2 Ocak 2013 Çarşamba

Bir Alışveriş; Inglot

Ben yazana kadar indirim falan kalmadı ortalıkta ama 3 ürüne %50 indirim kampanyasından yararlandım ben de. Gerçi İnglot'un sitesinde kampanya ile ilgili duyuru hala duruyor ama 31 Aralık son gündü diye biliyorum. Belki de uzatmışlardır. 
Marmaris'ten döndüğüm gün başıma neler geldiğini şurada anlatmıştım. O gün akşam üzerine doğru artık iyice sinirim bozulmuş vaziyette işim bittiğinde sabahtan beri birşey yememiş olduğumu hatırladım. Eve yakın olan Buyaka AVM'ye gitmeye karar verdim. Hem yemek yer, Watsons'a, Gratis'e bakar, hem de marketten bomboş dolaba yiyecek birşeyler alırım diye. Ama yolda üstelikte Buyaka'ya çok az kalmışken, aklımda İnglot indirimi olduğundan kendime direnemedim, direksiyonu Optimum AVM'ye kırdım.
Bunlarda benim aldıklarım;


Bunlardan sonra bir de yemek yedim, alışveriş, üstüne yemek, eve gelip 1 saat şekerlemeden sonra günün yorgunluğunu ancak atmıştım üzerimden :) 
Sevgiler ♥♥♥

16 yorum:

  1. hayırlı olsun :) inglot amc krem fondoten bendede var ve çok beğeniyorum:) kokusu biraz zeytinyağı kokusu gibi geliyor bana ama kıvamı ve ciltte duruşu çok hoş bence :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben daha denemedim desem :) Alalı 1 ay olacak ama daha denemedim :(

      Sil
  2. yaşasın alışveriş :))
    bende çok seviyorum :))
    paraları verince rahatlıyorum :))
    güle güle kullan canım........

    çekiliş yaptım beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirine'm, özellikle o gün çok iyi geldi bu alışveriş. Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Hayırlı olsun kuzuumm:)) aldıklarını çok merak ettim, yazasın hepsini ve iyi günlerde kullanasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kuzum :) İnşallah yazarım yakında :)

      Sil
  4. güzel günlerde kullan canım aldıklarını, yorumlarını bizimle de paylaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyebilirsem bir ara, müthiş tembelim de bu ara ben :( Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan canım, ah biz iflah olmaz alışveriş kolikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya o gün öyle stres yaşamıştım ki almasam bunları orta yerimden çatlardım :) Ve evet haklısın alışveriş koliğim :( Teşekkürler canım :)

      Sil
  6. gulegule kullan bıtanem nerde ındırım bız oradayız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, iyi ki var bu indirimler :)

      Sil
  7. kozmetik alışverişi her derde devadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, en suçluluk duyduğum kozmetik alışverişimde bile çokta büyük bir haz vardı :)

      Sil
  8. Güzel günlerde kullan sonra tanıtım postlarını bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda. Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)