27 Kasım 2012 Salı

Nivea Pure & Natural Tonik

Yeni NIVEA® VISAGE Pure & Natural serisi, güvenilir cilt bakım uzmanlığı ile cildinizle uyum içerisinde çalışan doğal ve etkili içerikleri birleştiriyor. Fas'ta üretilen güzelleştirici etkiye sahip Argan Yağı ve Aloe Vera da dahil olmak üzere içeriklerin %95'i doğaldır.
Organik Aloe Vera ve Argan Yağı içeren yumuşak formüllü bu Tonik cildin doğal dengesini desteklerken, cildi nazikçe temizler ve canlandırır, cilde doğal sağlıklı ışıltısını geri kazandırır.
Bu toniği Sevgili Lüzumsuz İşler Uzmanının çekilişinden kazanmıştım. Doğal içerikli olduğu için severek kullandım. Hafif bir kokusu var. İçeriğinde alkol var, açıkçası tonikte alkolü seviyorum. Kullandığım ve sevdiğim pek çok tonikte vardı. Önyargılı yaklaşmıyorum bu yüzden. Herhangi bir kuruluk veya yanma hissi ile karşılaşmadım. Üstüne üstlük cildimi yumuşacıcık yapıyor kullandıktan sonra. İçindeki argan yağı ve aloe veradan diye düşünüyorum. Genellikle akşam makyajımı temizledikten sonra kullandım. Uygun fiyatı nedeni ile tekrar almayı düşündüğüm bir tonik oldu. 
Sevgiler <3

14 yorum:

  1. ben de sevmiştim bu toniği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dofa, ne güzel, yalnız değilmişim :)

      Sil
  2. yeni kullanmaya başladım ben bunu bakalım nasıl olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey, umarım sen de seversin canım :)

      Sil
  3. Bende bir ara kullandım ama bitirmeden bırakmıştım. Gerçekten cildi hiç tahriş etmiyor canım ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı'm, neden yarım bıraktın ki? Benim de cildimi hiç tahriş etmedi canım :)

      Sil
  4. bendede var ben almadm daha dogrusu abımın kullandım fakaT dogaL sanki digerLerıne nazaran,yanı su gıbı dıger tonıkler gıbı sıLdıgım zamankı hİs yoK fazla begenmedım amağ..:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipleri farklı farklı tabi canım ama, beğenmemiş olabilirsin :(

      Sil
  5. bende denemeyi düşünüyorum cnm güzel bir ürüne benziyor,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peri'm, teşekkürler :) ben sevdim

      Sil
  6. Güzel bu seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  7. Ben uzun zamandır tonik kullanmıyorum :( fakat bu ürün dikkatimi çekti özelliklede içersinde argan yağının olmuş olması beni derinden etkiledi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben özellikle maske yaptığımda arkasından mutlaka tonik sürüyorum. Bir de bazı günler makyajımı temizledikten sonra mutlaka tonikle geçiyorum üzerinden.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)