9 Kasım 2012 Cuma

Okudum; Direniş / Owen Sheers

Sevgili Rengarenk Daphne ile Marmaris buluşmamızı anlatmıştım. Bu kitapta Daphne'nin bana hediyesi.
Arka Kapak
İkinci Dünya Savaşına alternatif bir tarih oluşturan Direniş kitabı yaşlı bir çiftçinin karısı olan 26 yaşındaki Sarah Lewisin ortadan kaybolmuş olan kocası Tom'u bulmak amacıyla yola çıkmasıyla başlamaktadır. O yalnız değildir. Sınır boyunca diğer kadınlar da kocalarını bulmak amacıyla arayış içindedir. Bu ani ve açıklanamayan ortadan kaybolma ile kadınlar ayrı ve sadece kadınlardan oluşan bir grup kurarak haber umuduyla direnişe geçmişlerdir.Dehşete düşürücü ve kalbin derinliklerine nüfuz eden bir roman 
Sade bir dille yazılmış, güzel kurgulanmış bir kitaptı. Tarih sevmeyen ben bile sıkılmadan okudum. 

8 yorum:

  1. gerçek bir hayat hikayesimi? eğer öyleyse benimde ilgimi çeker.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yüreğimin İklimi; Canım gerçek hayat değil sanırım ama güzel kurgulanmış.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merak ettim ve notumu aldım cano :)

    YanıtlaSil
  4. Hamide; Canım güzel bir kitap :) Ah o notlarda bizi batıracak yakında ya neyse :)

    YanıtlaSil
  5. Konusu çok içe dokunuyor bende not aldım canım ama dediğin gibi o kadar çok alınacak kitap varki napıcaz bilmiyorum :) kitaplığımda yer yok artık :(

    YanıtlaSil
  6. Aslı'm; Aynen canım, not al al nereye kadar :) Ama dayanamıyoruz işte, yine de alıyoruz :/

    YanıtlaSil
  7. Kitap kurdum benim tarihi kitaplara bayilirim
    En son d&r gittigimde aklim pargali le hatice nin kitabinda kaldi

    YanıtlaSil
  8. Demet; ben pek sevmiyorum tarihi kitapları :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)