14 Ocak 2013 Pazartesi

Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu / Melissa Senate

Holly aşk ve iş hayatında yaşadığı sorunlardan kaçmak için bir sığınak gibi gördüğü Mavi Yengeç Adasındaki Aşk Tanrıçasının Yemek Okulunu işleten büyükannesinin yanına döner. Kısa süre sonra çok sevdiği büyükannesinin ölümüyle ona sunulan yeni hayata sımsıkı sarılır. Fal bakma yeteneği ve muhteşem yemekleriyle adada oldukça ün yapmış büyükannesinin bu mirası Hollynin tutunacağı güçlü bir dal gibidir. Bu görev aynı zamanda büyük bir sorumluluğu da beraberinde getirir ada halkına umut dağıtıp yaşam gücü veren Aşk Tanrıçasının Yemek Okulunu ayakta tutmak zorundadır. Bu konuda yeteri kadar tecrübesi olmayan Hollynin elinde ona yol gösterecek iki şey vardır büyükannesinin dilek ve hatıralarla yarattığı muhteşem yemeklerle dolu tarif defteri ile masalsı bir geçmişe ışık tutan günlüğü...
Bu aralar daha önce yapmadığım bir şeyi yapıyorum kitap okurken; İki kitap birden okuyorum. Biri ağır, beni zorlayabilecek, klasik diyebileceğimiz kitaplardan oluyor, diğeri de akıcı, kolay okunan, düşünmeye sevketmeyen, oku-geç kitaplardan oluyor. 
Bu kitabı da kolay okuyabileceğim bir kitap olarak seçtim ve yanılmadım. 
Okuduğunuzda sanki bunu okudum ya da bunun gibi kitaplar okudum demeniz kuvvetle muhtemel; çünkü Maeve Binchy ya da Debbie Macomber kitaplarının tarzında. 
Tabi bu anlattıklarıma bakarak kitabı sevmedim sanmayın, ben de zaten tam böyle bir kitap okumak istiyordum, kitapta tam beklediğim gibiydi. 
Bir de kitabı alma nedenlerimden biri kitabın ismi, biri de kapağıydı doğrusu :)
Dediğim gibi bu tarz kitapları seviyorsanız bir şansı hakediyor.
Sevgiler ♥♥♥

26 yorum:

  1. Debbie Teyze tarzı olduğunu tahmin etmiştim zaten, listemdeki adamım grange'in eserlerinden sıra gelirse okucam bu kitabı da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapaklari bile ayni di mi? Anlasiliyor hemen :)

      Sil
  2. BU OKUMAK İSTEDİĞİM BİR KİTAP
    TEŞEKKÜRLER TANITIM İÇİN
    BENDE AYNI SENİN GİBİ YAPIYORUM
    İKİ HATTA BAZEN 3BİLE OLABİLİYOR
    BİRİ TASAVVUF BİRİ ROMAN BİRİ DAHA FARKLI
    HER HALİME GÖRE DEĞİŞEBİLİYOR
    HAYIRLI GÜNLER DİLİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya agir kitaplarda okumakta bile soguyorum bazen ama tam sıkıldıgım noktadadiger kitaba gecince iyi oluyor. Hayirli gunler sevgiler :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Umarım sende severin Peri'm :)

      Sil
  4. canım ben bu kitabı merak ettim...
    elimdeki kitaplar bitince buna mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam senlik aslında canım kitap :) Umarım okur ve seversin :)

      Sil
  5. guzel kıtapmış...maeve bınchy ın buna benze bır kıtabını okumustum cookkk guzeldı.. aşk mutfakta başlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o kitabı ben de okudum, o da çok güzeldi :)

      Sil
  6. Sevdacımmmmmmm canım sen bu kitabı bir AVM gezisinde almıştın başka bir kitapla birlikte yanlış hatırlamıyorsam.. Yeni okudun her halde. Bende kitabın kapağına bayıldım. Seviyorum böyle kapakları. Albenili..
    Ayrıca daha önce uğrayamadığım gökkuşağı kitaplarına yeni uğradım ve çok beğendim.
    İyi haftalar canım benim. Çok öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım hafıza süper :) Çok kitabım var maalesef alıyorum ama hemen okuyamıyorum ancak sıra geldi :(
      İyi haftalar ablacım. Ben de öptüm :)

      Sil
  7. Paylaşım için teşekkürler kitap kurdu!!! Sen böyle gidersen 2013 de okunacak kitap bırakmayacaksın ortada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz'cim, evdeki kitap stoğumu bitirsem yeterdi bana :)

      Sil
  8. debbie tarzı olduğunu arka kapağından tahmin etmiştim ama okunur mu okunur bence de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olduğunu bilerek fazla umutlar beslemeden okunur, tat bile alınır Hamide'm :)

      Sil
  9. Okunasi bir kitaba benziyor...severim masalsi kitaplari

    Tesekkurlee paylasim icin, optuk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim umarım okur ve seversin sen de :) Ben de öptüm :)

      Sil
  10. benimde okuduğum bir kitap bu. Yemek ismi ve kendisi çok ilginç ti ama kehanet tuttu:)))

    YanıtlaSil
  11. Sevdam okuma hızın süper :)
    Hemen bir itiraf okumadım henüz, şu an elimde işyerinde okuduğum bir kitap var benim de. Robinson Crusoe :) azcık zaman bulduğumda hemen okumaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, iyi gidiyordum ama misafirimiz var İngltereden odamı da kaptırdım, okuma hızım da düştü. Gidecek bir kaç güne toparlarım herhalde :) Sana da keyifli okumalar canım.

      Sil
  12. Okumak istediğim kitaplar arasında :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)