nası ya 15 tl ye 40 tllik hediye ne güzelmiş ne ballısın ha bana hayatta böyle kampanyalar denk gelmez. 5 tl lik ürünü 10 tlye alırım hep öyledir şansım ,düşün artık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla twitter ve bloglar sağolsun herkes aldığını paylaşınca haberim oldu, kampanyayı biliyordum mesaj gelmişti ama 10TLlik bişey aldığımda da vereceklerini öyle öğrendim :) Ben artık kampanya takip ediyorum, yoksa almıyorum birşey :) Watsonsa girince önce gözlerim hangi markada yüzde kaç indirim var, hangisi %40-50 ise ona bakıyorum işime yarayan var mı diye? :)%30 bile kesmiyor :)

      Sil
  5. Valla canım gerçekten çok uyguna gelmiş güle güle kullan. Şimdi burada görünce benimde yeniden aklıma geldi. Acil bir allık almam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslı'm. Sıkı bir kampanya takipçisi oldum çıktım, mantıklı değilse, indirim yoksa almıyorum hiçbişey :)

      Sil
  6. vücut losyonlarını çok severim :))
    oh mis gibi kokuyor insan..
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim ama bu anneciğime :( Teşekkürler canım :)

      Sil
  7. Allığın rengi çok tatlı. Güle güle kullanın canım. Süper bir alışveriş olmuş. Şimdi de %50 indirim var Yves Rocher'de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler. Bu tonları seviyorum :) Evet %50 var ama ben bişey almasam iyi olacak bence :(

      Sil
  8. Güle güle kullan alışveriş canavarı :))) Ama galiba sen biriktirip biriktirip paylaşıyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deniz'cim :) Yok canım hiç fırsat olmuyor, bir sürü bekleyen yazım var düşün. Epey sonra paylaşabiliyorum mecbur :(

      Sil
  9. Güle güle kullan canım.
    Yves Rocher allıklar 40 liramıymıııış? Yok artık yaaa! Ciddi misin? Tamam güzel allık, iyi hoş ama ben 40 lirayı çok pahalı buldum bu markaya göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. 40Tlymiş, ben de normalde almam zaten, güzel tarafı hiç para vermeden almış olmam. Önemli nokta o bence :)

      Sil
  10. anneciğin güzel günlerde kullansın canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge'cim, teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  11. Canım güle güle kullan...bu arada ben de şaşırdım 40 TL olmasına Yves Rocher allıkların :P böyle kampanya ile alman güzel olmuş ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. 40TLymiş hatta internet sitelerinden baktım şu anda 42,90TL. Evet canım 15TLte hem krem hem allığım oldu :)

      Sil
  12. Güle güle kullan Sevdacım, accayip hesaplı bir alışveriş olmuş. Allığın rengi de çok tatlı, en kısa sürede bir swatch bekliyoruz senden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) Gerçekten çok hesaplıydı, böyle zamanları denk getirip alışveriş yapınca kendimle gurur duyuyorum, niyeyse??!! :)

      Sil
  13. Güle güle kullan canım. Ben allık hiç kullanmıyorum. Değişik bir zevkim var. Yanaklarım renkli olmamalı. Pudra severim ama :) O bölgesel renk değil. Güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Evet değişik ama herkesin var bir huyu :)

      Sil
  14. süpermıs canım kremde allıkta bı dahakı ındırımı kacırmam umarım gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) ben de bloglardan ve twitterdan öğrenmiştim ve epeyde geç yararlandım

      Sil
  15. İyi günlerde kullansın misler gibi koksun Sevim annem.Koleksiyonuna bir yenisinin eklenmesi hemde hediye olarak çok hoş olmuş güle güle allansın yanakların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, anneme alıyorum diye en nadide parçayı da kendime aldım :)

      Sil
  16. Ooo ne güzel bir alışveriş olmuş. Anneciğin ve sen ürünlerinizi güle güle kullanın.
    Bütçe dostu alışverişlere varız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Kesinlikle, ben artık hep kampanya takip ediyorum, indirim yoksa ben de yokum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)