3 Kasım 2012 Cumartesi

Alix Avien Nemlendirici Manikür Jeli

Tırnak eti sorunu yaşamayan ben, zamanında keyif olsun diye defalarca manikür yaptırdım. Manikür yapan arkadaşlarda sağolsunlar, hiç demediler ki tırnak etlerinizde problem yok, almayalım. Şıkır şıkır kestiler. Eee alışınca da...
Allah'tan hala da pek et problemim yoktur. O ilk manikürümü yaptırdığımda ve sonrasında tırnak etlerimi kestirmeseydim sorunsuz ellerim olacaktı. Yine de buna şükür! :)
Benim ellerim ile ilgili en büyük problemim, sürekli suya girdiği için ve kuru olduğu için tırnak çevresindeki kuru, pul pul görüntü. 
Bir süredir haftada en az 2-3 kez uyguladığım Alix Avien Nemlendirici Jel kurtarıcım oldu bu konuda.


Tırnak etrafındaki etleri temizler.
E Vitamini, İpek Proteini, Buğday tohumu yağı ve alantoin içerir.
Düzenli kullanım tırnak etlerinin tırnak gerisine çekilmesini sağlar. 

Tırnaklarımıza sürüp, 2 dk bekletip, masaj yaptıktan sonra tırnak etlerini ittirmemiz gerekiyormuş. Ben tırnak ittirme dışında diğerlerini yapıyorum ve gerçekten çok memnun kaldım bu üründen. Yine ekliyorum ki kuruluk dışında tırnak eti problemim yok. Problem yaşayanlara yeterli gelmeyebilir.
İlk defa bu tarz bir ürün denedim, çok memnun kaldığım için Alix Avien ya da başka markaların ürünlerini de sürekli alacağım gibi görünüyor.

14 yorum:

  1. Begendim bak simdi bunu ben de Saaly Hansen bitince bunu labilirim gibi

    YanıtlaSil
  2. Audrey; Sally Hansen'e göre epey de uygun fiyatı da. Umarım alırsın ve memnun kalırsın :)

    Dream; Umarım denediğinde de memnun kalırsın canım :)

    YanıtlaSil
  3. Şepşeker; tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Özeniyorum bak en sonunda ojeleyeceğim şu parmakları:)))

    YanıtlaSil
  5. Kuğum; Sürme sürme, boşver uyma sen bize :)

    YanıtlaSil
  6. bende manıkuru ıttırıp yapıorum canım,hıc manıkur yaptırmadım yanı kestırmedım hayatımda desem ınanmazsın:)

    YanıtlaSil
  7. Biricit; En iyisini yapmışsın canım manikür yaptırmamakla :) Keşke ben de yaptırmasaydım :(

    YanıtlaSil
  8. Bende manikur bir kac kez denemistim ama bana gore bisey degilmis ayrica ben daha iyi sekil veriyorum tirnaklarima tirnak eti problemimde yok cok sukur bende tirnak guclendirici iyi bir urun istiyorum bulursam sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Demet; Ne güzel, çok şanslıyız bu konuda, tırnak eti çok sorun çünkü. Flormar'ın falan güzel ürünleri var fiyatları da uygun oluyor, bir dene istersen.

    YanıtlaSil
  10. hımm denemek lazım bende gecenlerde rossmandan aldım 8 tlye tırnak eti yumuşatıcı besleyıcı cok begendım tırnak kenarlarım sert olurdu sımdı cok ıyılEr denemenı tavsıye ederım ...
    jelse iyi bide yağ ları sevmıyorum cunku kızz fıyatı ne kadAra almısdın acepa:?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpermiş, ilk fırsatta ona da bakayım canım. Tırnak eti nemlendiricilerini çok sevdim çünkü ben. Yanlış hatırlamıyorsam 5 ya da 6 TL idi

      Sil
    2. bak canım hatta adıda nageLhauterweicherstift baya uzun ya sarı bişi 8 tl baya ıyı geldı dene kesın elınıde yıkasan aynı yumusaklık ertesı gune kdr suruyor hatta daha fzLa aklıma gldıkce suruyorum ıtıyorm trnak etlerınıde dıplerıde yumuŞuyor ... bende alıXi denıycem uygunmuŞ fıyatıDa cınım ...

      Sil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)