7 Aralık 2012 Cuma

24 Saatimin Anatomisi

Aslında yazılacak yazı çok ta... Bunu da yazmasam olmaz...
Son 1 günü film gibi yaşadım resmen... Hani yok artık, hepsi mi senin başına gelir dediğimiz insanlardan oldum ben...
Hikaye Marmaris'te başladı... Önce gece yatarken bilgisayarımın ekranının garipliğini farkettim. Belki sabaha geçer dedim. Sabah uyanır uyanmaz ekrana baktım ı-ıh, değişen birşey yok. Anladım tamirciye gidecek. İstanbul'a döneceğim için orada vermedim, ama çok mutsuzum. Elim ayağım olmuş bilgisayar resmen.
Uçağım akşam 21:45te. Marmaris ile Dalaman Havaalanı arası nerede ise 1,5 saat. Otogar'dan Pegasus Servisine bindim Dalaman'a gitmek için. Yolu yarılayalı çok olmuştu ki aklıma İstanbul'daki evin anahtarı düştü. Aradım taradım, yok. Eve gidiyorum, nerede ise gece 12'de İstanbul'da olacağım ve anahtarım yok. Şok, panik! Annemi aradım, komşu da anahtar var mı diye. Daha önceki unutulanlarda komşulardaki anahtarları da toplamışız, geri de vermemişiz. Üff!!! Gece gece çilingir arayacağım bir de. 
Havaalanına geldiğim de Annem aradı. Apartman görevlimiz Hüseyin Abimiz var. her apartmana 1 tane lazım ondan. Sağolsun, çilingir bulmuş, kapıyı açtırmış, kilidi değiştirmiş. Tek yapacağım gidince yeni anahtarları Hüseyin Abi'den almak. Ohh!!! Rahatladım. 
Eve geldiğimde 12 idi. Anahtarlarımı aldım. Marmaris'ten dönerken birazcık harçlıkla döndüm, Abim sağolsun lazım olur diye verdi. İlk andan itibaren saçmaya başladım o paraları. Taksi parası, çilingir parası derken gitti mi 200TL. Neyse canımın sağlığı dedim.
Sabah acil bir işim var, erkenden uyandım. Hazırlandım, bir panik ile evden çıktım. Hatırlarsınız belki, hep anlatıyorum. Kardeşimin arabasını kullanıyorum ben. O İngiltere'de. İşe gidip gelirken de ben kullanıyordum. Artık sürekli bana kaldı araba. Neyse, arabaya bindim, kontağı bi çevirdim. Olamaz! Korktuğum başıma geldi. Akü bitmiş. Taksinin numarası aklımda. Çünkü araba yokken -keyfime düşkün olduğumdan- hemen hergün kullanırdım. Aradım. Taksi yok. Çıldıracağım ama sakin olmalıyım. 10 dk sonra tekrar aradım, oh taksi var.
İşimi hallettim, dönerken tekrar taksiye bindim. Arabanın durumunu anlattım, duraklarında ara kablo varmış ama kilitliymiş. Oto elektrikçiye gittik, taksi ile oto elektrikçi amcayı aldık arabaya geldik. Amca takviye yaptı aküye, araba hemen çalıştı. Sonra amcayı götürüp iş yerine bıraktım. Amca lazım olur diye kartını verdi bana. Eve döndüm. Bugün dışarda çok işim var. Bilgisayarımı aldım, tanıdık tamirci var, ona götüreceğim. Kargom var, v.s. Yukarı çıkıp hemen toparlanıp arabaya indim. Ve bingo!!! Araba yine çalışmadı.
Allah'tan amcanın kartını almışım -oto elektrikçi- hemen aradım, amca 10 dakikaya geldi. Tekrar takviye yaptık. Sonra amcanın iş yerine gittik. Yeni akü taktırdım arabaya. Görüşmeye gidip geldiğim taksi paraları, oto elektrikçi amcaya verdiğim paralar ile yine gitti bir 200TL daha :(
Bilgisayarcıya gittim. Günün sürprizi. Ucuz olmayacağını tahmin ediyordum da yinede durduk yere olunca dudağım uçukladı.  Laptopumun ekranı kırılmış. 375TLcikmiş. Fakat iyi haber, kesin parça beklenir, kimbilir kaç gün sürer derken 1 günde olur dedi. Elim ayağım olmuş artık bilgisayar, 375TLye üzülsem de 1 günde alacak olmak beni mutlu etti.
Kargo mu gönderdim, kredi kartı ödeme mi yaptım. Sonra hem Turkcell faturamı ödemek hem marketten alışveriş yapmam gerekiyordu. Evde hiçbirşey yok yiyecek. Bir AVMye gideyim dedim, mağazalara da bakar stres atarım. Aklımdaki şey beni Optimum'a yönlendirdi. Hazır İnglot'ta %50 indirim varken, dürtüp dürtüp durdu beni aklım. Gittim, baktım. Birşeyler aldım. Ve acıktığımı farkettim. Yemeği mi aldım, yedim, bitirdim. Ara ara kuzuşun fotolarını paylaştım falan, yarım saat olmuştur. Yemek bitti, aklım başıma geldi. Benim İnglot çantam nerde?
Neyse, çantamı ödeme yaparken kasada bırakmışım. Derin bir oh çektim. 
Bu arada bilgisayarcı aradı, bilgisayarımın işi bitmiş. Üstelikte 375 TL değil 250 TLye halletmiş. Ahh, nasıl sevindim bilemezsiniz. Uçarak gidip bilgisayarımı da aldım. Arabayı kapıya parkedip, büyük bir mutlulukla eve girdim. biraz atıştırdım, ayaklarımı uzattım, keyif yapıyorum. Hatta 1 saat şekerleme bile yaptım.
Ne gündü ama! İlk olarak ya ben bu kadar parayla neler neler alırdım diye düşünsem de, herşey olacağına varıyor, dert etmeyi bıraktım. Olmuşla ölmüşe çare var mı ki!
Şu da var, bence hayat bana ne işin var İstanbul'da, dön Marmaris'e diyor. Öyle anlıyorum olanları şu anda. 
Yine de evde olmak güzel be! :)

