12 Kasım 2012 Pazartesi

Rival De Loop Ruj #18 / Red Earth

Bu yaz nar çiçeği tonlarında oje alınca hiç nar çiçeği rujum olmadığını farkettim. Son Marmaris tatiline gitmeden önce de  Rossmann'a gitme fırsatı yakalayınca bu güzel ruju attım sepete.
İsminden ötürü kırmızı olduğunu düşündüğüm bu rujun bende duruşu tam bir nar çiçeği. Rival De Loop rujların dudakları kuruttuğunu söyleyenler var, bende 3-4 tane RDL ruj var, hiçbirinde bu sorunu yaşamıyorum.
Sürümü çok kolay, kalıcılığı orta. Orta kalıcılık ile ilgili sorun yaşamıyorum, çünkü ben ruj tazelemeyi çok seviyorum. RDL Red Earth Ruj şu anda en sevdiğim rujlarım arasında. 
Rival De Loop ürünleri Rossman'da satılıyor. İstanbul'da Rossman şu an için sayılı yerlerde olduğundan ulaşması biraz zor oluyor. Ben Anadolu yakasının tek Rossmann'ı Üsküdar mağazasından alıyorum. RDL rujlar 5TL civarına satılıyor, fiyatına göre performansı gerçekten çok iyi. 
Bu arada iş aradığım için sürekli iş sitelerine bakıyorum, İstanbul'da bir kaç noktaya daha Rossmann açılacağı için sürekli eleman arıyorlar. İnşallah bana yakın bir noktaya da açılır :)
***Makyaj fotoğrafı çekmeyi pek beceremediğimden bir kaç dudak fotoğrafı birden koyuyorum. Ruj ile ilgili daha çok fikir verebilsin diye.

Sevgiler 

20 yorum:

  1. Bu rujlardan kullanmak bi nasip olmadı, Rossman da bulamadım ben vardır mutlaka ama gözümden kaçtı demek ki :D

    YanıtlaSil
  2. Melodram; Bazen Rossmann da stantlar boşaltılmış oluyor, ondan bulamamışsındır. Gerçekten çok güzel, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Harika! gerçekten harika olmuş Sevdam. Bu renk çok yakışmış sana.

    YanıtlaSil
  4. Aslı'm; Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel renkmiş.. ama malesef rossmann bana da çok uzak olduğu için istediğim gibi gidip bakamıyorum umarım yakınlarda açılır..

    YanıtlaSil
  6. Audrey; Ben de çok istiyorum, yakın civarlarımda Gratis, Watsons var, bir de Rossmann olsa tadından yenmezdi :)

    YanıtlaSil
  7. çok yakışmış arkadaşımın o lokma dudaklarına ben bizzat yakınende görmüştüm süperr

    YanıtlaSil
  8. Demet; teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  9. penti değil kesınlıkle bı ruj markası sponsorun olmalı senın,hatta reklamlarında kullanmalı bu dudakları cıdden harıkalar.renkte guzel super durmus:)

    YanıtlaSil
  10. Biricit; Hihihi kuzu ruj markası da olsun, penti de olsun. Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  11. ilk açıldığında almıştım bu ruju severek kullanmıştım canım..

    YanıtlaSil
  12. Özge'm; süper, bitirdin mi? rujdaş mıyız biz şimdi :)

    YanıtlaSil
  13. guzeL durmuş yanı cok cırTlak durmamış tam karArında ve yakışan bır renk seçimi olmuş ıyı gunleRde kullan ınS...**

    YanıtlaSil
  14. Matruşka; çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  15. ben de senin bana gönderdiğin paketle tanışmıştım bu rujlarla gerçekten güzelmiş bu rengi de artık nasip kısmet yakalayana aşk olsun bir de sana pek yakışmış =))

    YanıtlaSil
  16. Svieri Doroga; Renk harika canım, yakalarsan tavsiye ederim. Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  17. rdl fiyatına göre çok çok iyi bir marka.rujun rengi de çok hoşuma gitti canım;)

    YanıtlaSil
  18. Yasemin; rdlye göre kat kat pahalı markalar ile sorun yaşayınca bu markayı daha çok sevdim canım. Rengi harika, görürsen al derim :)

    YanıtlaSil
  19. Bende de var bu renk, kutusunda pek güzel ama benim dudağımda ilk başta kırmızı, silinmeye başladıkça turunculaşıyor. Kendisiyle tek sorunum bu. :)
    Sana da güzel olmuş, sonunda dayanamayıp aldın di mi? :)

    YanıtlaSil
  20. Tannesi; Ben de bildiğin nar çiçeği ne tam kırmızı ne turuncu, çok şükür ki isteğimde buydu canım :) Ama bak sen de ne güzel bir rujda 2 etki oluyormuş :) RDL rujlara pek dayanamıyorum canım, fiyat ta uygun olunca sepete atıveriyorum :) Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)