24 Kasım 2012 Cumartesi

Vichy Normaderm Gentle Cleansing Gel Cream

Makyaj Temizleyici Laktojel

Zindcadone A ve Yağ Çözücü Mikro Damlalar
Makyaj çıkarır.
Cildi yumuşakça temizler, kurutmadan matlaştırır.
Akneye eğilimli hassas ciltler üzerinde test edilmiştir.
Vichy Termal su içerir.
Hipoallerjeniktir.
NORMADERM Laktojel Zincadone A' nın epidermisi yenileyici etkinliğini Yağ Çözücü Mikri Damlaların makyaj çıkarma ve epidermisi yumuşakça temizleme özelliği ile birleştirir.
Sonuçlar:
Cilt mükemmel bir şekilde temizlenmiş ve kurumadan matlaştırılmıştır.
Kullanımı:
Parmak uçlarıyla uygulayınız ve bir pamuk yardımı ile siliniz. Göz çevresinden
 kaçınınız.
Bu ürünü epey bir süre önce bir alışverişimde hediye olarak vermişlerdi. Vichy'nin böyle çok güzel hediyeleri oluyordu. 1 nemlendirici aldığımda bile yanına tam boy temizleyiciler veya tonikler veriliyordu. Hala var mı bilmiyorum ama.
Geçenlerde elimde neler var diye bir temizlik yaparken derinlerde bir yerlerde buldum ve son kullanma tarihinin dolmasına az kaldığını görüp kullanmaya başladım. 
Öncelikle ben makyajımı susuz çıkaramayanlar grubundayım. Su ve yıkama jeli ile yıkamadan temizlenmiş hissetmiyorum yüzümü. Vichy Normaderm Gentle Cleansing Gel Cream

 ile yüzümü temizleyip ardından mutlaka yıkıyorum. Makyaj temizlemesinden memnunum aslında. Bir de akneli / akneye yatkın bir cildim olduğundan bu ürünle yüzümü temizlerken içim daha rahat oluyor. Sevdiğim bir makyaj temizleyici oldu, daha sonra alınabilecekler listeme girdi.
Fakat internetten bir arama yaptım, sanırım ürün satıştan kaldırılmış. Ömrümün sonuna kadar makyaj temizleyici ve yıkama jeli arayacaklarım bitmeyecek gibi. Bakalım sıradaki ürün ne olacak?
Sevgiler <3

8 yorum:

  1. bır zaman vıchy nın pek çok ürürününü kullandım cok da begendım ama ınanılmaz pahalı ya :(( tekrar alamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komple bir set alındığında özellikle çok pahalı oluyor. Benim problemli bir cildim olduğundan mecburen kullanıyorum işte, daha da kötü olmasın diye :(

      Sil
  2. Canım bence ' neutrogena tek adımda yüz ve makyaj temizleyici ' yi bir dene. Ben aldığımdan beri 2. kullanışım ve gerçekten memnun kaldım. Fiyatıda 18 tl gibi uygun bir fiyat, benim gibi yapppyağlı bir cilt tavsiye ediyorsa bir dene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, peki hemen listeme ekledim. İlk gördüğüm yerde de azıcık inceleyeyim:)

      Sil
  3. bende normaderm serisini uzunca bir süre kullanmistim, gayette memnundum... ama uzun süre kullanilinca ektisi neredeyse kayboluyor.
    Sevgiler Derya

    MERetROSE.blogspot.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya, genelde ürünlerin genel sorunu herhalde bu. Cilt bir süre sonra alışıp tepki vermemeye başlıyor.

      Sil
  4. ürünün kaldırılmasın üzüldüm umarım cildini rahatlatacak o temizlik hissini sana fazlasıyla yaşatabilecek başka bir ürünle tanışırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet'çim, bu ürünlerde herkesin cilt tipi farklı olunca ya da beklentisi memnuniyet değişiyor kişiden kişiye. Makyaj temizleyicilerde hiç işte bu dediğim bir şey olmadı, aramaya devam hep :(

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)