21 Kasım 2012 Çarşamba

Down Under Fruit Kicks Bukleli Saçlar İçin Saç Köpüğü

Down Under Fruit Kicks Bukleli Saçlar İçin Hacimlendirici Saç Köpüğü Esnek Tutuş

%100 Saf Nar ve Tatlı Greyfurt özleri ve meyve proteinleri ile içerir.
Alkol içermeyen, hafif ve yapış yapış yapmayan formülü ile buklelerinizi sertleştirmeden kontrol altına almanızı sağlar, parlaklık verir.
Down Under Fruit Kicks esnek tutuş saç köpüğü ile buklelerinizi biçimlendirin ve canlandırın.
UV Filtresi ile çevresel faktörlere ve güneşin zararlı ışınlarına karşı koruma sağlar. 

Down Under Fruit Kicks Bukleli Saçlar için Jöleyi kullanıyordum bir süredir. (Yazısı burada) Gerçekten o kadar memnunum ve seviyorum ki köpüğünü de denemek istedim. Bu seride ilk dikkatimi çeken ambalaj rengi. Ambalajına bayılıyorum. İkinci dikkat çeken özelliği, kokusu. Mis gibi kokuyor. Bunlar ürünü kullanmadan önce dikkat çeken özellikleri.
Bu köpük vaatlerini gerçekleştiriyor. Saçımla başım dertte, çoğu zamanda yazıyorum burada. Genelde saç ürünleri ile de anlaşamıyorum. Ama bu köpük ile istediğim esnek tutuş gerçekleşiyor. Saçımı sertleştirmeden dalgalarımı belirginleştiriyor.
Ben yine aynı markanın Nude şampuanını kullanıyorum epey bir süredir, fakat pek memnun değilim. Nude Şampuanım biter bitmez Fruit Kicks Şampuanı denemek istiyorum. Şekillendiricileri o kadar güzel ki, şampuanından da memnun kalacağımı düşünüyorum. 
Sevgiler <3

18 yorum:

  1. kokuları çok güzel oluyor,bayılıyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum canım kokusuna, daha kullanmadan kokusunu sevdim ilk, sonra da kendini :)

      Sil
  2. nude şampuanı bende kullanıyorum , gerçekten içeriği çok güzel,bitkisel oluşuna inandım.Ama meyvelilerin kokusunu pek sevmiyorum ,köpükte kokuyordur mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku sevmiyorsan sana göre değil, ama ben kokusuna bayılıyorum muhteşem kokuyor diyebilirim :)

      Sil
  3. kuzu nude şampuanı kullanıyorum ve ben de memnun kalmadım. köpük arayışındaydım bu postu yazman çok iyi oldu. teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dertten muzdaribiz desene :(

      Sil
    2. evet tatlım. ben elimdeki nude şampuanı bitirince tariş'in saf zeytinyağ sabununa geçeceğim

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan , şampuanından da memnun kalırsın inşallah canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarım ile ilgili bu ara ne kullandıysam sorun yaşıyorum, tek umudum bu şampuanlar. Teşekkürler canım, inşallah memnun kalırım :)

      Sil
  5. Bende kozmetik kokularını severim en çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, bu meyveli (narlı) harika bir koku :)

      Sil
  6. kuzu fiyatı nedir bu cicinin????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, alalı uzun zaman oldu ama arada bakıyorum fiyatlarına 13-16 arası değişiyor.

      Sil
    2. fiyat iyiymiş kuzu teşekkür ederim. hiç değilse aşağı yukarı bi fiyat fikrim oldu :)

      Sil
  7. Bana da lazım bundan zira krem sürdüğüm an çok güzel oluyor, ama 10 dk sonra eskisinden daha kabarık hale getiriyor, o yüzden köpüğe dönmeye karar vermiştim ama onun da sertliğini sevmiyordum, madem bu sert değil diyorsun bir deneyeyim bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de memnun kalırsın, ben çok beğeniyorum, hatta jölesi de çok güzel, Onu da deneyebilirsin :)

      Sil
  8. iNş ısıne yararda memNun kalırsın cicim serum ları falanda dene ...

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)