13 Kasım 2012 Salı

Maybelline Affinitone Fondöten / #24 Golden Beige

Yazın bol bol bb krem, renkli nemlendirici kullandım ama kışın gelmesi ile fondöten kullanmaya başladım. Daha doğrusu bb krem veya renkli nemlendirici dönüşümüne fondötenimi de ekledim.
Bir de ben, fondöten kullanmayı özlemişim. 
Maybelline Affinitone Fondöten firma tarafından hediye olarak gönderilmişti ama bahar aylarında bb krem ve renkli fondöten kullanınca deneyip yazmaya fırsat bulamadım. 
Öncelikle, benim problemli bir cildim var. (akne, akne izleri) Ama kesinlikle aşırı derece yağlanma, burun parlaması gibi sorunlar yaşamıyorum. Ortalama bir ürün beni sabahtan akşam 3-4 civarına kadar taşıyor, üzerine bir pudra sürdüm mü geceyi bile atlatıyorum :)
Maybelline Affinitone Fondöten 
Doğal renk pigmentleriyle cilt rengini bütünleyen,cilt dokusu ile mükemmel uyumlu ilk fondöten.Kusursuz bir sonuç veriri ve cildinizi korur.

Cilt renginizle uyumlu : Doğal renk pigmentleriyle kusursuz bir görünüm.

Yapay pigmentlerin verdiği maske görünümü yerine ten renginizin doğal güzelliğine kavuşun..

Kusursuz bir sonuç verir ve cildinizi korur.

Cilt dokunuzla uyumlu : Cildi E vitamini ile korur ve nemlendirir.Yumuşak formülü ile üstün kapatıcılığı ve cilde nefes aldıran rahatlığı birleştirir.Cildi zararlı dış etkenlere karşı korur.

*Ürün akışkan bir yapıya sahip. Kullanırken dikkatli olunması lazım. Kolay dağıldığı için işiniz bittiğinde çok fazla ürün almış olduğunuzu farkedebilirsiniz. (Bana öyle oluyor da:) )
*Fırça ile de denedim ama en iyi parmaklarım ile uyguladım. Hafif nemli parmaklarımla sürdüğümde daha iyi sonuç aldım.
*Orta kapatıcılıkta bir ürün, akışkan olması nedeni ile kapatıcı olmaz diye düşünmüştüm ama pudralı bir ürün. Sürdükten 1-2 dakika içerisinde cildime oturuyor, pudralı ve mat bir bitiş sağlıyor.
*Cildim problemli olmasına rağmen daha ince yapılı, aydınlık, parlaklık veren, kapatacılığı az olan fondötenleri daha çok seviyorum. Çünkü çok kapatıcı fondötenler sivilce ve sivilce izlerimin üzerinde kuru, pul pul bir görüntüye sebep oluyorlar ve doğal durmuyorlar yüzümde. Bu fondötenin doğal duruşunu da sevdim.
*Üzerine yine ince yapılı bir pudra geçiyorum, ama pudrasız da kullandığım günler oldu. Genellikle diğer ürünlerde de yaşamadığım burun çevresi parlamasını bu fondötende de yaşamadım.
*Yapısı nedeni ile az kullandığımdan oldukça uzun gidecek bir ürün.
Yani sevdiğim bir ürün oldu. Çok kapatıcı bir ürün aramıyorsanız oldukça uygun fiyatlı bu fondötene bir şans verebilirsiniz.
*** Ürünler denemem için  L'Oréal Firması tarafından gönderilmiş olup, tamamen kişisel görüşlerim eşliğinde sizinle paylaşılmıştır.  L'Oréal yetkililerine bu gönderi için teşekkür ederim.

7 yorum:

  1. güle güle sür güzel randevulara ;) Bendede var biliyorsun bende memnun kaldım yıllardır max factor kullanıyordum daha sürdüğümde cildimde atmalar oluyordu bunda öyle birşeyle karşılaşmadım

    YanıtlaSil
  2. Bende ne zmndır denemek istiyorum bir türlü sıra gelmedi cnm:)

    YanıtlaSil
  3. Demet; Seninde memnun kalmana sevindim canım :) Teşekkürler.

    Kozmetik Peri'm; Denemek istediklerimizin listesi uzun olunca canım, gelmiyor o sıralar bir türlü :)

    YanıtlaSil
  4. ben bunun göz altı kapatıcısını kullanıyorum...
    hiç memnun değilim :(((
    çok çabuk soluyor, uçuyor :(((
    sinir oluyorum :(((

    YanıtlaSil
  5. Gurme Şirine; Canım göz kapağın çok yağlı olabilir mi acaba? ben de kullanıyorum ama çok sorun yaşamıyorum. Tamam çok kalıcı değil ama hemen uçmuyr ben de. Fakat hiiçç yağlı olmayan göz çevrem var, ne sürsem dayanıyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bu rengin nasil oldugunu gosterseymissiniz keske çünkü tester bulamıyorum acaba cildime uyarmi diye bloglari arastiriyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bileğimde gösteriyorum ama eski fotolarım bulanık çıkıyordu, ondan ya eklememişimdir ya da silmişimdir maalesef.

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)