9 Aralık 2012 Pazar

The Body Shop Neroli Jasmin Eau De Toilette

Kullandığım TBS parfümlerinden biri de Neroli Jasmin. Ardarda bu parfümlerden bahsediyorum, yılbaşı da geldiği için hediye almak isteyenlere alternatif olabilir. Tüm hediye setlerinde de şu an 3 al 2 öde fırsatı var.
Portakal çiçeği yağı anlamına gelen Neroli, adını Nerola Prensesi’nden almaktadır. Prenses, kendisini beğenenleri büyülemek için bu parfümü kullanırmış. Bu olaydan esinlenerek yarattığımız Neroli Jasmin, yasemin, vanilya, sandal ağacı ve portakal kokularından oluşuyor. Sürer sürmez kadınsı gücünüzün farkına varacaksınız.
Portakal çiçeğinin çarpıcı kokusu, aydınlık amber ve sıcak vanilyayla birleşiğinde, denize vuran ay ışığı veya geceleyin buram buram tüten yasemin kadar büyüleyici bir koku yaratıyor. 
İddialı bir tanıtımı var değil mi? Ama o iddialı tanıtımı hakediyor Neroli Jasmin. İlk kokladığımda kesinlikle çok tanıdık geldi, beni aldı geçmişte bir yaz gecesine götürdü ama tam olarak hangi gece, neresi bunu hiç hatırlayamadım. Ama bu kokunun bana çağrıştırdığı tek şey mutluluk ve bir yaz gecesi. Zaten daha sonrasında 2-3 arkadaşıma denettirdim, onlarda hemen hemen aynı şeyleri söylediler. 
Kullandığım zaman kendimi iyi hissettiren, mutluluk veren bir koku.   Bu parfümü de 3 al 2 öde kampanyasından almıştım. Body Shop'un kampanyalarını seviyorum. Bu sayede bir sürü yeni parfüm ile tanışıyorum.
Bu arada tekrar hatırlatayım, çok kalıcı kokular değiller. Ben gün içinde tazelemeyi sevdiğimden bir sorun yaşamıyorum.
Elimdeki TBS kokularının bunlar olduğunu söylemiştim daha önce de. Zevkler, koku tercihleri kişiden kişiye değişir ama bir sıralama yapmam gerekirse;
1. Neroli Jasmin
2. Cherry Blossom
3. Lychee Blossom
4. Vanilla
Bu arada bazı kokular satıştan kalkacakmış, yerlerine yeni kokular gelmiş. Bazılarını denedim, aralarından çok beğendiklerim oldu. Daha yakinen tanışma fırsatı bulamadık ama :)
Sevgiler <3

14 yorum:

  1. eminim çok güzeldir kokusu :)güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim TBS kokusu bu ♥

    YanıtlaSil
  3. harkulade bu ,ama bunu yerine gelecek olanda şahane işte onun setini yapmak istiyorum sen güle güle kullan canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neroli Jasmin benim hep favorim, bir de body butterları çok güzel ki setlerde de var. İnşallah alırsın o setten :)

      Sil
  4. parfümleri severim ,notumu aldım,bakarım kokusuna önce.Canım,bu tel peyniri hiç kulandığım bir şey değil,bilgin varsa nerede,nasıl kullanılır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denersin ve seversin :) Tel peynir ile ilgili bloguna yazdım :)

      Sil
  5. Canım güle güle kullan, maalesef dediğin gibi kalıcı değiller :( bende de mutluluk ve ilkbahar/yaz çağrıştıran bir kokudur TBS Neroli Jasmin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Günlük, işte falan ya da ne bileyim çarşıya gidip 2-3 saat içinde dönmek gereken durumlarda ideal. Jasmin'in değişik bir büyüsü var, anlamadım ben de :)

      Sil
  6. Şu anki kampanya ne zamana kadar biliyor musun? Bu parfümün hediye olarak gidecek yeri hazır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım şu anda setlerde kampanya var ama ne zamanda kadar geçerli bilmiyorum. 3 al 2 öde var setlerde. Hediye edeceğin kişi de çok şanslı :)

      Sil
  7. cok guzel gozukuyorlar canım keske tek lılerde ındırım olsA :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara kontrol etmek lazım, her an olabilir indirim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)