25 Kasım 2012 Pazar

Nude Nemlendirici Şampuan / Kuru ve Boyalı Saçlar İçin

Paraben ve Sülfat içermez.
%98'i bitkilerden oluşur.Bambu ve soya proteini kompleksi içerir. Nude hacimlendirici şampuan nazikçe saçlarınızı temizlerken, saçların kaybettiği nemi ve parlaklığı geri kazandırır. Avakado, shea yağı ve papatyadan oluşan zengin bitkisel karışımı ile saçlarınızı beslerken onlara parlaklık ve esneklik kazandırır.
Nude Şampuan doğal içerikli olması nedeni ile ne zamandır aklımdaydı. Gratis'te 2. ürüne %50 indirim yakalayıp 2 şampuan birden almıştım. 1 kutuyu bitirip 2. yi yarılamak üzereyken yorumlamanın vakti gelmiştir dedim.
İlk kutuyu kullanıp daha yarılara gelmeden Marmaris'e gittiğimden şampuan ile ilgili fikrim net olmadı uzun süre. Çünkü Marmaris'in aşırı kireçli suyu ile, saçım en normal zamanlarında bile 2-3 gün yıkanma ile keçeye dönüşebiliyor. Döndükten sonra bugüne kadar ki süreçte hem saçlarımı toparlamaya çalıştım hem de şampuandan birşeyler anlamaya çalıştım.
Öncelikle bu şampuanı kullananların çoğu memnun gördüğüm kadar ile. Saç tipleri de birbirinden farklı farklı. Benim kalın telli, dalgalı, sert saçlarım bu şampuan ile de anlaşamadı. Şampuanladıktan sonra aşırı sertleşti saçlarım hep, saç kremi oranını arttırdım saçlarımı açabilmek için. Diğer şampuanlardan -parlaklık- saç dökülmemesi, kolay tarama konularında- pek bir farkını da göremedim. 
Benim için hissettiğim tek farkı, saç derimdeki seboreik dermatit olarak düşündüğüm sorunu tetiklememesi oldu. Bazı şampuanları kullanır kullanmaz aşırı derecede kaşınma, yanma hissi bu şampuanla geçti. O derece kaşınıyor ki bazen, elimi saçımdan çekemiyordum nerede ise. Bu şampuandan sonra bu his geçti.
Sırf saçımdaki bu sorunu yatıştırdığı için ve doğal içerikli olması, sülfat, paraben içermemesi nedeni ile  tekrar alabileceğim bir şampuan.
Fakat ben Nude Şampuan bittikten sonra Down Under Naturals serisi  veya Fruit Kicks Onarıcı Seriyi denemek istiyorum. Memnun kalmazsam yeniden Nude'a dönüş yapacağım.
Sevgiler <3

21 yorum:

  1. Ben iki yıldır kullanıyorum ve çok memnunum ^^
    SLS maddesi seboreik dermatit'i arttırıyor/azdırıyormuş canım, Nude'un içinde olmadığı için saç derin rahatlamıştır tabi ^^ Bana bunu dermatoloğum söyledi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, bak ben de örneğiyim bunun, hele ki Syoss var yaa, öfff en fena arttıranı da oydu :( Nude'la gerçekten bu konuda çok rahatladım.

      Sil
  2. büyük şehirde yaşamanın nimeti bu olsa gerek:))) bu ürünleri ben hiç tanımıyorum sayenizde tanıyorum ama bu şehir de de bulmam imkansız!!!!!!!!
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'cim, şimdi pot kırmayayım da Migros v.s. falan var ise onlarda da olabilir. Gerçekten yok mu Watsons Gratis falan oralarda ? :(

      Sil
  3. kuzumun cok ıhtıyacaı var bende alsammı ki?? bu arada vikatp ı senden ögrendım canım tesekkurlerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir şampuan, bana biraz pahalı geliyor. O zaman da kampanyaları takip edip alıyorum. Aa, ne güzel, Vikitap'ı çok sevdim ben. Eklediniz mi beni :)

      Sil
  4. cıdden guzel bu canım ama nemlendırıcıli olmasaymıs dahada ıyı olurmuŞ kremı ayrı kullanmak gerek cunku ...
    ayy sakın tum sac tıplerı ıcın olanı alma ıyı bak krem olmasın ıcınde furuıt kıck hıc tvsıye etmıyorumm nudeye gecdım rahatladım saclarım temızlendıgını hısettım resmen .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bu nemlendiricili ama kremli değil. Fruit Kicks bir denemek istiyorum ama ben yaaa :(

      Sil
    2. hımm olsun ama ıyı bısı degıL oyle oLması samPuanın kotulugun ıcın soylemıyorum cınım ...
      :(dene ama begencegını sanmıyorum dıkaT et bıde tum sac tıpler ıcn olanını almamaya..

      Sil
  5. Ben de açıkçası büyük umutlarla aldım,kullandım. İlk başlarda iyi gibiydi ama kullandıkça başka şampuanlardan herhangi bir farkını göremedim. Yine de bitkisel bir ürün olması açısından güzel.Çok övgü duyunca beklenti de yüksek oluyor tabi haliyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, evet herkes çok övgü ile bahsedince almıştım ben de. Hem bu kadar övgü hem lanse edilen özelliklerden beklentim çok yüksekti benim de. Ama saçımı rahatlatması nedeni ile de kalbimi çaldı. Başka da bir artısı yok bana :(

      Sil
  6. aldım ,kullanıyorum .tek cezbeden yanı bitkisel ve parabensiz oluşu.bende kısa zamanda yağlanma ve kepek yaptı malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım pek kuru olduğundan yağlandırmadı çok şükür.

      Sil
  7. aaa bana verdığın sampuan ben henuz denemedım canım ama guzele benzıomus:)ozelıklede kasıntı acısından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım genelde ince telli saçlar çok memnun. Kaşıntı içinde harika. Bence bir dene :)

      Sil
  8. Şampuanımı değiştirmelimiyim sence vakti geldimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet'cim, bilmiyorum ki. Sen memnunsun ama şampuanından. Ben artık daha doğal şampuanlar kullanmak istiyorum.

      Sil
  9. cnm bendede var aynı sorun dermatoloğum bioderma node ds+ yı önerdi .çok şükür aman popomu kaşıyayım tık yok

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler, bakacağım o şampuanada :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba canım öncelikle ziyaretine çok mutlu oldum,takipçinim,sende takipçim olursan mutlu olurum arayı açmayız :)
    bu arada ben geçen hafta down under argan yağlı bakım yağını aldım,nemliyken saça uygulanıyor ayy kokusu nasıl anlatamam inanılmaz güzell,ayrıca saçlarımı yumuşacık yaptı,tabiki bunlar ilk izlenimler aakalım ilerleyen günlerde neler olur.
    benim saçlarım ince telli ve dökülüyor bioxcin hiiç faydasız,bende bu şampuana gözüm takılmıştı almamaıştım,en son cümlende bahsettiğin serileri hiç bilmiyorum onlarada bir göz atayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben takipçin oldum bile senin :) Ben de yağı merak ettim fırsat bulursam ben de onu deneyeyim o zaman :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)