9 Ocak 2013 Çarşamba

Aşk ve Çocuk / Maeve Binchy

Bir Maeve Binchy romanı okumak eski bir dostla sıcacık bir buluşmaya benzer. Aşk ve Çocuk, Maeve Binchynin en iyi romanlarından biri…
"Maeve Binchynin en iyi romanlarından biri. Birbirinden farklı bir grup insanı ahenkle ele alıyor; İrlandadaki yaşama özgü olaylar dizisi inandırıcı; romanın sonu da çok tatlı. İnsan, Frankie karakterini Binchynin bundan sonraki romanlarında da görmek istiyor."
Susan Rogers, Newark Star-Ledger
"Maeve Binchy hayranları ayakkabılarını bir tarafa fırlatacak, kendilerine güzel bir çay demleyecek ve koltukta kıvrılıp Binchynin sıcak dünyasına bir kez daha adım atacaklar. "
Melinda Bargreen, The Seattle Times
"Bir Maeve Binchy romanı okumak eski bir dostla sıcacık bir buluşmaya benzer. Binchynin klasik tarzıyla, küçük bir Dublin mahallesinde yaşayan ve aile, inanç ve topluluk bağlarıyla birleşen renkli ve eksantrik karakterler birbirlerinin yaşamına girip çıkıyorlar. Okurların bir kutu mendili hazır bulundurmaları gerekecek…"
Margaret Flanagan, Booklist
Maeve Binchy kitaplarını sıkıcı bulanların olduğunu biliyorum. Fakat ben öyle düşünmüyorum. Ben güçlü kişileri anlattığı için yani hayatı tersine giderken silkelenip kendine gelen, yeni bir yol çizen karakterlerini seviyorum. Konuları naif ve iyimser buluyorum, akıcı da bir dili var. Zaten okumadığım 1 kitabı kaldı sanırım ya da 2.
Bu kitapta dahil bütün kitaplarında konular birbirini andırıyor. Bu kitapta yardımsever ve birbirleri ile ilgili harika bir mahallede geçiyor. Okurken, o mahallede yaşamak istedim. Birbirleri ile alakasız gibi görünen bir sürü insanın kesişen hayatını çok güzel, akıcı bir şekilde anlatan bu kitabı çok sevdim.
Sevgiler ♥♥♥

13 yorum:

  1. Sevdacım ben ilk okuduğum zamanlarda çok keyif alıyordum bu yazardan. Özellikle İtalyanca aşk başkadır ve yanlız kadınlar sokağı. Ama sonra hep ayn hep aynı benim gibi sıkıcı:) Yinede okumaktan kaçmadığım ama aman aman aramadığım bir yazar.. Sevgilerimle çoook öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım genelde herkese sıkıcı geliyor ama ben seviyorum nedense :) Sevgiler

      Sil
  2. hiç meave okumadım ama sanırım anlattıkların anladığım kadarıyla debbie macomber tadında bir yazar, bazen ihtiyacı oluyor insanın bu tarz kitapları, o yüzden hiç sıkıcı bulmam ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aynen öyle ve evet, bazen ihtiyacımız oluyor Hamide'm

      Sil
  3. ben cok severım maeve'nin kıtaarını belki benzer tarz yazyor ama beni her defasında hıkayesı sarıp sarmalıyo o yuzden kesnlıkle alıp okunacaklar lıstesne eklendi,tavsye ııcın saol tatlm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayshenur'cum, evet canım ben benzer noktalar bulsam da her hikaye tamamen de birbirinin aynı demek haksızlık olur. Seviyorum ve rica ederim. İnşallah sen de seversin :)

      Sil
  4. Ben de çok severim Maeve Binchy kitaplarını . Ard arda okuyunca hep aynı gibi görünür ama aralara serpiştirildiğinde çok rahatlatıcı bir etkisi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca mimlendin fıstığım :) http://uurboce.blogspot.com/2013/01/mim-mim-mim-neleri-ozledim.html

      Sil
    2. Böceğim, aynen öyle canım, aralara serpiştirmek lazım. Bazıları öyle oturduğu yerden bakar, bazıları yaşar…. Ve mim için de teşekkürler, bakıyorum hemen :)

      Sil
  5. Ah Sevdam çok severim bu yazarın kitaplarını. İnsanı hiç yormayan, anlattığı her kelime gözünün önünde canlanan kitaplar yazıyor. Ama bu kitabını okumadım mutlaka alıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, o zaman sen seversin kesin bu kitabı canım :)

      Sil
  6. bu kıtabı okumadım ama merak edıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım okur ve sen de seversin canım :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)