1 Kasım 2012 Perşembe

Okudum; Beni Yalnız Sen Anlarsın / Emma Burstal

Londra'nın güney batısında yeni açılan şık spor salonuna üye olan dört kadın bir yandan mekik çekip pilates yaparken bir yandan da çene çalıp dertlerini paylaşırlar ve zamanla sıkı dost olurlar. 
Bu dostluk onları sıkı sınavlardan geçirir ama birlikte olmaktan vazgeçemezler. 
Uzun zamandır mesleğini yapmayan öğretmen Percy, kocasının kıskançlığına boyun eğip hukuk okumasına rağmen ev kadını olan Patrice, sakatlanarak bale kariyerine son vermek zorunda kalıp içmimar olan Carmen ve başarılı bir üst düzey yönetici olan Suzanne… 
Kahramanlarımızın kendi hikâyelerini ve birbirleriyle arkadaşlıklarını okurken kitabı elinizden bırakamayacaksınız. 
4 arkadaşın aşkları, evlilik ve çocukları ile ilgili bir kitap. İlk başlarda biraz sıksa da daha sonrasında çok sevdim. Evliliğinde bazı sorunlar yaşayan Patrice'in eşi ile ilgili kuşkulandığım şeyler vardı mesela, onun doğru çıkmasına hem yürekten inanıp hem çok şaşırdım. Çevrenizdeki evli tanıdıklarınızdan parçalar hatta kendinizden şeyler bile bulabileceğiniz günümüzü anlatan bir kitap. Güçlü kadın hikayelerini seviyorsanız, okumanızı tavsiye ederim.

18 yorum:

  1. Konu cok keyifli geldi bize burcuda okumak istiyor tanittigin icin tskler

    YanıtlaSil
  2. Demet; ne demek, keyifli bir kitap gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. tam kafa dağıtmalıkmış bu kitap..

    YanıtlaSil
  4. Özge'm; evet canım aynen öyle bir kitap :)

    YanıtlaSil
  5. Tavsiyeni göz önüne alacağım canım, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Siyah Kuğu; Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz kitapların ilk sayfaları beni de çok sıkıyor, karakterlerle tanışma aşamasında bazen karakterleri karıştırıyorum, sıkılıyorum zar zor okuyorum vs. :) Ama orta sayfalara geldiğim an bırakamıyorum kitabı elimden :))

    YanıtlaSil
  8. Melodram; Aynen canım, kim kimdi anlamaya çalışırken yoruluyorum :)

    YanıtlaSil
  9. seviyorum bu tarz kitapları :)

    YanıtlaSil
  10. Eskiden bende bu tür kitaplar okurdum mesela Maeve Binchy nin çok kitabını okumuşumdur,elimde sıkıcı kitaplar var, gaza getirdin beni canım araya böyle şekerleme tadında bir şey katmak gerek, bu arada kuzum sen iyice kendini aşmışsın kitaptaki erkeklerin bile foyasını ortaya çıkarıyorsun:) koptum yaaa:) süpersin!

    YanıtlaSil
  11. bu tür kitapları seviyorum ve hemen okunacakların arasına ekliyorum;)

    YanıtlaSil
  12. Dream; ben de, iyi oluyor arada kafa karıştırmadan okunan kitapları okumayı :)

    Lame; Maeve Binchy'i de çok severim. Ya kuzu sıkıcı, ağır kitaplardan sonra kitap okumaktan sıkılıyorum, soğuyorum. o yüzden şimdi 2 kitap okumaya başladım ağır bir kitap okuyorsam yanında da hafif bir kitap okuyorum. O foya ile ilgili konuda sana bi ara mail atacağım :)

    Yasemin; Umarım sen de seversin canım :)

    YanıtlaSil
  13. oh ne güzel bir çırpıda okuyorsun...
    benim yarım kalmış kitaplarım var...
    okumam lazım :(((

    YanıtlaSil
  14. Şirine'm; ben de ara vermiştim, sürünüyordu kitaplarım, sonra yeniden programladım kendimi, okuyorum artık canım :) Hadi darısı başına.

    YanıtlaSil
  15. Bende çok kalın bir kitaba başladım ama sadece otobüslerde okuyabiliyorum..Okumak güzel şey Sevdacım..

    YanıtlaSil
  16. Vuslat Abla'cım; ben de eskiden otobüste çok okurdum, hatta o sayede çok çok okurdum sonra ben araba kullanmaya başladım kitap okumalar azaldı. Toplu taşıma araçlarında okumaya bayılıyorum ben, vapurda otobüste 20 dklık yol demezdim okurdum. Okumak gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
  17. kesınlıkle okumam gereken kıtaplardan konusu cok ılgımı cektı

    YanıtlaSil
  18. Biricit; umarım okursun canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)