39 yorum:

  1. Geldimi üst üste gelir hep, ama enerjine hayran kaldım resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Mecburen enerjik olmaya çalışıyorum, bizim evin erkeği de biz olduk kardeşimle. Her işimizi -tamirci v.s.- kendimiz hallettiğimiz için alıştık. Araba nerde yaptırılır, musluk tamircisi nerde hepsini hemen hallederim, bilirim. Benim yerime bunları halledecek biri olmadığından mecburen enerjiğim canım :(

      Sil
  2. bencede canım ne işin var istanbulda oh mis gibi yaşa marmariste dimi :)

    YanıtlaSil
  3. senıii alışverişş canavarı seniii gidi gidi...:p,
    :DDhem bu sene butun teknolojık aletler bozulacak demıslerdı oylede oldu cıdden ya benımkıde bozuldu gıttı tamırcıye cvremdekılerınde keza bozuktu anlayamadım senınkıde bozulMuş şaşkınım :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimisi benim hatamdan bozuldu aslında :( ama bozuldu işte :(

      Sil
    2. aslında benımkısıde oyle yavaŞ dıye bakalım dedık oynayınca gıttı ısde tamıre 6 senelıK bıde hala ıdare edıyorum ...:/

      Sil
  4. Ay okurken benim içim acımadı dersem yalan söylemiş olurum vallahi :)) ama tabi gidecek para cüzdanda durmaz yapacak bişey yok. Evde olmanın keyfini çıkar artık bunların üstüne :) ohh yarın da cumartesi, misss :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de acıdı ama elimden bişey gelmeyeceğini bildiğim için dövünmedim :( Evet dün eve girdiğim andan beri keyif yapıyorum, öyle atlattım dünün yorgunluğunu ve acısını. Böhüüüü, neler alacaktım ben o paraya :( Atlatamamışım demek ki ! :)

      Sil
  5. yok artık yaa neler neler sığdırmışsın bir güne maşallahın var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, macera dolu bir gündü. Allahtan pratik bir insanım, neyin nerede hallolacağını öğrendim :) Teşekkürler.

      Sil
  6. Okurken nasıl yani oldum biliyormusun, şaka gibi :( her şey üstüste gelmiş. Ah canım ya sonunda her şeyi halletmişsin bari, çok sevindim.
    Bilgisayar'sız iş yapamıyoruz artık, bende bozulunca deli oluyorum. Çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, evet canım şaka gibi bir dün yaşadım. Ne yapayım Aslı'm, benim yerime yapacak biri yok bunları, ben de pratik olmayı ve neyi nereden bulacağımı çabuk öğrendim. Çok teşekkürler canım.

