21 Aralık 2012 Cuma

Essence Oje Red-y to Go & Pastel Oje #313

Essence Oje Red-y to Go taban rengi ojeme Pastel Oje #313 ile renkli french yaptım. Ara ara renkli french uygulamasını yapıyorum ve seviyorum. Değişiklik iyidir! 
Bir de bu açıdan bakalım! 
Pastel'in 313 nolu ojesi New Year Glitter diye geçen 2012 yılı için sınırlı sayıda çıkarılmış bir oje. 2012 başında ara tara zor buldum bu ojeyi ama şu an anlıyorum ki gereken önemi hiç vermemişim. 
Hep başka ojelerin üstüne sürdüm ya da renkli french yapmak için kullandım. İlk defa sürdüm ve bayıldım bu ojeye, ne kadar güzelmiş. 
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış hali var. Işıltısına, rengine bayıldım. 
Böyle güzel bir ojenin sınırlı sayıda üretilmesi çok kötü bence. 
Çıkartması zor diye simli ojelerden kaçan ben bu ojeden sonra hep simli ojeleri arar oldum. Çok güzel ama değil mi?
Sevgiler <3<3<3

16 yorum:

  1. Kuzuş üstteki manikürüne bayıldım <333

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş siyah oje. Numarasını not aldım bile. Tırnaklarım uzarsa eğer sürerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Fakat sınırlı sayıda üretilen bir ojeydi, bulamama ihtimali büyük :(

      Sil
  3. Canım hewr şeyden önce blogunun bu yeni haline bayıldım, ne kadar güzel olmuş.

    Ojelerinide çok sevdim, özellikle simli ojene bayıldım sana çok yakışıyor ve çok güzel uyguluyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, beğenmene sevindim canım. Yeni yıl headerı yapayım dedim, pekte beceremiyorum ama :) Ojeler için de teşekkürler Aslı'm. Ben de çok seviyorum simli ojemi :)

      Sil
  4. pastelin bu ojesini ben de çok seviyorum da o görüntü için 2-3 kat sürmek gerekiyor bir de çıkartması zahmetli ama tüm zahmetlere değer bir görntüsü var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz kalın sürdüğüm için ojeleri 2 katta ulaşıyorum istediğim görüntüye. Gerçekten o kadar güzel ki simli ojelerden kaçan ben bu ojeyi sürdükçe süresim geliyor. Folyo yöntemi ile de çıkarıveriyorum :)

      Sil
  5. cok guzel bir siyah :) bayildim

    YanıtlaSil
  6. Eskiden ojesiz çıkmazdım. Şimdi en az kullandığım kozmetik. Neden ki :)) Sana çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu'cum, neden ki? Teşekkürler canım :)

      Sil
  7. Sınırlı sayıda olmasına üzüldüm.Yakından görme şansınada sahip olmuştum ve sana çok yakıştırıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, kesinlikle süper bir oje ama bulması belki de imkansız :(

      Sil
  8. buna benzer bir french de ben yaptım geçenlerde catherine arley ve essence ojelerini kullanarak görünce yazmadan edemedim=))
    bakmak isterseniz

    http://desenlioje.blogspot.com/2013/01/renkli-french-seberme-hemende-ogretmen.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım baktım, seninki de çok güzel olmuş :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)