18 Kasım 2012 Pazar

Flormar #429 Oje

Flormar 429 oje geçen yaz çok popüler olan bir oje idi. Ben de o zaman almıştım. Heveslenip, alıp, kenara kaldırınca kullanmak bu seneye kaldı.  
Görenin aaa ne güzel bir mavi dediği bu oje bana göre yeşil. İçinde mavilik var ama kesinlikle yeşil.  
Sürümü kolay, ben bol bol sürdüğüm için tek katta bile rengini veriyor. Acelem var ise tek kat, yoksa 2 kat uyguluyorum. 
Çıkarması da sürmesi kadar kolay. Bu tip simsiz krem/jel yapıdaki ojeler gerçekten çok kolay çıkıyorlar.
Ben bu ojeyi çok sevdim. Zaten sevmeyen var mı ki?
Sevgiler <3

26 yorum:

  1. Sanırım bu renk ne mavi nede yeşil Sevdam. Bana Turkuaz gibi geldi bilemiyorum :) birde tamam renk harika ama sende çok güzel durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslım, bana ne bana göre yeşil işte :) Çook teşekkür ederim canım.

      Sil
  2. Bende bloglarda görüp aşık oldum bu renge ama hiçbiryerde bulamadım internette bile satışı yok üretimmi yok acaba...gerçekten çok güzel duruyor ve bence bu renk turkuaz ve içinde maviyi daha çok barındırıyor:)sevdacım sendede çok güzel durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ben Flormara gidersem bakarım senin için var mı? Ben var diye biliyorum ama. Teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Çok güzelmiş rengi. Ben bunu nasıl almadımki bu güne kadar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Ben de çok seviyorum.

      Sil
  4. kızz delürdünmüü :D turkuvaz olSa yesıl derım ama bıldıgımız gök mavi işTe bu yeşiL ıstıyorsan vereyım ben sana her skalası var bende :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gök mavisi de değil şimdi lütfen. İçinde bariz yeşillik var :)

      Sil
    2. yani gok mavı daha acık olur tabı ama koyusu işde bariz yeşiLLik olsa göz var bendede bılırım canıım aaa hıH .:DD

      Sil
  5. bana yeşil mavi karışımı gibi geldi:)) ama renk çok güzel cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ne, mavilik barındıran yeşil bu, bana ne işte :) Bence de çok güzel renk canım.

      Sil
  6. bu renk çok güzel, geçen yaz herkeste bundan vardı tırnaklarında :) ben de sık sık sürmüştüm, kış gelince unutuldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de geçen yaz görüp almıştım, ama sürmemişim bile. Bu seneye kısmetmiş :) Ben ojeyi açınca unutmuyorum ama, bitirinceye kadar içim rahat etmiyor :)

      Sil
  7. sevdacım bu renk sana çok yakışmış,hep pembişler görmeye alışmışım sende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, teşekkür ederim. Arada sürüyorum ama lacivertler, yeşiller. Başladım :)

      Sil
  8. ne guzel bır renk...oje suremıyorum malesef ama kımde görsem hayran hayran bakıyorum:))

    YanıtlaSil
  9. Bende cok seviyorum bu rengi Optum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni çok zaten :) Ben de öptüm canım :)

      Sil
  10. mavıyı cok severım ben ne olursa olsun vazgecılmezıdm..sana da cok yakısmıs canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Ben maviler yeni yeni seviyorum :)

      Sil
  11. Rafta görsem beğenmeğeceğim ama sen de görünce yakıştırdığım ve hatta akşama iş çıkışında gratis'e gitme dürtüsü oluşan o an...işte bu andır :)))

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)