1 Aralık 2012 Cumartesi

Watsons Nane Kokulu Serinletici Ayak Kremi

Kurban bayramı civarında 1 aylığına Marmaris'e geldiğimde ayak kremi getirmediğimi farkettim. Marmaris kozmetik konusunda yokluk bölgesi, öyle çıkıp birşey alamazsınız, çünkü drugstoreların hiçbiri burada yok. Büyük parfümeriler zaten yok. Yerel parfümeriler var ki, son kullanma tarihinin geçtiği ürünleri satıyor olmalarından şüpheliyim. Bir de üzerine anormal fiyatlar. 2-2,5TLye aldığımız ojeler burada 5TL, diğer fiyatları siz düşünün.  
Bir ayak kremi alma şansım olmadığından -her zaman ki gibi- Ablamın kullanmadığı bir ayak kremine el koydum. 
Bu ayak kremi gerçekten çok güzel. Sürdüğüm andan itibaren ayaklarımı serinletiyor, rahatlatıyor. Özellikle çok gezip dolaştığım günlerde uygulaması çok zevkli oluyor. Yorgunluğumu, ayak ağrılarımı hafifletiyor. Vaatleri arasında ayaklara ipeksi bir yumuşaklık kazandırdığı yazıyor ama açıkçası çok kuru bir deriniz varsa pek işe yaramıyor. Yalnız havaların soğuması ile birlikte bu kremi sürüp çorabımı giydiğimde bahsedilen ipeksiliği ve yumuşaklığı biraz da olsa yakalayabiliyorum.
Watsons'un sitesine ürün ile bilgi bulurum maksadı ile baktım ama mağazaya gittiğimde gördüğüm bu ürünü web sitelerinde bulamadım. Daha önce aradığım bir kaç Watsons ürününü de bulamamıştım. Satılan ürünlerin bilgilerinin eklenmesi bu kadar zor olmamalı. 
Marmaris'e drugstore talebimi iletip, ayak kremimi tanıtıp, Watsonsa atarlandıktan sonra postumu burada bitiriyorum.
Sevgiler <3

13 yorum:

  1. Aslında kışın en çok ihtiyaç duyulan ürünlerden Sevdam. Banada lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslı'm, kışın çok ihtiyaç duyuluyor. Ve hep daha iyisi aranıyor.

      Sil
  2. Buna özellikle yazın ihtiyacı olan birini tanıyorum..:)) BBen...:((

    YanıtlaSil
  3. bendede var canım gule gule kullan ama terletıyor ıyı hoş ama ben rossman geyık yagLı ayakk kremını tercıh ederiM buda bıtmek uzere fena degıl guzel gibi denenebiliR yanee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben terletme problemini yaşamadım ama canım. Rossmann daki o kreme bakarım o zaman İstanbul'a dönünce, madem memnunsun :)

      Sil
    2. cınIm serınleTme ozellIgı varya buyazın almıŞtım kıŞın ice buz gibi yaptı ayaklarımı hemde terleDi üşüdü,:(( lavantalısı wardı bırde orDa acepa Onumu alsaydım dıdm sonra ama almam bıRdaha ..
      Bak bakaLım Kullan begenıcekmısın yazarsın buraya ....

      Sil
  4. bu ayak kremini mutlaka denıcem canım cok guzele benzıo

    YanıtlaSil
  5. watsons'un ürünleri gayaet iyi ihtiyaca cevap verebiliyor bu ürünü de denemeliyim en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum ürünlerini, uygun fiyatlı ve güzeller :)

      Sil
  6. İyi bi kreme benziyo denicem bende. Hangi ayak kremini alsam istedigim sonucu alamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım açıkçası ben de aa tamam bu deiyebileceğim ayak kremi ile tanışmadım henüz :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)