20 Kasım 2012 Salı

Bioderma Photoderm Mineral Spf50+

Bioderma Photoderm Mineral'i  son tatilimde kullanmaya başladığım için yazısı da bugünlere kaldı. Neyse ki artık yaz kış yüzümüz için güneş ürünleri kullanıyoruz. 
Aslında ben Avene SPF 30 kullanıyorum ve çokta memnunum. Bu kremi Ablam almıştı kendine, fakat 1-2 sefer kullanıp memnun kalmadığını söyleyip başka bir ürün aldı. Ben de bari ben kullanayım diye aldım. [Evet bayılırım böyle Ablamdan Kardeşimden yarım bırakılmış ürün toplamaya, cidden :D]
Photoderm serisi özellikle cilt için maksimum güneş koruması için tasarlanmış ürünleri bünyesinde barındırmaktadır. Bioderma Photoderm Mineral Spf 50+ Cream bu ürünlerden biridir.
    Bioderma Photoderm Mineral Spf 50+ Cream içeriğinde cyclomethicone, zinc oxide, water (aqua), titanium dioxide, cyclopentasiloxane, polyglyceryl-3 polydimethylsiloxyethyl dimethicone , dimethicone, phenyl trimethicone, butylene glycol, sodium chloride, aluminum hydroxide, stearic acid, peg/ppg-18/18 dimethicone, dimethicone/methicone copolymer, ectoin, mannitol, xylitol, rhamnose, fructooligosaccharides, laminaria ochroleuca extract, pentylene glycol, disteardimonium hectorite, hinokitiol, triethyl citrate, caprylic/capric triglyceride, bha barındırmakla beraber tamamı ile mineral parfümsüz bir yapıya sahiptir. Ayrıca suya dayanıklı ve foto stabil şekilde üretilmiştir. Non komedojenik ve hipo alerjenik yapı ile de desteklenmiştir.
Özellikle alerjik ve güneşe karşı toleransı düşük cilt yapılarında oldukça yüksek koruma sağlayabilen ürün benzersiz bir UVA ve UVB koruyucusudur. Ayrıca güneş yanıkları riskine karşı da oldukça etkili koruma sağlayabilmektedir. Bioderma Photoderm Mineral Spf 50+ Cream içerdiği özel patentli Bioprotection kompleksi sayesinde cildin yapısında bulunan hücreler için mükemmel bir koruma sağlamanın yanında hücresel hasar riskini minimize eder. Toleransı az ciltlerde güneşin çok rahat şekilde zararlı etkiler göstermesini engeller. Son olarak cilt yüzeyinde kullanımı ile deride asla beyazlık ve ya benzeri lekeler kalmaz.
- Alerjik ve güneşe karşı toleransı düşük ciltler için çok yüksek koruma sağlayan güneş koruyucu.
- Photoderm Mineral güneş yanıklarına karşı güvenli koruma sağlar.
- % 100 Mineral ultra akıcı dokuya sahiptir, renksizdir, geride yağlı bir tabaka bırakmaz.
 

Bioderma sevdiğim ve ürünlerine güvendiğim bir marka. Fakat bu güneş kreminde bir sorun var, cilt tarafından emilmiyor, bembeyaz bir tabaka bırakıyor. Özellikleri arasında cilt yüzeyinde asla beyazlık ve benzeri lekeler bırakmaz dese de tam tersi oluyor maalesef. Hele gözenek kısımlarında cilt ürünü yemediğinden, görüntü sanki bütün gözeneklerinizden beyaz beyaz yağ atmış gibi. Çok kötü bir görüntü. 
Kesinlikle sür-çık bir ürün değil. Zaten dağıtması uzun sürdüğünden pratikte değil. Ben de Avene Güneş Kremim ile ya da nemlendiricim ile karıştırıp uyguluyorum. Daha normal bir görüntü oluyor. Ama beyazlığı fazla geçmiyor. Üzerine ten makyajı yaptığımda bile geçmiyor. Eğer kozmetik mağazalarına gitmişsem sürdüğüm pudranın veya fondötenin cilt rengime uymadığını falan söylüyor görevliler. Önce itiraz ediyorum. Sonra aynaya bir bakıyorum, bembeyazım.
Bu yüzden ilk defa bir ürünü bitirmek istemiyorum. 
Sevgiler<3

12 yorum:

  1. aman hebsı oylE sanırım cok yaglıydı bende nıvea kullandım yaz ıcın nemlendırıcı olarakdan cıvık vıcık yağ canım ama ıyı koruyor tabı orası ayrı bosver yogurt gıbı sur gıtsın yuzun dha onemLi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, yok ben Avene kullanıyorum o çok çok iyi :) Bir de benim aknelenmeye müsait olduğu için cildim buna göre olan güneş ürünlerini kullanmam gerekiyor.

      Sil
    2. ımm tabı ozaman bakmaLISın daıma sen daha dıkad edmelısın abloŞ ..

      Sil
  2. :)))
    iyiymiş...
    keşke benimde ablam kardeşim olsaydı da kalan ürünleri
    yada kullanmadıklarını araklasaydım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi, ben bu konuda çok çok şanslıyım canım. Anında indiragandi yapıyorum :)

      Sil
  3. Sevda'cım içine sinmiyor madem kullanma.. Bence sevmediğini bitsin ziyan olmasın diye kullanmakda bazen doyduktan sonra zorla yemeye benzer. Belki bir başkası sevebilir...Verirken söylemen şartı ile ver gitsin bu kremi..:)Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla'cım, çok haklısın. Bazı ürünlerde yapıyorum, zorla bitiriyorum da bu öyle bir ürün değil. Sevgiler .

      Sil
  4. ayyy urun bıtırmek ıstememek fenaymıs casper oldun demek sen :)))hıc sevmem zaten zor surulen seylerı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım ne casper ım hem de :) Genelde inat eder bitiririm ama bu çok fena, dayanılacak gibi değil :(

      Sil
  5. böyle iyi markaların vaadettikleri özellikleri yerine getirmemesi can sıkıcı.normalde bu ürünün özelliklerini okusam terddüt etmeden alırım.denediğin ürünleri yorumlaman çok iyi oluyor canım.illa bitirmek istersen de koluna bacağına sür ama bence at gitsin;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, aynen, bidermayı da çok severim. Ürünün vaatleri de harika ama. Bakalım ne yapacağım :)

      Sil
  6. Ya bu ürün benim yağlı cildimi bile kurutup beni mahf etti bunun nesi hasas cilt içindir cildim resmen yanıyor kurumaktan. Ne yapacağımı bilmiyorum eski cildini kavuşmak için çok üzülüyorum

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)