19 Kasım 2012 Pazartesi

Barcelino Saç Bakım Yağı

İnternette beğeni yorumlarını okuduğum ilk saç bakım yağı idi Barcelino. Bu yüzden aktarlarda epey arayıp bulamayınca Rozita Saç Bakım yağı almıştım. İyi ki de almışım, yazısını da burada yazmıştım. Rozita bitince yeniden böyle bir ürün aradığımda bu seferde Barcelino çıktı karşıma.
Barcelino %100 Doğal Bitkisel Saç Bakım Yağı Unisex Sprey 150 ml.Barcelino Saç Bakım Yağı; %100 doğal bitkisel yağların birleşmesinden meydana gelmiş, naturel bir saç bakım ürünüdür. İçeriğindeki bitki özleri sayesinde sorunlu olsun yada olmasın tüm saç tiplerine uygun olarak tasarlanmış ve üretilmiş olup,saç kalitenizi en üst düzeye çıkardığı bilinmektedir. Saç tellerinin direncini arttırır dolayısıyla saçlar incelip kopmaz. Saçlar dökülüp azalmadığı için de; üst kısımlardan ucuna kadar gür ve canlı görünür. Sağlıklı saçların korunmasını sağlar.
Barcelino Saç Bakım Yağının Temel Özellikleri. Permalı,boyalı ve röfleli saçları canlandırır. / . Saç derisindeki kuruluğu giderir. / . Saç tellerinin güçlenmesini sağlar, kırılmayı önler. / . Dökülme ve kepeklenmelere karşı etkilidir. / . Her boyamadan sonra kullanılması tavsiye edilir. / . Saça doğal canlılık ve parlaklık verir. / . Saça ayrı bir yoğunluk kazandırır. / . Büyüme hızını arttırır. / . Zayıf, yıpranmış saçlara canlılık verir. / . Saçınızı ve saç diplerini besler ve güçlendirir. / . İçeriğindeki bitki özleri saçınıza ferahlık verir.
Uygulama Şekli. Temiz ve nemli saça uygulanır. / . Saç tellerinize ve saç diplerinize püskürterek uygulayın. / . Saçınıza friksiyon (parmak uçlarınızla saç diplerinize masaj) yaparak iyice yedirin. / . Bir saat kadar bekledikten sonra saçınızı yıkayın. / . İçeriğindeki bitkisel aktiflerin etkisinden faydalanabilmek için saç diplerine iyice yedirmek gerekir. / . Haftada 1 veya 2 kez uygulamak yeterlidir. / . İki ay düzenli kullanım sonunda istenilen neticeye ulaşılır.
İçindekiler. Zeytinyağı / . Badem Yağı / . Susam Yağı / . Defne Gar Yağı / . Çörekotu Yağı / . Menekşe Yağı / . Hindistancevizi Yağı / . Ceviz Yağı / . Biberiye Yağı / . Kekik Yağı / . Çam Terebentin / . Papatya Yağı / . Mersin Yağı.
Tatilden döndükten beri yani yaklaşık 1,5-2 aydır haftada 1 olarak uyguluyorum. Tertemiz yeni yıkanmış saça hiç kullanmadım ama sabah yıkanan saçıma akşam uyguladım genellikle. Saç diplerimde seboreik dermatit olduğunu düşündüğüm bir durum var, bazı şampuanlar, kremler, yağlar azdırıyor. Bu yüzden saç diplerime hiç kullanmadım. Cesaret edemiyorum açıkçası. Genelde 45 dakika ile 1,5 saat sürelerde beklettim. 
Uygulamam bu şekilde oldu. Rozita'nın yağını ilk kullandığımda yine yoluk, yıpranmış, yanmış tabir edebileceğimiz durumdaydı saçım. İlk kullanımda saçımda belirgin bir değişiklik olmuştu. 2. ve 3. kullanımda buklelerim iyice kendine gelmeye başlamıştı, saçım canlanmıştı. Barcelino'dan da beklentim bu yöndeydi. Saç diplerime uygulamadığımdan mı yoksa temiz saçıma uygulamadığımdan mı bir etkisini henüz görmedim. Daha doğrusu gördüm, kullandıktan sonra saçımın azıcık sertleştiğini farkettim. Bir de bu yağın sahteleri varmış, acaba sahte ürün mü aldım ben?
Belki ben de bir uygulama eksikliği vardır, bilemiyorum ama Rozita Saç Bakım yağının daha iyi olduğunu düşünüyorum. 
Sevgiler <3

23 yorum:

  1. aslında ınternetten alma canım aktarlara gıt cok guzel seyler tarıfler var onları dene bı derım sana yanı ne kadara geldı sana bu topt;An..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım internetten almadım zaten, aktardan alıyorum. Bu böyle hazır bir şişe, içindeki bütün yağlar karışmış halde hazır satılıyor.

