20 Ekim 2012 Cumartesi

Taşhan Park'ta Kahvaltı / Marmaris

TaşhanPark Marmaris-Muğla Karayolu üzerinde tam net hatırlamasamda sanırım Çamlı girişine yakın. Yengemin ufaklıklar ile Hollanda'dan dönüşünden 1 gün sonra Abim kendini İstanbul'a attı, biz de Marmaris'te kadınlar ordusu olarak kaldık. Kadınlar ordusu öylesine söylenmedi, cidden ordu gibiydik. Nancy Hollanda'dan Annesi ile döndü. Ablam, Annem, Ben ve 3 tane de kız yeğen. 8 kişiyiz.
Çarşamba ablamın izin günü olduğundan bir yerlere gitmeye karar verildi. Bir yerlere gitmek demek Marmaris dışı sayılabilecek yerlere gitmek demek. 
Orası mı burası mı derken Akyaka'ya gitmeye karar verdik. Buna en çok sevinen ben oldum, çünkü yine daha önce görmediğim ve merak ettiğim bir yer. Nasıl gideriz, ne yaparız derken sabah TaşhanPark'ta kahvaltı yapıp oradan Akyaka'ya geçmeye karar verdik. Bu arada Abim 3. çocukta olunca arabayı değiştirmişti ve kalabalık ailemizi de düşünerek 7 koltuklu bir araba almıştı. 8 kişi ikisinin kucağa alınabilecek çocuklar olması sebebi ile gayet rahat yolculuk yaptık.
Bu arada TaşhanPark'a da ilk gidişim.
TaşhanPark kocaman bir yeşil alan içerisinde. Çok işlek bir karayolunun üzerinde olmasına rağmen büyük bahçesi nedeni ile kabalık ve trafikten etkilenilmiyor. Ve içinde kocaman yapay şelaler, dereler var. Terasta oturduk, açık hava ve burayı buharlı sistem ile soğutuyorlardı, çok sevdik :)
Serpme kahvaltı, en sevdiğim :) 


Kahvaltısını beğendik 
Bu ekmekler kahvaltı siparişinizi verdiğinizde yapılıyor; sıcacık, dumanı üzerinde geliyor. Ve çok lezzetliler 

İçinde çocuk parkı da mevcut.
Özetle, tavsiye ediyorum. Denedik, beğendik.

6 yorum:

  1. gerçekten çok güzel görünüyo içim gitti yine:) o ne tatlı bi Ponçik öle :))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yermiş canım, ponçiklerde pek tatlı ama :) öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  3. Unutmadan kocaman bir maşallah diyeyim hem küçük hem de büyük ponçik kıza :D
    Ne güzel yerlere gidiyorsunuz ama siz ^^

    YanıtlaSil
  4. Ne biri 41 kere maşALLAH ayy yerim ben bu bebişiiii inanki ısırırım:))) keyfin daim olsun canım sevdam.

    YanıtlaSil
  5. Hepinize maşallah.. Ha bide karpuzun rengine bayıldım..

    YanıtlaSil
  6. Amphitrite; çok ttalıdır benim ponçik kuzum :)

    Makeupwithstyle; canım ben de ilk gittim ama gerçekten çok güzel bir yer, sevdim :) Biz de öptük :)

    J.D.; Kuzum çok teşekkürler, Marmaris'in yerlileri benim gibi turistleri gezdiriyor işte :)

    Siyah Kuğum; Çok teşekkür ederiz, maşallahını da aldık ya :) Sağol canım, hepimizin keyfi daim olsun.

    Vuslat; Teşekkürler Abla'cım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)