24 Aralık 2012 Pazartesi

Doa Kozmetik / Fesleğen Kremi

Doa Kozmetik ile ortaklaşa çekiliş düzenledikten sonra bana çekilişte verilen ürünlerin aynısından bir de bu kremi göndermişlerdi. Kremi paketi açar açmaz annemle denedik ve çok beğendik. O günden beri de elime, ayağıma sürekli bu kremi sürer oldum :) 
''Yoğun shea butter (karite yağı) içeren fesleğen kremimizi kullandığınızda farkı hemen hissedeceksiniz. '' demiş sitesinde Doa Kozmetik bu krem ile ilgili.
Sürdüğünüzde hemen emilen, yağlı bir his bırakmayan bir krem. Fesleğen kokuyor doğal olarak :) Ben kokusu için çok güzel veya çok kötü diyemiyorum ama annem bayıldı :) 
Doa Kozmetik'in sitesini incelemek isterseniz buradan
Bu kremi satın almak isterseniz buradan
Bu krem denemem için Doa Kozmetik tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel ve objektif görüşlerimle sizinle paylaşılmıştır. Doa Kozmetik'e bu gönderi için teşekkür ederim.
Mutlu Yıllar
Sevgiler ❀✿¸.•

12 yorum:

  1. Güle güle kullan Sevdacım, ben de melisa kokulu olanını kullanmıştım, çok amaçlıymış zaten bunlar, joker gibi her yere kullanıyorsun :))
    Fiyatını artırmayaydı, iyiydi Doa Kozmetik ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Eski fiyatını bilmiyorum ama şu anda da uygun geliyor fiyatları. Bir de indirim varmış bu ara :)

      Sil
  2. Güle güle kullan cnm,hiç duymamıştım fesleğen kremini ama fesleğen kokusu seven biri olarak deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. ben de ilk kez duydum, gördüm denedim. Annem bayıldı kokusuna :)

      Sil
  3. Merhabalr Sevda Hanım, Dediğim gibi bloğunuzu yakından takibe aldım ve bundan da çok memnunum çünkü bloğun uz tam benlik..
    Ben özellikle hayvan extratları olan kremleri kullanmıyorum malum zavallı hayvancağızlar. Ama bu şekilde bitki özleri içeren kremleri tercih ediyorum ve özellikle hangileri iyi onları öğrenmeye çalışıyorum..
    Size çok çok teşekkür ederim hemen sitesini ziyaret edeceğim ve alıp ben de deneyeceğim..
    Çok çok teşekkür ederim..
    Çok çok selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim hem takibiniz hem yorumunuz için. Ben de takipteyim. Bana sen deseniz de olur tahminimce ya ayn yaşlarda ya da birazcık ufağımdır sizden :) Ne güzel, ben biraz zayıfım o konuda ama çok haklısınız. Dikkat etmek lazım hayvanlar üzerinde test yapan firmalara :( Sevgiler :)

      Sil
  4. feslehen kremi mi :o , merak ettim valla .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doa Kozmetik'te çok güzel doğal ürünler var :)

      Sil
  5. Yeni yıl ile ile ilgili resimlerin,yazıların özellikle bloğunun teması şahane kreminid eiyi günlerde sürün anneciğinle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr :) Bu sene heyecanlıyım, güzel beklentiler içerisindeyim, o yüzden yeni yıla odaklandım :) Temamı da ehh, kendim yapmaya çalışıyorum birşeyler işte :)

      Sil
  6. feslegen kokusuna bayınılmaz mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tazesine evet bayılınır tabii de kremde değişik kokuyor :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)