26 Kasım 2012 Pazartesi

The Balm / Balmshelter Renkli Nemlendirici Light/Medium

Hazır bugün ve yarın Gratis'te %50 indirim varken, siz çok memnun olduğum ve stoklamak istediğim Balm Shelter'dan bahsetmek istedim. Daha önce yorumlamayan kalmadı nerede ise, yine de yeni tanışanlar olacaksa, en son söyleyeceğimi baştan söyleyeyim dedim.   
Balm Shelter'ı Anneler Günü indiriminden (%50) 20TL'ye aldım. O anda elimde 2 adet açılmış benzer ürünler olduğundan sırasının gelmesi için bekledim. Yaklaşık 2-2,5 aydır da başka bir benzer ürün ile dönüşümlü (haftada en az 1-2 kere bazen daha fazla) kullanıyorum.  
Dönem dönem akne problemi yaşadığım, şu sıra akne ve akne izleri ile mücadele ettiğim bir cildim var. Normalde benim gibi cildi olanlar çok kapatıcılı ürünler kullanıyorlar. Fakat ben cildimde çok kapatıcı bir ürün kullandığımda doğal durmadığını düşünüyorum, maske gibi oluyor. Bir de akne giderici ürünler kullandığımdan, kapatıcı ürünler akneler ve akne izleri üzerinde çok tuhaf duruyor. Bazı noktalarda kuru ve pul pul bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bu yüzden çok kapatıcı olmasalar da ışıltılı, canlandırıcı fondötenler, renkli renklendiriciler ve bb kremler ile daha çok anlaşıyorum.
*SPF18 koruması olması kış için yeterli olsa da yaz için altına tekrar bir koruyucu sürmek gerekiyor. 
*Ürün 64ml ve açıldıktan sonra 2 yıl içinde bitirilmesi gerekiyor. Benim gibi bol kepçeden sürüp sürüştürenler için 64ml olması iç ferahlatıcı. Yaşasın, hemen bitmeyecek ve bozulmayacak :) 
*The Balm ürünlerinin karton ambalajını çok seviyorum, her seferinde atarken elim titriyor :)
*Özellikle yaz sıcaklarında fondöteni ağır bulan, kullanmaktan kaçınanlar için bu ürün harika bir kurtarıcı. Hafif bir ürün. Çok kapatıcı olmadığını tekrar hatırlatayım.
*Renkli nemlendirici de olsa ben altına nemlendiricimi sürmeden kullanmıyorum.
*Yüzümdeki doğal, sağlıklı duran ışıltısını seviyorum. Problemsiz bir ciltte harika duracağından eminim. 
*Üzerine pudra sürmeden kullandığım zamanlar oldu. 3-5 saat parlamadan idare etti. Belki 6-8 saat de dururdu, bilemiyorum. Ben en fazla 3-5 saat denedim.
*Üzerine hafif bir pudra geçtiğimde akşama kadar idare ediyor.
*Paraben içermemesi de büyük artılarından.
Hazır %50 indirimdeyken kaçırmayın derim.
Sevgiler <3

13 yorum:

  1. CANIM BU ÜRÜNÜ ŞİMDİ BENDE MERAK ETTİM...
    GRATİSE UĞRAMAK LAZIM....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, çok güzel bir ürün. The Balm'ın nerede ise bütün ürünleri güzel. İndirim yarında devam edecek. Kesinlikle uğra derim :)

      Sil
  2. Biliyormusun ben bile bir el kremi alırken dur Sevdanın bloguna bir bakayım tavsiye ediyor mu? der oldum:)) Ne çok şey öğrettin kuzum bana..Sevgiler..Diğer ürünlere de baktım. Bir iki gündür bakamamıştım. Onlara yorum bırakmadım ama hepsini gördüm. Hatta gittiğin misafirliği ve sofrayı bile gezdim..

    Öptüm seni canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, ayy nasıl utandım :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Sevgiler Ablacım, ben de öptüm :)

      Sil
  3. bu akşam hemen stoklamaya gidiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ben gidemedim. Yarında şehir dışındayım. Bana yine hüsran! :(

      Sil
  4. bugünkü indirim dahil balm ürünlerimden etiketi söke söke çıkardıkları için yine yırtıldı :s bazı ürünler indirimsiz yansımış fişe sinir oldum :s

    YanıtlaSil
  5. the balm urunlerını cok merak edıyorum,bu urunude ekledım alacaklarım arasına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biricit'cim, ben bayılıyorum, tavsiye ederim canım :)

      Sil
  6. Ahhh bende kader kurbanı oldum the balm indirimini uzun zamandır teknolojiyle olan bağlantımı kestiğimden haberdar olamadım olduğumdaysa çok geç oldu artık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bile bile herkesin paylaşımlarını göre göre gidip alamadım birşey :( Ah ah hala çok üzgünüm :(

      Sil
  7. aynen ya ambalajları çok güzel. aynı üründen bende de var ve çok memnunum bu arada bloguma beklerim missinem.blogspot.com, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missinem, genelde kullananlar memnun ve ambalajları gerçekten bir harika :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)