      Sil
    2. tamam canım ... evet çok guZeL tariflEr şeyler var zaten benim kıtabım falanda var ogrendıgım seylerde var bırgun konu baslıgı ac sızın tarıfınız nelerdıye yazarım paylasırım denersin guzel seyler var okulunu okudugum ıcın bır cok bılgı vAr...

      Sil
  2. Kuzum ben Barcelino'yu duymuştun ama Rozita'yı bilmiyordum, iyi oldu bu yazını okuduğum, denk gelirsem Rozita denerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, saç yapısından yapısına da farkediyor, belki Barcelino'yu seversin ama benim saçlarıma pek etki etmedi. Rozita süper ama kaç yere baktım yok. Firmasını buldum, mail attım bugün :) İnşallah kavuşcam tekrar.

      Sil
    2. Rozita ürünleri bulunur.Ardıç şifaevi 0262 656 20 33

      Sil
    3. Rozita ürünlerini bizden temin edebilirsiniz. 0262 656 20 33
      Ayrıca Barcelino saç bakım yağı da elimizde mevcuttur.

      Sil
  3. ben saça dışarıdan uygulanan ürünlerin inanılmaz değişiklikler yarattığına inanmıyorum. Döker diye de korkuyorumç Örneğin benimki hacimsiz ve zayıf, hacim kazandırmak gerçekten zor oluyor. bu nedenle artık dökülmesinden korktuğum için memnun kaldığım şampuan ve saç kreminden başka pek birşey kullanmıyorum. Güzel paylaşımın için teşekkürler:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarım için takviye kullanmazsam maalesef olmuyor. Daha önce kullandığım Rozita dan çok memnundum mesela. Çam Terebentin kullanmaktan da memnunum. Argan yağı var, ondan da kullananlar memnun.

      Sil
    2. Saçlarınız eğer çok çabuk yağlanıyor ise Çam terabentin, ısırgan tohumu ve ylang ylang yağlı kombinasyon tam size göre...

      Sil
  4. ben kullanmıyorum hiç bir bakım yağı yıllar yıllar öncesi sıcak bakım yağı kullanmıştım sonra onuda bıraktım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum, çok güzel yağlar var. Argan yağı var mesela, onu deneyeceğim :)

      Sil
  5. canım ben bir ara kullandım barcelinoyu. sac diplerine de sürmüştüm. saçlarımı yumusacık yapıyordu. ben beslesin güçlensin diye kullanmıştım. Ama benim sacımın genetiği ince telli olduğu için saçımı çok besledi gürleşti diyemicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uur Bocee, benim saçlarıma etkisi olmadığı gibi bir de sertleştirdi. Saç yapısına göre değişiyor işte etkileri :(

      Sil
  6. benim saç dökülmemi engeller mi canım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engelediğini söylüyor Abla'cım. Benim bundan önce kullandığım engellemişti mesela

      Sil
  7. Tatlım benim kuaförüm saç bakım yağlarının hiçbirinin bir faydası olmadığını söylüyor. Ben kullanmıyorum hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben bundan önce kullandığımdan çok memnundum :( bir de argan yağını merak ediyordum.

      Sil
  8. iyiki saç diplerine sürmemişsin bu marka iyi değil diyolar. doakozmetik.com dan bi bak istersen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olanlarda var halbuki :(

      Sil
  9. bende bugün aldım canım merak ediyorum etkilerini,yanlız şunu farkettim çok az sıkmama rağmen bütün saçlarıma yetti ki saçlarım çok uzundur.dökülmeyi etkileyeceğini sanmıyorum ama beslese yeter. şişe bitince blogumda yazıcam etkilerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın o zaman :)

      Sil
  10. Ankarada bulamam sanırım, deneyebilirdim halbuki...

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)