2 Aralık 2012 Pazar

Essence Far Fırçası

Bundan 10 yıl kadar önce (hatta daha fazla) Sebastian Trucco ürünlerini keşfedip, far fırçaları ve pudra fırçası ile bugüne kadar kullandığım en güzel (dayanıklı v.s.) farı, pudrayı almıştım. Pudra fırçasını şurada anlatmıştım. O yıllarda çevremde bırak pahalı tabir edeceğimiz high-end ürün kullananları fırça ile makyaj yapan yoktu. Ürünlerin içinden çıkanlar ile idare ediliyordu. Çok değişik gelmişti görenlere, duyanlara.
Pudra fırçası, far ve pudra beni yanıltmadı ama far fırçalarımdan pek memnun kalmadığımdan sık sık kullanmadım. Zaten görseniz yeni gibiler. Memnun kalacağım bir far fırçası arayışım hiç bitmedi ama uygun fiyat çerçevesinden de çıkmadım hiç.
Essence Gratis'lerde satılmaya başlayınca ben de hemen ilk alışverişimi yapmıştım ve aldıklarımdan biri de far fırçası oldu. 
Essence far fırçasını sevdim. Acelem olduğu günlerde, pratik makyaj yapmak istediğimde sürekli elimin gittiği bir fırça. İlk yıkamada mor renk biraz akıyor, 1-2 de kıl dökülüyor ama sonrasında akma da, kıl dökme de olmuyor. 
Uygun fiyatlı fırça arayanlara, yedekler iyidir diyenlere, fırça almak isteyip çok para vermek istemeyenlere tavsiye ederim. Fiyatı da 5TL civarı idi yanlış hatırlamıyorsam.  
Hatta ilk fırsatta karıştırma fırçasını da alacağım.
Bunlar da sürekli elimin gittiği fırçalar. Bunların haricinde 3-4 fırçam daha var ama daha seyrek kullanıyorum onları. Mesela bunları temizlemeye üşendiğimde :)
Dip Not: Ya bu Trucco markası iflas mı etti, piyasadan mı çekildi? En son Meydan'daki Ali Gür kuaförde kocaman standını görmüştüm, tabi 3-4 sene olmuştur. Sonra bir daha izini bile bulamadım ürünlerinin. Oyda pudrasını çok beğenmiştim, sonsuza kadar tekrar tekrar alacaktım :/
Bir şeyi ya beğenmem; hep yeni markalar/ürünler denerim. Bir şeyi çok beğenirim, firma artık üretmez; hep yeni markalar/ürünler denerim. Bu da benim kaderim :/
Sevgiler <3

13 yorum:

  1. iyi olDU yazdıgın kıss rengide güzelmİşş...
    bende alıcam bundAn eye lıner fırcasınıda ya avn ya rossman dıyorum ıkıyerınkıde guzeL cünKÜ....
    baya post yazıyorsun sende ama cvpları geç verıyorsun yada vermıyorsun bazılarına yazıyosun nıe ole yaPıosun abloş anamış degılim bunu sormak ısdeyen cok vardır bılıyorum ben sorayım didim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, cevap veremiyorum çünkü bilgisayarın başında fazla kalamıyorum ama cevap vermediğim kimse yok, geçte olsa herkesi cevaplıyorum canım Hem hastayım hem de burada çocuklar var fazla bilgisayar başında olamıyorum :/

      Sil
    2. hı dogru ya sen baska yerdeyım demısdım bı ara anamamasdım ben ciNim,evıne don dıyım barı bıran once bloga ıyı bakıyorsun genede ama maşallah gcmışş olsuN çok zencefil ıc tkrAr soluyorum yakar bogaını ama ıyı geliR..

      Sil
  2. Ben de çok sevdim bu Essence fırçalarını yaa :D İlk aldığım bu far fırçasıydı ama Avon'unkine çok alıştığımdan bu fırça bana azıcık sert geldi nedense :S Pudra fırçasını pek sevdim,allık fırçasını da yeni aldım. Yumuş yumuşlar yaaa :)) Buarada o son paragraftaki dediklerin benim için de geçerli :( Neyi sevsem,sürekli kullanacak olsam üretimden kalkıyor yahu peeeh .. En son kalkan ve üzüldüğüm ürün ise vazgeçilmez caaanım rimelim Maybelline define-a-lash oldu :(((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bana çok iyi geldi elim sürekli buna gidiyor. Allah'tan 2 tane almışım. Karıştırma fırçasını istiyorum şimdi. Sevdiğimiz ürünlerin üretimden kalkması ne kötü oluyor, ben büyük bir boşluğa düşüyorum, şimdi ne kullanacağım diye :/

      Sil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Hani o farların içinden çıkan minicik fırçalar var ya Sevdam, hiç bi işe yaramıyorlar. Bu fırçalar çok daha iyi, güle güle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslı'cım, ben de hiç kullanamıyorum onları :( Teşekkürler Aslı'm :)

      Sil
  5. Ben de neyi sevsem, üretimden kalkar. Eşim dalga geçiyor artık. Hala Knorr markanın domatesli soğanlı kavanozda özel bir sosu vardı; onun ardından ağlarım. Şok marketin şahane bir acı turşusu vardı. Oriflame'in şahane bir pudrası ve nude ruju vardı... Nice sevdiğim kremler, şampuanlar, makyaj malzemeleri yok oldu ve hatta firmaların toptan kapanıp gittiği oldu! :D
    Bende bir tan fırça var, en sevdiğim fırçam, üzerinde Trucco yazıyor sadece. Galiba Sebastian değil de Trucco anlıyor fırça işinden. :)
    Eminönü'nde hala malzemeleri var ama ne kadar tazeler bilemiyorum. ben bir pudra kapmıştım oradan, çok severek kullanıyorum. (aslında kullanmaya kıyamıyorum) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, benim de başıma çok geldi öyle, yediğim kullandığım birşeylerin artık üretilmediği. Sebastian Trucco idi ilk firma ismi sonra Sebastian'ı saç ürünleri için Truccoyu makyaj ürünleri için ayırmışlardı. ikisi aynı marka canım.
      Bir kaç senedir göremiyorum bu markayı tazeliğini bilemem ama görsem ben de alırım sanırım 1-2 şey :)

      Sil
  6. essence markasını bir ben kullanmadım galiba :(((
    en kısa zamanda benimde edinmem lazım :))
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı ve güzel bir marka Şirine'm. Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)