29 Kasım 2012 Perşembe

Essence Oje / 47 - Red-Y To Go

Teee 1 sene önce -hatta daha önce- daha Türkiye'de Essence ürünleri yokken Abimin eşi Hollanda'ya gittiğinde ondan bazı Essence ürünleri istemiştim. (Yazısı burada) Şu an itibari ile o görmüş olduğunuz ürünlerden sadece allık ve bu ojeyi kullanmış bulunmaktayım. Aldığım gibi attım bir kenara, huyum kurusun.
Sürmediklerimden bir tane olmalı diyerek bu ojeyi seçtim. Elimde 10a yakın Essence ojesi olsa da ilk sürdüğüm Essence ojedir kendileri. Sürmeyi değil bakmayı seviyorum desem, ojesiz dışarı da çıkmam ama. 
Essence ojelerin yapısı ve kuruma hızı malum. İlk defa kullansam da okuduğum kadarı ile sürümün kolay olduğunu ve çabuk kuruduğunu biliyordum.  
Bu ojede de klasik Essence ojesi; çabucak kurudu. Uzun süre de dayandı.
Diğer ojelerimi denemek için sabırsızlanıyorum :)
Sevgiler <3

15 yorum:

  1. rengını begenmedım ama yakıŞmıs sana sevdoŞ , kız bu arada sen nıye formdan dusdun artık yavas cevap verıyorsun yazılanlaraa aaa yakısmıyor sana enerjık ol kıss s...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk beğenmemiştim ama tırnaklarımda duruşunu sevdim sonra.

      Sil
  2. cok tatli bir kirmizi aslinda :)
    bende cok buyuk bir heveske aliyorum sonra duruyor oyle :(

    YanıtlaSil
  3. rengide çok güzelmiş :))
    ben burdayım diyor :))
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. Renk muhteşem tırnaklarında akide şekeri edası olmuş

    YanıtlaSil
  5. Aynı dertten muzdaribiz Sevdacım, bırak blogumda tanıtmayı; daha denemediğim onlarca oje var elimde...
    Napcaz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aynı durumdaymışız ki sadece oje değil bir sürü makyaj malzemesi de var. Napcaz bi bilsem :)

      Sil
  6. Rengine bayıldım.. Kalıcılığı ise bi tek ben de sıkıntılı galiba =(

    güle güle kullan

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bazı renkleri için kalıcı değil diyorlar ama herkesin kalıcı dediği bir renkse o kötü işte :( Teşekkür ederim.

      Sil
  7. renk çok güzel cnm,essence'ler çok çabuk kuruyor hakikaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Peri'm. Ben de beğendim kuruma hızını :)

      Sil
  8. Rengi çok canlı.. Hayat dolu. Güle güle kullan Sevda'cım..Öptümmmm.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)