20 Kasım 2012 Salı

Victoria Secret Island Water Body Mist

Victoria Secret Island Water Body Mist'i Sevgili Özge'nin çekilişinden kazanmıştım. Son Marmaris tatilimde de ilk defa kullanmak üzere yanıma almıştım.
Öncelikle ben yiyecek olarak hindistan cevizini hiç sevmem. Meyve olarak yemeyi de, pastalara falan serpilen şeklini de. Bu body misti de muhtemelen sevmeyeceğimi düşündüm.
Fakat şu an kokusuna bayılıyorum. Zaten sadece hindistancevizli değil, hindistan cevizli ve ananaslı. Çok hoş bir kokusu var. Tam yaza uygun, kokladıkça insana güneş kremlerini, denizi, şezlogda uzanmayı hatırlatan bir koku. Çok fazla da sıkmamama rağmen gittiğim yerlerde soranlar dahi oluyor. Koku tercihleri kişiden kişiye değişir ama bana enerji veren, mutlu eden bir koku. Ve üstelik kalıcı da. 
Bu kokuyu beğendikten sonra geçen hafta yolum Cevahir AVMye düşünce buradaki Victoria Secret mağazasından diğer body mistlerini denedim. 2-3 kokuyu çok beğendim. Kafamın karışık olduğu bir gündü ama sanırım fiyatlar 35TLcivarı. Fakat 10-15çeşit kokuda 3 adet 75TL promosyonu vardı. 
Mis kokulu günler diliyorum
Sevgiler <3

23 yorum:

  1. Ne güzel bi şişe öyle! Hindistan cevizini ben de hiç sevmem yiyeceklerde. Şayet sen de benim gibi normalde sevmeyip bu kokuya bayıldıysan kesin denemek gerek diye düşünüyorum. Lakin köyümde VS mağazası olmadığından bir gün bulup almak üzere alınacaklar listeme ekledim sayende :) Teşekkürler kuzuu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum hani tatlılara keklere koyarlar üzerine serperler falan ya, hiç yemem o zaman ben. En sevdiğim tatlıdan soğurum ya :) Ne biçim köymüş orası ya, bi VS bile yok. Sizin köye bi VS açalım o zaman :)

      Sil
  2. Ay ne sanslisin;) hindistan ceyizine bayilirim yemeyede surmeyede doyamam:) gule gule kullan canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Yemesini sevmesem de özellikle koklaması güzel :) Bir de deniz ürünlerinde de rast geldim bir kaç sefer, bu yüzden yazı denizi çağrıştırıyor hemen bana :)

      Sil
  3. güle güle kullan cnm:)kimbilir ne güzel kokuyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Mis gibi kokuyor :)

      Sil
  4. vayy burda hıc gormedım magzasını varmıdırkıne bakmak lazı cınım cicişciciş kullann sıkın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, İstanbul'da bir kaç noktada var, belki orada da vardır. Teşekkürler canım :)

      Sil
    2. aradım googdan ama bulamdım heb ıstanbuL yazıyordu aman bosver olanlaRla yetınıyorus biz burDa onuda acarlar elbeT yavas yavas baksana daha mısha yok bıSde :))

      Sil
  5. güle güle kullan canım...
    viktorıa secret ın kozmetik ürünlerinide...
    kıyafetlerinide çok seviyorum...
    pijama takımım var renkli bayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşekkürler canım :) Evet canım ben de çok seviyorum. Sen de güle güle, mutlulukla giy o zaman :)

      Sil
  6. Sevda'cım 1.si bir haftacık ihmal ettim sizleri blok fonun değişmiş. Çıtır çıtır olmuş bayıldım tıpkı senin gibi renlkli neşeli.. Güle güle kullan birde hediyeni. Kocaman öptüm seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla'cım gördüğün gibi ihmale gelmiyorum ben ama :) Beğenmene çok sevindim Abla'cım. Çok teşekküler, ben de öptüm :)

      Sil
  7. Canım severek kullanmana sevindim :)) Benim diğer body mistlerden buna sıra gelmiyordu,iyi ki de koymuşum hediyelerin arasına demek ki hehehh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki sıra gelmemiş ve hediye etmişsin :) Teşekkürler tekrar :)

      Sil
  8. Koku delisi olduğumu söyleyebilirim. Bunu çok merak ettim. En kısa zamanda bakacağım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahu'm, ben de o koku delilerindenim :) Bakalım beğenecek misin denediğinde :)

      Sil
  9. Çooom güzel ama bu!!VS body mistlerinde beğenmediğim pek yok zaten, mis gibi kokuyolar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel di mi :) kuzum ben böğürtlenli falan var ya onları sevedim yaseminli var onu sevdim ama bir gün sakin kafa ile gidip denemem lazım :)

      Sil
  10. aa süper
    deneyeyim bende, yeni bir ürün keşfetmek istiyordum

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denediğinde beğenirsin sen de :) Sevgiler :)

      Sil
  11. Güle güle kullan kuzum, body mist'leri pek kullanamıyorum ama yine de almadan duramıyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Ben parfüm niyetine kullandım vallahi, kullanamam sanıyordum ama :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)