14 Kasım 2012 Çarşamba

İsana Badem Aromalı Oje Çıkarıcı

Yıpratmayan ve asetonsuz oje çıkarıcıdır.
Ojenin zahmetsizce ve tam olarak temizlemenizi sağlar.
Tırnakları içerdiği yağ sayesinde besler.
İsana marka asetonu denemek için Rossmann'dan almıştım. Genelde asetonsuz oje çıkarıcılarla pek anlaşamam, fakat bu üründen çok memnun kaldım. Son zamanlarda sadece kırmızı, nar çiçeği, mavi, lacivert ve yeşil tonlarında ojeler kullanıyorum. Bunları çıkartmanın ne kadar dert olduğunu bilirsiniz. İsana Oje Çıkarıcı ile sorunsuz, fazla pamuk aseton harcamadan çıkardım ojelerimi. Çok beğendiğim içinde daha büyük boyunu aldım :)
Ürünün en büyük sorunu, tıpası yok. Tıpalı asetonlara alışanlar farkında olmadan, otomatik açıp pamuğa döktüklerinde şişenin yarısını boca edebilirler, aman dikkat :(
Çok güzel bir kokusu var. 
Sanki birazcık tırnak etrafında kuruma yapıyormuş gibi. Ama ben oje çıkarır çıkarmaz şu ürünü kullandığımdan büyük bir sorun yaşamıyorum.
Fişleri attığım için fiyatını net hatırlamıyorum ama Rossmann'a gidince uygun fiyatlı ürün peşinde oluyorum ben. Çok yüksekse zaten almazdım, o yüzden uygun fiyatlı diyebiliyorum.
Evimin yakınına Rossmann isterim dileklerimi iletir, giderim :)
Sevgiler
<3

14 yorum:

  1. haydi iLk ben bısıler solıyeyımm(:
    buda asetonsuz oje cıkarıcılardan SanırSam evet bakmısdım bende mınık fışkırık yeri yok bunun delmemişler direk çabuk bıtsın dıyemıdır nedır kabaca yabmıslar agıZ kısmıNI anlamsızz :S adam akıllı ybmammıslar ya ..

    YanıtlaSil
  2. Isana'yi ispanak okuduktan sonra yazini okuyamadan kendimi gulme krizine soktum :D
    banada tirnakta oje lekesi birakmayan asetonlara ihtiyacim var :(

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir ürüne benziyor

    YanıtlaSil
  4. Matruşka; Eve maalesef tıpası yok, direkt pamuğa boca ediyorsun, belki de çabuk bitsin diyedir haklısın :) Ama güzel temizliyor ve güzel kokuyor :)

    Belle Amie; Keyfin yerinde yani :) Bu güzel ama sizin oralarda var mıdır bilmem :(

    Demet; Güzel, ben sevdim canım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok iyiymiş fiyatı ne kadar acaba??

    YanıtlaSil
  6. Nerelerde var acaba rossmann guzel bir urun, kullanisli, tskler bilgi icin cnm

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
  7. Dnz; Gerçekten fiyatını hatırlamıyorum ama 2TL civarı idi sanırım

    Müge; Maalesef Türkiye genelinde de yaygın değil mağazaları, İstanbul'da bile 2 noktada var şu anda. Ben İstanbul/Üsküdar şubesinden aldım.

    YanıtlaSil
  8. güzel bir ürün kullanmak lazım...

    YanıtlaSil
  9. Canım aynı asetonu bende uzun süredir kullanıyorum ama dediğin gibi tıpası olmaması sorun yaratabiliyor bazen,alıştıktan sonra sorun yok.Rossman ürünleri genel olarak güzel.Bu arada katılmak istersen senin de çekmeceni/kozmetik düzenini görmek isterim bir mim hazırladım :)Önceki postunu okuyunca da iştahım açıldı doğrusu :)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Diğer asetonlar dan farklıymış canım ya, özellikle güzel kokuyor dedinya almak lazım. Dün akşam bizim evde bir aseton krizi yaşadık yazını okurken o geldi aklıma :)

    YanıtlaSil
  11. Nefize; Ben memnunum :)

    Gurme Şirine; Ben memnun kaldım canım :)

    Süslü ve Pembe Dünyam; Evet o tıpa sorunu bi acayip :) Rossmann ürünlerini ben de seviyorum. Mim'e de bakıyorum en kısa zamanda, teşekkürler canım :)

    Aslı; kokusu çok güzel canım, nasıl bir krizdi o bakayım :)

    YanıtlaSil
  12. Aaaaaa, gidersem ben de bakayim buna. Badem kokusu hos olabilir. Gule gule kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, kokusu çok hoş gerçekten de :) Teşekkürler, ben büyük boyunu aldım daha sonra da :)

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)