8 Aralık 2012 Cumartesi

The Body Shop Lychee Blossom Eau De Toilette

Tatlı liçi ve guava karışımıyla manolya, liçi tomurcuğu ve frezya karışımından oluşan enerjik bir parfüm.
Şubat ayında TBS de indirim olduğunu duyunca belki Cherry Blossom yakalarım diye gidip bu parfümü almıştım. Sanırım fiyatı 35TL idi ve indirim ile 17,50TLye gelmişti. Çok beğendiğim bir koku, genel olarak TBS parfümlerini beğeniyorum zaten. Günlük kullanıma çok uygun -vanilya haricinde-, çok ağır olmayan, baymayan, hoş kokular. Vanilyayı da severek almıştım ama giderek yapay gelmeye başladı kokusu. Vanilya bitince bir daha almam ama Lychee Blossom, Cherry Blossom ve Neroli Jasmin kokuları o kadar güzel ki bittikçe alırım gibi geliyor.
Sevgiler <3

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İlk severek almıştım vanilyayı ama şu an tekrar alacak kadar sevmiyorum canım ben :(

      Sil
  2. Canım güle güle kullan ben de Neroli Jasmin'i çok beğeniyorum <3 Bir de sınırlı üretim olan Ananya'ya bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Neroli Jasmin favorim ya, bayılıyorum ona :) Ananya'yı bilmiyorum, görürsem deneyeceğim. Merak ettim :)

      Sil
  3. bir ben sevemedim sanırım tbs kokularını. yani kokular hoşta hiç kalıcı değil hemen uçuyor bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir canım, hem zevk / tarz meselesi hem de mesela ben de kalıcı olan koku bir diğerinde hemen uçuyor işte :( Benim genelde parfümler ile ilgili kalıcılık konusunda problemim yok, buram buram kokuyor çoğu bende :)

      Sil
  4. Hafif kokuları seviyorum bende Sevdam, güle güle kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Aslı'm. Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Sende benm gibi Body Shop aşığısın :) bende de sözünü ettiklerinden bolca var. ayrıca bunların duş jelleri ve body butterları da mevcut evimde. bu nasıl bi tutkudur anlamadım ama almadan da duramıyo insan :)) öptüm çoook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de çok seviyorum Body Shop'u :) Duş jelleri değil ama bazılarının body butterları bende de var :) Kesinlikle almadan duramıyor, hele de kampanyalara denk gelinirse :) Sevgiler <3

      Sil
  6. Bende sayende body shop aşığı oldum çıktım jasmin ve vanilya bayılıyorum tam bir set almak istiyorum bakalım kısmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Setlerde kampanya varmış canım ama fiyatlarını bilmiyorum tam olarak. Body Shop aşık olunası zaten :)

      Sil
  7. aynen canım vanılyayı bende cok severım bayılırım ama cam şişeye gecırMışler büyük 100ml olmuŞ kokusu agır ve itici resmen basşa birşey kokuyor ve kalıcıda deĞil....
    neroLinınde koksuna bakmıştım en azndan kalıcı odA ama benım gonLum japon cıceklı olanındA ツ ツ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vanilyayı ben de artık sevmiyorum :(
      Neroli de güzel, cherry blosoom da, yeni çıkan bazı kokularda çok güzel ama :)

      Sil
  8. ben bunu kullanıyorum ama kokusu pek kalıcı değil gibi geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kesinlikle kalıcı değil ama arada bi pıs pıs daha yapıyorum ben :) Güzel ama kokusu :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)