1 Kasım 2012 Perşembe

Okudum; Evie Hamilton'ın Gizli Hayatı / Catherine Alliot

Arka Kapak
"Böyle bir sorun yokmuş gibi davranmamız hiçbir işe yaramaz. Stacey'nin varlığını inkar etmek bize birşey kazandırmaz. Bu nedenle, onun aramasını beklemektense... " - ki ben, telefonun her çalışında yerimden fırlıyorum - "Onu, kibarca, buraya davet etmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bir tarih saptarız. Böyle, bir geleceğim olmaz. Üçümüzle birden tanışması için, onu çaya filan çağıralım." Gülümsedim. "Ona yazdım." Gözleri büyüdü.

Hemen, "Yo, hayır. Mektubu henüz göndermedim," dedim. "Sana danışmadan böyle bir şey yapmam. Ama sen de bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyor musun sevgilim? Böylece bu olayla yüzleşmiş olacağız, öyle değil mi?" Öf, bunu zaten söylemiştim. Daha uygun bir kelime arıyordum. "Ve, cinlerimizin karşısına dikilmiş olacağız."


Evie Hamilton'un iyi bir eş, iyi bir çocuk, iyi bir çevresi olan mükemmel bir hayatı vardır. Herşey yolunda giderken birgün kocasının eski bir ilişkisinden bir kızı daha olduğunu öğrenir... Zaten asıl hikaye de bundan sonra başlar.
Yarısını tatilde yarısını evde okuduğum, keyif aldığım, sevdiğim bir kitap oldu. Akıcı, kolay okunan kitaplardan. Benim gibi 9,90TLye bulursanız özellikle, kaçırmayın :)
(Gerçi ben 9,90TLye almadım, el koydum. Ablamın kitabı idi de :D)

16 yorum:

  1. annem de beğenmişti, okunacaklar listemde :)

    YanıtlaSil
  2. Dream; Süper, annenle ortak zevklerimiz var demek ki :)

    YanıtlaSil
  3. Lİsteye alıyorum bende .paylaşım için sağolun

    YanıtlaSil
  4. Hayat Paylaştıkça; Keyifli bir kitap, umarım seversiniz

    YanıtlaSil
  5. güzel ve light bir kitaba benziyor gerçekten...

    YanıtlaSil
  6. Hamide; Evet canım, güzel ve light :)

    YanıtlaSil
  7. Adresi yaz bende senden el koyayım bari:)))

    YanıtlaSil
  8. Vuslat Abla'cım; gönderiyorum adresimi hemen o zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Kisa anlatmissin merak ettim devamini hele elimdekileri bitirimde

    YanıtlaSil
  10. Demet; güzel kitap canım.

    YanıtlaSil
  11. Bugün görüp acaba alsam mı, nasıl bir kitap diye düşünmüştüm.. Keşke bu postunu görmüş olsaydım kaçırır mıydım :D

    YanıtlaSil
  12. J.D., canım, hoş, eğlenceli bir kitap :)

    YanıtlaSil
  13. hmm ılgınc bı konusu varmıs,umutsuz ev kadınlarındada var ya bı benzerı,ınsan ne yaparkı bu durumda?cok zor bı durum,bu kıtabıda kesınlıkle okumalıyım

    YanıtlaSil
  14. Biricit; evet canım, kitabın kahramanın kabul ediş öyküsü biraz ilginç , sevimli, eğlenceli bir kitap:)

    YanıtlaSil
  15. konusu ilgimi çekti belki birgün bende okurum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Yüreğimin İklimi; Umarım okur ve de seversin :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)