28 Aralık 2012 Cuma

Golden Rose #106 & Pastel #313

Marmaris'te can sıkıntı ve elimizdeki imkanlar ile (3-5 oje götürmüştüm sadece) yaptığım bir manikür. Ama sevdim, değişik versiyonlarını da deneyeceğim :)
Hava genelde çok kapalı ve yağmurluydu, fotoğraflarım da kapalı hava yüzünden istediğim kadar net çıkmadılar maalesef. Taban ojemiz Golden Rose 106 (yazısı burada) üzerine Pastel 313le (yazısı burada) serbest çalıştım :) {Bi'şey yaptım da ben de ne yaptım bilmiyorum = Serbest çalışma} 
Siyahın veya lacivert ojenin üzerine simli ojelerle yapılan uygulamalar bana hep geceleri bulutsuz gökyüzünü ve galaksiyi hatırlatıyor. Ve çok seviyorum.
♪♫Mutlu Yıllar♪♫

18 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım... Ben daha taşırmadan sürmeye çalışırken 9 takla atıyorum ki siz neler neler yapıyorsunuz! Saygıyla eğiliyorum! Olur da İstanbul'a gelirsem sürersin bana olur mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Sen gel yeter ki desen bile yaparım :)

      Sil
  2. Hep söylüyorum ya Sevdam, çok seviyorum senin bu ojeli yazılarını. Bence buda çok güzel olmuş :) renkler tam benim sevdiğim gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Bencede benzetmen çok doğru ve yerinde... Çok beğendim yıldızlı gecelerin parıltısı ojelerini..
    Canımmmmm iyi yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yıllar Ablacım ve teşekkürler :)

      Sil
  4. can sıkıntısı ve az oje desende sen sahaneler cıkartıyorsun ortaya haberın olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ama bu! Galaksi manikürü işte :D

    YanıtlaSil
  6. ojenin renginede simlerinede bayıldım :))
    çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  7. Gece mavisi ne de yakışmış Sevda'ma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım da, sen nerelerdesin, neden yazmıyorsun artık :(

      Sil
  8. renklere bayıldım. siyah ve simli oje ikilisini ben de çok severim e lacivertle de çok güzel olmuuuş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. sen yaparsında kötü olurmu

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)