16 Kasım 2012 Cuma

Syoss Saç Kremi

Syoss Şampuan maceramı şurada anlatmıştım. Şampuanı saç kremi ile birlikte almıştım, fakat şampuanla biraz saçımı çoğunlukla orayı burayı temizlediğim için, saç kremimi bir kaç sefer ancak kullanmıştım. Elimde yarım yarım ama acil bitmesi gereken ürünler olunca da, ancak sıra bu saç kremine geldi.  
Işıltılı bir parlaklık kazandırır
Saça pürüzsüz görünüm ve esneklik kazandırır 
Şaşırtan parlaklık için
Kırılgan ve mat saçlar için, yüksek kaliteli saç bakım ürünlerinden SYOSS YOĞUN PARLAKLIK. SYOSS YOĞUN PARLAKLIK’ ın profesyonel formülü ışıldayan esnek saçlar ve pürüzsüz görünüm sağlar

SAÇ KREMİ: Kolay tarama ve ışıltılı görünüm sağlar.  
Saçınıza anında yoğun parlaklık kazandırır ve taramayı kolaylaştırır.
Demiş  Syoss


Yine vaatlerinin hiçbirini gerçekleştirmeyen bir krem
Ne kolay tarama, ne parlaklık, ne esneklik
Nasıl bir profesyonel kalite anlamadım. Keşke bu şampuanları çıkaracaklarına saç boyalarının içindeki saç kremlerini piyasaya sürseler.
750ml bir de... Kullan kullan bitmez.
Ne yapsam ki ben bu saç kremini?

27 yorum:

  1. Bir süre bende kullanıp begenmemiştim canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenen de hiç olmadı sanırım :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Beğeneni görmedim şu ana kadar, yalnız değiliz :)

      Sil
  3. ahahah :)
    Seni okadar iyi anliyorumki, sende yine iyi bir tane var, benim evde su an 5-6 tane sampuan ve sac kremi var syoss'tan :)
    Onlarda 750 ml nasil bitecek bimiyorum, cogu bozuldu zaten.

    Bir hevesle almistim güya Prof. ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de çok heveslenerek aldım ama, hiçbirşeye yaramadı :(

      Sil
  4. ay ben de bitirmeye çalışıyorum boşuna uğraştırıyo damacanaya koymuşlar avuç dolusu kullanıyorum dha yarısına geldim ne bereketliymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü ya, ondan bitmiyor. Sevseydik hemen biterdi :)

      Sil
  5. nihahaha canım aynı sorun bendede var şampuanı bıttı ama kremi duruyor ya cok kotu degıl hadi ama yapma şimdi:))) birAzcık yumuş yumuş ya hadi diyim en azndan saçı açıyor tarakla kolayca taranabılıyor banyoDaykenE ...=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzu ya, benim saçlara hiç fayda etmedi. Bir de yazmayı unutmuşum deterjan gibi bir kokusu var bu kremin :/

      Sil
    2. kokuda hem fikiriz yapısındada fikiriZde azcık azzz-cıkdamı yumusatmaz şu krem vay anasınıı yahuu kardeşim ne sihirbAz kremmış :S
      :)herkeZe ayrı tat ayrı boncuk vs şerbet veriyormuş ha :)

      Sil
  6. saçımı boyamadım ama serumdan çok boyanın içindeki maddelerden dolayı saç tertemiz oluyor, o yüzden saçı boyamadan önce biraz kirlenmesini beklemek gerekiyormuş, serum da saç uçlarını nemlendirince tadından yenmez oluyor yeni boyanmış saç ama koku yüzünden saçımı boyamıyorum :s her türlü krem de saçımı 2-3 kat fazla döküyor zaten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçil, boyasız saçlarının kıymetini bil. Bir noktada kokuya rağmen boyarsan artık şampuanlarla-kremlerle ilşkin eskisi gibi olmayacak. Kremler döküyor evet ama maalesef saçlarım boyalı olduğundan onlarsız saç açmam mümkün değil.

      Sil
  7. canım ben loreal parisin saç bakım ürünlerini kullanıyorum...
    çok memnunum :))
    bi dene derim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Lorealin profesyonel ürünlerini kullandım, ondan da memnun kalmadım. Şimdi ne denesem ne alsam bilmiyorum :(

      Sil
  8. aynı şekilde bende memnun kalmadım syoss'tan. saçları yapış yapış eden temizliomu kirlimi bırakıo belli olmayan berbat bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun olan kimseyi de görmedim ki zaten :) Şampuan evet, bir de bir süre sonra kaşıntı yapıyor.

      Sil
  9. bu seri çok kötü..ben de hiç beğenmemiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu, seven hiç olmamış, görünen o :) Vaatlere bak bir de, profesyonel kalite falan demeler :)

      Sil
  10. Neffretttt ettim şampuanından da, kreminden de... Kremi attım, şampuanı da fırça yıkamak için saklamıştım ama fırçalarımı bile sertleştirdi. Dur aklıma gelmişken, gidip atayım onu da... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kötü yahu, hiç seven, memnun kalan olmamış bu seriden. Fırçaları bile sertleştirmesi kötü olmuş :/

      Sil
  11. pantenın sac kremı cok ıyı gelıo bana.uclarına suruyorum,bıde argan yağı tavsıye ederım bambaska bısı yapıo sacları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım argan benim de aklımda. Ben de alacağım, elimdekiler bir bitsin.

      Sil
  12. Kesinlikle berbat bir saç kremi. Bende keratin mucizesi ilanından var, ne mucizeler yarattı derseniz! Şuan 10 dk önce yıkadığım saçlarım kalıp gibi kafama yapışmış durumda. İçine de sanırım sim katmışlar, sahte parlaklığı buradan kaynaklanıyor sanırım. Hayatımda böyle iğrenç bir ürün görmedim, beyaz sabunla yıkanmış ve kremlenmemiş boyalı bir saç hayal edin, bu ondan bile fena...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de şampuanını da saç kremini de beğenmemiştim. Keşke almadan önce blog yorumlarını okussaydınız, olumuz fikir belirten bir sürü blog yazısı vardı aslında. Neyse geçmiş olsun :(

      Sil
  13. Araba yikamak icin aldim iyi oluyor dediler belki begenirim bellimi olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araba kullanmak için saç kremi iyi mi oluyormuş :) Memnun kalırsanız ben de alıp deneyeyim araba için.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)