13 Kasım 2012 Salı

Bitenler #31

Yine geldik bir bitenler yazısına daha;
Vichy Calming Cleansing Solution; Yazısı burada
Avon Foot Works Nar-Çikolata; Yazısı burada
Flormar Calcium Gel; Yazısı burada
Şelale Süngerli Aseton; Yazısı burada
Kirpik Kıvırıcı da çöpe gitti. Yalnız çöpe gitmeden önce zaten iyice azalan kirpiklerimden 5-6 telide götürdü. Çok üzüldüm :( 
Watsons Ballı Saç Cilası; Yazısı burada
İsana Süt ve Ballı Duş Jeli; Çok sevdim ve yedekledim :)
İsana Sıvı Saç Kremi; Yazısı burada
Bu hafta bitenler bunlardı. 
Sevgiler <3

6 yorum:

  1. günaydın süngerli asetondan ben memnun kalmamıştım. Kirpik ve saç dökülmesi ben de bir ara tutam tutam olmuştu,Hikayesi vardır bende bunun:((( ne yapacağımı şaşırmıştım. Kuaförümle saçıma bakım yaparken çocuk benim gözlerimi maske ile kapatırdı. sen gözlerini dinlendir derdi ama amaç dökülen tutamları görmememdi. kirpik için ben MAVALA DOUBLE LASH kullandım. eczanelerde satılıyor hem kirpikleri güçlendiriyor, uzatıyor, kalınlaştırıyor. Kirpik sorunu olanlara tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben normalde süngerli asetonu severim de, lacivert oje çıkardım ilk bu şişe ile, sonra da bir daha parmağımı sokamadım lacivert oldu tüm şişe :( Kirpiklerim pek dökülmezde kıvırıcının lastiği bozulmuş, toplu katliam yaptı :( O saç dökülmesi şu ara bende de mevcut. Aşırı bir stresim var da :( Kirpik besleyicileri her zaman sevmişimdir, mavalayı da deneyeceğim canım, teşekkürler önerin için :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne hoş malzemeler. Güle güle kullanmışsındır eminin Sevdacım... Canım benim..

    YanıtlaSil
  4. Vuslat Abla'cım; teşekkür ederim. Kullanmışımdır herhalde, ürünler ortasına geldi mi çabuk bitsin diye hayıflanmaktan keyfini çıkaramıyorum bazen :) Sevgiler Ablacım.

    YanıtlaSil
  5. ısana duş jellerini bende çok seviyorum, bende mim in var..

    YanıtlaSil
  6. Özge'm; teşekkürler mim için canım, geldim baktım bile mim'ime :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)