8 Kasım 2012 Perşembe

Bitenler #30

Hayatımda ilk defa olarak tamamen olmasa da düzenli olarak kozmetik/bakım ürünlerimi kullanıyorum. Düzenli kullanmak demek ürün bitirmek demek. Bittikçe, bitirdikçe çok seviniyorum :)
İşte son zamanlarda bitenler
 Superdrug Hindistan Cevizi & Tatlı Badem Yoğun Saç Kremi ; Yazısı burada
Parmex Aseton; Bir sürü marka deneyip, sonra dönüp dolaşıp yine onu alıyorum.
Beauty Formulas İntimate Cleansing Wash; Fena değildi.
Lancome Hydra Zen Nemlendirici; Pek sevmedim, çekmecenin derinliklerinde bozulmuş tabi. Bitemeden çöpe gitti.
Lilibe Makyaj Temizleme Mendili; Yeterince ıslak değil ve çokta çabuk kuruyor. Sevmedim.
Vichy Normaderm Nemlendirici; Bu seriyi sevmiyorum aslında, yarımdı, bitirmiş olmak için bitirdim. 
Lilibe Makyaj Pamuğu; Çok beğendim, depolamam lazım :) 
Alix Avien Mud Mask; Sevgili Biricit'in hediyelerinden. Çok sevdim. Yakalarsam mutlaka alacağım.
Nivea Black &White Roll-on; Yazısı burada. Yedeğini açtım bile. 
Avon El Kremi; Bu el kremlerini seviyorum, zamanında fazlaca da stoklamışım. Hala 1-2 tane var sanırım evde. (Ya da daha fazla :/)
Bakıyorum da, ne çok ürün bitirmişim. Hatta fotoğrafını henüz çekmediğim bir bu kadar biten ürünüm daha var. Onlar bittikçe üzerimden yük kalkmış gibi oluyor :) 

20 yorum:

  1. Benim de daimi asetonum aynından;)

    YanıtlaSil
  2. Pia Set; Ben de çok memnunum ondan :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar mutlu oluyor insan değil mi Sevdacım, hem yeni ürünler almak için bahane de oluyor hem de evdeki stok dağı gün geçtikçe küçülüyor :)

    YanıtlaSil
  4. Sihirli mavi; evet canım, büyük bir rahatlama hissi oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. ay bende böööle ıvır zıvır alışverişlerine bayılıyorum!yalnız intimate washing gel kullanmasan daha iyi olur canım,benim doktorum yalnız suyla temizliği önermişti flora dengesinin bozulmaması için.aklında olsun! Lancome nemlendiriciye yazık olmuş yaaa insan kullanmaz mı? boşyere mındar olmuş yaaa üzüldüm:)

    YanıtlaSil
  6. bende birşeyler bitirebilsem çok mutlu olucamda bir türlü bitmiyor elimdekiler:))

    YanıtlaSil
  7. LameDore; ya ne bileyim canım, alışkanlık gibi oldu, kullanıyorum onu, bırakamıyorum. Lancome'u beğenmemiştim, sonra da bitireyim bari dediğimde bozulduğunu farkettim :(

    YanıtlaSil
  8. Kozmetik Perisi; benim maşallahım var bu ara, bitirebiliyorum da, keşke makyaj malzemesi de bitirebilsem :)

    YanıtlaSil
  9. Benim kızlara göre bu yayın:)) Sevgiler canım. İyi bitirmeler...

    YanıtlaSil
  10. Düzenli olarak kullandığım bir kaç ürünüm var Sevdam ama ben bitince üzülüyorum :)

    YanıtlaSil
  11. bitirmek mi güzel yoksa yenisini almak mı?

    YanıtlaSil
  12. Vuslat Abla; teşekkürler :)

    Aslı; Canım sen normal olması gerektiği gibi birisin, bizim gibi müsrif stokçu değilsin. Aslında üzülmek normal, biz stoklar bitiyor bozulmadan, üstelik suçluluk duygusu olmadan yenisini alabilirim diye düşünüyoruz :)

    Yüreğimin İklimi; İşte bitirdiklerimize sevinmemiz ondan, yenilerini alacağımızdan bitenlere seviniyoruz :)

    YanıtlaSil
  13. niveanın yeni koltuk altı ürününü bende severek kullanıyorum...
    yakında yeni alışveriş yaparsın canım...

    YanıtlaSil
  14. Gurme Şirine; yaparım canım, duramam kesin :)

    YanıtlaSil
  15. beğenmene sevındım canım bulursam yıne alıcam ben daha denemedım:)makyaj temızleme mendılı kullanmıorum ben pamukla sutle temızlemek daha ıyı gelıo cıldıme daha temızlenmıs hıssedıorum:)

    YanıtlaSil
  16. Ben de bitiremeyenlerdenim.

    YanıtlaSil
  17. Biricit; Çok sevdim ben :) Temizleme mendili eve geç gelip yüzümü yıkamaya üşendiğim zamanlarda çok işime yarıyor canım :)

    Ahu; Eskiden ben de öyleydim :)

    YanıtlaSil
  18. Iyi gunlerde bir cok urun bitirmeler diliyorum

    YanıtlaSil
  19. Demet; Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)