30 Kasım 2012 Cuma

Yves Rocher Pure System Pore Clearing Mask

Öncelikle son zamanlarda annemin katarakt ameliyatı, saat başı koyulan damlalar, doktorumuzun Avrupa yakasında olması nedeni ile sabah çıkılıp akşam dönülen kontroller, Marmaris'e geliş tarihinin belli olması, bavul hazırlanması, çocuklara hediye almak için atılan avm turları, sosyal hayat, akraba ilişkileri derken hem epey yorgunum, hem de blogumla ve blogger arkadaşlarımla doğru dürüst ilgilenememenin vicdan azabı içerisindeyim. Marmaris'te daha boş olacağımdan blogumla daha çok ilgilenebileceğimi sanmıştım ama burada gelir gelmez vücudum İstanbul'daki tempoya alışkın olduğundan hemen kendini koyverdi. Ve ben hasta oldum. 2 gündür yatak döşek yatıyorum desem yeri... Blogları tek tek okumayı, yorum bırakmayı çok özledim gerçekten de :/ Ama şu anda vakitsizlikten bir acele ile post hazırlayıp gelen yorumlara göre yorum bırakabiliyorum ancak. Ne olur affedin beni :(
Konumuza dönersek;

Siyah Noktaları Yok Eden, Gözenekleri Derinlemesine Arındıran, Sebum Dengeleyici Maske

Cildi tamamen yenileyen bu maske, cildi siyah noktalardan derinlemesine temizler ve cildin sebum fazlasını emerek sivilce ve siyah noktaların tekrar oluşumunu engeller. Ciltteki akne kızarıklıklarının dinmesini sağlar.

Haftada 1 ya da 2 kez temiz yüze uygulayınız. 3 dakika beklettikten sonra suyla durulayınız.

.Ve dahası: Formülündeki cilt yenileyici antibakteriyel Salisilik Asit ve yoğun onarıcı Aloe Vera Özü sayesinde sivilce oluşumunu engeller ve sivilce izlerini yok eder.
Dermatolojik uzmanlık altında geliştirilmiş ve test edilmiştir.
Paraben içermez.
Bu maskeden önce bu maskenin 6 katı kadar pahalı ünlü bir markanın kil maskesini kullanmıştım. Fakat hiç memnun kalmadım, bir sonuç alamadım. Zaten o ürünlerim bitince bir süre pahalı ürünlere  hayır dedim. (Hala devam ediyor bu hayır)
Yüzüme sürüp 3 dakika bekliyorum ve su ile yıkıyorum bu maskeyi ve herhangi bir kurutma, tahriş etme ya da alerjik reaksiyona sebep olmadı. Fazla akneli veya siyah noktalı bir cildiniz var ise belki işe yaramayabilir ama tek tük akneleriniz var ise kesinlikle kullanabileceğiniz bir ürün.
Benim daha bana feci gözüken aşırı bir siyah nokta problemim yok, cildim yağdan parlamaz hiç mesela. Ara ara çıkan aknelerim ve akne izlerim var. Bir mucize beklemiyorum ama maskeyi denediğim süreçte gözeneklerimi temizlediğine ikna oldum. Bir de ben galiba bu salisilik asitin önce yakıp ardından verdiği rahatlık, temizlik hissini de seviyorum.
Ürünün fiyatı 19,90TL. Ben doğumgünü kampanyasında 4 al 2 öde indiriminden yararlanarak almıştım. (Yazısı burada) Maskeyi bitirdiğimde aklımda çok başka bir şey yoksa tekrar alabileceğim bir ürün.
Sevgiler <3

16 yorum:

  1. Çoook çok geçmiş olsun Sevdacım, kendine dikkat et ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çokk teşekkürler. Bugün daha iyiyim diyebiliyorum çok şükür :)

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun anneye de, sana da canım ya. Nolur dikkat edin ikiniz de :( Son zamanlarda çevremdeki herkes rahatsız zaten. Lütfen sen kendine dikkat et gerisi önemli değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, çok teşekkürler canım. Bugün biraz toparladım çok şükür. Çok çok teşekkür ederim canım Aslı'm. Sen de kendine iyi bak.

      Sil
  3. geneDe ıyısın maşallah ıhmal etmıyorsn blogunu azmıne hayranım abloş gecmıssslerr olsun kendıne cici bak zencefiLtozu 2 kasık-baL2 cay kasıgı her ıkisidee ,.. ılık suyun ıcıne sana garanti verıyorum ıkı gun yap boyle ayaktasınnn ;))ınan bana yapmalı içmelisin yksa aktara git al her derde devA ..
    sevgılEr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarım yarım yaptım işte birşeyler, tamamen ilgilenemedim. Yeni yeni toparlamaya çalışıyorum. 1000lik antibiyotik içince 2 gün iyileştim yoksa işim zordu :(

      Sil
  4. Çok gecmis olsun canım benim. Aman dikkat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler canım benim :)

      Sil
  5. maske dedığınde akan sular durur:) gecmıs olsun canım bol bol sıcak seyler ıc ınsallah bı an once duzelırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Biricit'cim, geç cevapladım ama iyileşiyorum yavaş yavaş :)

      Sil
  6. yihuuu fotoğraf bulayım derken merak ettiğim ürünün postuna denk geldim ne şans :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şanslısın :) İşine yaramıştır umarım :)

      Sil
  7. selam bende yağlı bir cilde sahinim çok akneli olmasada arada çıkna sivilceler var malum yağlı cilt problemi henüz ürün elime geçmedi ama siparişini verdim araştırayım derken yazınızı gördüm aldığıma memnun kalırım umarım bende bu markayı sevıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz. Yves Rocher'i ben de seviyorum, bu maskeden de çok memnunum. Umarım sen de kullandığında memnun kalırsın.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)