11 Kasım 2012 Pazar

Estee Lauder Pure Color Crystal Lipstick / 325 Berry Fizz

Estee Lauder Pure Color Rujumu Elca'dan almıştım. Elca'ya gittiğimde hem kapanmak üzereydi hem de pek ürün kalmamıştı. Bir de ben çalışmadan, şunu alırım, bunu alırım diye düşünmeden gitmiştim. Rengine vurulup aldım.

Şeffaf, yüksek parlaklıkta boyutsal ışıltı sağlayan renk tonu sunar.
Gelişmiş dudak aydınlatıcı teknoloji içerir.
İnci pigmentleri özel prizmatik efektler verir.
Dudakları güzel bir parlaklıkla aydınlatır.
Yukarıda özelliklerini gördüğünüz bu ruj parlak yapıda, hafif bir ruj. Gloss ile ruj arası bir ürün aslında. Bana göre dudağımda duruşu şeftalimsi bir renk.
Rujum yazın kullanmak istediğimde çıt diye kırıldı, çok dikkatli kullanıyorum şimdi. Bir de bu güzel rujun bir kusuru var ki, gerçekten büyük bir kusur. İlk sürdüğümde çalışıyordum, bir kaç saat sonra aynaya baktığımda felaket göründüğümü farkettim. Ruj dudak kenarlarında toplanmış, aşağıya doğru akmaya başlamıştı. 
İkinci kullandığımda yine aynı şekilde sürüp sürekli kontrol ettim, aynı sonuç ile karşılaşmamak için. Yine aynı şekilde birikince, artık kullandığım zaman daha dikkatli sürüyorum. Dudaklarıma pıt pıt dokundurarak, bazen elim ile bazen fırça ile dağıtıyorum. Renginden dolayı çok, çok sevdiğim bir ruj ama, yapısı dolayısı ile beni çok üzdü maalesef.
Fiyatı 60 ya da 70TL civarı olan bu ruju ben Elca'dan 30TL'ye almıştım. Eğer 70TL versem kahrolurdum açıkçası.

20 yorum:

  1. aydediğin şey gözümde canlandı tatlım,hiç sevmiyorum o olayı.

    YanıtlaSil
  2. Özge'm; bazı glosslarda da olur ya, uff sorma Estee Rujuma da güvenemezsem neye güvencem ben yaa :)

    YanıtlaSil
  3. Ama rengi cidden çok hoşmuş ^^
    EL ürünlerine bayılırım ama hayvanlar üzerinde teste başlamasına çok üzüldüm :'(

    YanıtlaSil
  4. J.D.; Rengi bi harika canım :) Evet, ben de sonradan öğrendim hayvanlar üzerinden test yaptığını canım :(

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzelmiş ama bu kadar pahalı satılan ürünlerin böyle kusurları olmamalı. Böyle bir lüksleri yok yani. İyiki Elca'dan almışsın. Yoksa ben bile üzülürdüm verdiğin paraya =)

    YanıtlaSil
  6. Koyu Kırmızı; Canım çok haklısın bence de, Üstelik 7 de 1 fiyatına satılan ama daha kusursuz ürünlerde kullandım yani :)

    YanıtlaSil
  7. ama rengi süpermis canim keske kaliteli olsaymis

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. Güzelgul; evet canım rengi harika ama kullanımı zor işte :(

    YanıtlaSil
  9. rengi çok güzelmiş hakikaten iyi yapmışsın almakla.. bu elcaya bir ben gidemedim neyse yılbaşına doğru bir ziyaret yapacağım artık..

    YanıtlaSil
  10. Audrey; biraz da kullanışlı olsaymış çok iyi olurmuş tabi :) Elca'ya ben de tekrar gitmek istiyorum. İnşallah sen de gidersin :)

    YanıtlaSil
  11. rengini çok sevdim :))
    yakışır sana canım...

    YanıtlaSil
  12. Gurme Şirine'm; evet rengi çok güzel canım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. kızım o nasıl dudaklar oyle ne kadar seksı varya bayıldım,rengınede ayrıca bayıldım:)

    YanıtlaSil
  14. Biricit; Hihiihhi, I'm sexy and I now it dermişimmmm :) Merci kuşum, rengi gerçekten çok güzel, bi de durduğu yerde dursa :)

    YanıtlaSil
  15. o ne dudaklar yavrum öyle her renk yakışıyor arkadaşıma

    YanıtlaSil
  16. Demet; Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  17. Rengi guzelmis ama kusuru oyle buyuk ki guzelligini goremedi gozum. 70-80 liraya ruj sat, sonra o ruj dudagindan aksin... Vay anasini sayin seyirciler!

    YanıtlaSil
  18. Tannesi; Aynen canım kusuru çok büyük, diyorum ya 70TL verseydim kahrolurdum, 5-10TLlik rujlarda bile yaşamıyorum bu problemi :(

    YanıtlaSil
  19. Kuzum ben bu serinin gloss'unu çok severek kullanmıştım mesela ama rujunun akması çok kötü, yakışmadı Estee Lauder markasına *_*

    YanıtlaSil
  20. MakyajBlogum; Gerçekten Estee Lauder'e yakışmadı, ne hevesler ile almıştım o.O

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)