15 Aralık 2012 Cumartesi

Bitenler #32

Watsons Burun Bandı; İlk kullandığımda bir şey anlamadım demiştim ama kullandıkça ve bu tarz başka ürünler de denedikçe sevmeye başladım. 
Avon Care El Kremi; Bir sürü kullandım bunlardan. Ellerim çok kuru değil, genellikle bana yetiyor. Elimde belki 1-2 tane yedek daha vardır ama artık almıyorum.
Watsons Anti Aging Maske; Ben maskede çok klasik bir insanım. Fazla yeniliğe girmem. Soyulanlardan uzak dururum mesela. Alışmışım, süreceğim, kuruyacak, yıkayacağım. Bu maske bana Sevgili Biricit'in hediyesi. Maskeyi ucundan açtım, sıkıyorum sıkıyorum maske gelmiyor :) Ne oluyor diye içine baktım ki, kağıt maskelerdenmiş, gözü, ağzı falan olanlar var ya :) Çok güldüm kendime sonra :)
Flormar Supershine Oje #28; Yazısı burada . 
Kenzo Madly Sample ve Bulgari Omnia Sample; Bana göre değillerdi sanki ama çok az oldukları için anlamamışta olabilirim :) Daha büyüğü hediye falan gelirse anlarım :)
Bu bitenler yazısını yazmak için 15-20 gündür bekliyorum, belki başka bir şeyler daha biter onları da eklerim diye. Tık yok! Oje bile bitiremiyorum. Yazın 3-5 sürüşte bitiyordu halbuki :(
Sevgiler <3

13 yorum:

  1. ben henuz kullanmadım canım demek o sekıldeymıs bende ılk kez denıcem:))
    avonun kremını bende kullanıyorum canım ama dove cok ıyı bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi yapma canım sakın, kağıt maske imiş:)
      Dove'u annem çok seviyor, ben ne bulursam sürüyorum ellerime :)

      Sil
  2. Aslında bende kışın çok bitiriyorum, mesela kremlar falan kışın çok kullanırım :) hemen bitiyor. Maske de bende senin gibi düşünüyorum hemen yıkamam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, neden bilmem kışın aklıma gelmiyor krem kullanmak benimde.

      Sil
  3. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. bende birşeyler bitirebilsem keşke ama bitmiyorlar bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, artık benimde zor bitiyorlar :(

      Sil
  5. hep söylüyorum oje bitirebilen yegane bloggerlardansın:))

    YanıtlaSil
  6. Geçen kendi kendime burnumda ki hızmanın fotoğrafını çekeyim derken, gözüm fotoğraftaki burnuma takıldı. Siyah siyah küçücük noktalar var, bu bantlar onları alır mı? Hiç kullanmadım, acır mı ki? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum, fotoğraf yakın çekimdir, aynaya bak iyice hala gözüne takılıp rahatsız oluyorsan bir dene. Ben memnunum ama bu markadan memnun olmayan da var. Uygun fiyatı. Bir dene istersen. Ve kesinlikle acımaz :)

      Sil
  7. En büyük hedefim ruj bitirmek :) Her yerde söylüyorum artık herkez biliyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir tane bitirdim ama öyle seviyorum ki dibine kadar kullanabilir miyim diye plan yapıyorum :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)