6 Aralık 2012 Perşembe

The Body Shop Japanese Cherry Blossom Eau Toilette


Japanese Cherry Blossom ya da Japonya’da tanındığı ismiyle ‘sakura’nın doğal güzelliğinden esinlenen bu muhteşem çiçek Japon kültürüne derinlemesine işleyerek onların simgesi haline gelmiştir. Cherry Blossom, yoğun güzelliği ile yaşamın geçiciliğinin bir sembolü olarak yüzyıllar boyu ortaya çıkan birçok ruhsal ve felsefi oluşuma ilham vermiştir. Hislerinizi harekete geçirmek üzere tasarlanmış Cherry Blossom’un zarif kokusu ile büyüleyici yanınızı keşfedin.
Uzun süredir istediğim bir koku idi. Fiyatı 49,90TL idi sanırım. İndirimde 2 al 1 öde ile aldım.  Hafif ve çok güzel bir koku. Çok kalıcı olmasa da ben parfüm tazelemeyi seviyorum.
Bunlar da diğer Body Shop parfümlerim
Minik bir koleksiyonum var :) Hepsi de çok sevdiğim kokular.
Tavsiye ederim.
Sevgiler <3

19 yorum:

  1. Çok güzel bunun kokusu biliyorum,güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum bunlara iyi günlerde sürün

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Çok güzel bir koku canım, tavsiye ederim :)

      Sil
  4. bende ısdıyoyumm cınıM onlaRdan pempe olanı ozellıkdeee...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe olan da harika, hepsini severek kullanıyorum :)

      Sil
    2. kremsi sabunsu çok hoş vede baya baya kalıcıydı ellerımı yıkadım bılegımden çıkmadı okdr iyiYdi ciNim 25 tl falan olSada alsaM yaV dua edde ossun ..(:

      Sil
  5. Güle güle kullan Sevdam, kozmetiklerin çok güzel..Bana uzak bir konu..Ama sen bu konuda bayağı bilgilisin.. Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla'cım, yok o kadar da bilgili değilim sadece seviyorum diyelim. Teşekkürler :)

      Sil
  6. vanilyalı olanı denememişim nasıl olduysa.. diğerleri bende de var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara çok popülerdi, ben de almıştım ama diğerleri biterse tekrar alırım, vanilyayı almam.

      Sil
  7. Canım güle güle kullan, merak ettim o kokuyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, teşekkürler. Çok güzel bir koku, gördüğün yerde dene, bakalım sen de sevecek misin?

      Sil
  8. Güle güle kullan Sevdacım. Eeeee, 2 al 1 öde'den başka ne aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım aynı üründen 2 al 1 öde vardı :) Değişik bişey almadım yani :) Teşekkürler

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)