      Sil
  7. Okurken ben yoruldum tatlım. Sonunda evde olmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bir de yaşayana sor, eve geldiğimde o kadar mutluydum ki anlatamam :)

      Sil
  8. Canım okurken yoruldum, bu kadar aksilik üst üste gelmiş, nazar çıkmış :) Neyse artık rahat ve huzurlu bir haftasonu olsun da dinlen stres at biraz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ben bi de yaşadım bugünü ya... Şimdi düşününce şaka gibi :( Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  9. Pöfff!!! bunaldım resmen,yalnız maşallah herşeyi halletmişsiniz.Ben olsam kenara çekilip zırlar dururdum hahah :)) güzel tarafı herşey olumlu bir şekilde sonlanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, benim yerime yapacak biri olsa, ama yok. Alıştım ben artık, bir de pratikleştim. Evde sorun olduğunda, tamirci işlerinde hemen kısa sürede çözüm getirebiliyorum. Teşekkürler canım, parayı veren düdüğü çalıyır işte :(

      Sil
  10. Ayy canım yaaa, kıyamam! Neler gelmiş başına...
    Dün olaylıydı gelişim falan yazınca, dedim uçağa zor yetişti herhalde... Bir de açtık biliyorsun, yemek derdine düşünce unuttum sormayı. :(
    Çok çok geçmiş olsun.
    Akacak kan damarda durmuyor gerçekten. Evet doğru o paraya neler alınırdı ama çıkacağı varmış demek! ya o para yanında olmasaydı da başına tüm bunlar gelseydi? Allah korusun. Neyse ki geçmiş gitmiş.
    Veee, sen benim evimin dibine kadar gel de arama beni! İnsan bir kahveye uğrar yahu! :( Üstelik de bir önceki gece konuşmuşuz o kadar görüşelim diye... Küstüm dicem ama küsmedim; bu yazının altına küstüm yazana, gir kümese vicdansız derler! :)
    Öpüyorum seni.xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzu ya, düşünsene ben o paraya neler neler alırdım İngiltereden neler neler getirirdim. Ama ne yapayım araba da bilgisayarım da benim için çok önemli. Bilgisayarı ben o hale getirdim, anahtarı da ben unuttum ama ne yapayım. Keşke zamanı geri çevirebilsem ama oldu işte bi kere :(
      O yaşadığım stresten öyle ani karar verdim ki, Buyaka'ya gittiğim ara yollar var ya, çok yakınından döndüm Optimum'a. Gitmesem rahatlayamayacaktım. Çok ani karar verip bir de şakır şakır yapmur yağınca aramadım, ama aklımdan geçti yemin ederim bak !
      Çok teşekkürler canım, bende öptüm :)

      Sil
  11. Sevdaaaa okurken bile yoruldum...Demek neymişşşş bizleri terketmeyecekmişsinnn :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum Hülya'm, düşün sen okurken yoruldun ben yaşadım yahuuu :( Off geçti gitti şükür. Hemen de kendine pay çıkar, ne dedik bugün. Bakış açısı :)

      Sil
  12. bakkk hayat bile mesajını vermiş. sen de anlamıssın. Hala ne işin var oralarda?? Hı?????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi kuzum? Geldik bi kere ama, öyle hemen de geri dönülmüyor ki.

      Sil
  13. canım cok gecmıs olsun ya bu nasıl ıslerdır boyle benım bı gunluk yasantımı okudum sankı,geldı mı ustuste gelırmıs ama neyse dedığın gıbı cıkacağı varmıs demekkı,ıstanbula bomba gıbı donmusun bıtanem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aksi biri de değilim ki işlerim bu kadar aksi gitsin. Olacağı varmış işte :( Teşekkürler canım, döndük bakalım :)

      Sil
  14. Ay yoruldum vallahi. Yerim seni pismis tavuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben bizzat yaşadım düşün :/ :)

      Sil
  15. Evrene söyle mesaj vermeyi bıraksın :) Hem bilgisayar Marmaris'teyken bozuldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam tamam ben mesajı işime geldiği gibi aldım :)

      Sil
  16. kıyamam yaa neyse geçmiş gitmiş olsun aksilikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol. Geçti gitti inşallah :)

      Sil
  17. Ay kuzum kıyamam.. Başına gelmeyen kalmamış o gün ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sorma, çok şükür geçti gitti :(

      Sil
  18. canım benim geçmişler olsun tüm bozulanlar kötülükler bu yılda kalsın istanbuldasın ya bu bile bana yetiyor hoşgeldin evceğizine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım, amin inşallah öyle olur. Hoşbuldum canımcım :)

      Sil
  19. Vaaaoooow! Sen bunların tümünü 24 saatte mi yaşadın?Ben okurken yoruldum yahu :)
    Neyse geçmiş, bitmiş, şükür diyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, 24 saatte :/ Allah'tan çok pratiğimdir, ne nerede halledilir bilirim :)
      Şükür canım, geçti gitti :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)