15 Ekim 2012 Pazartesi

Superdrug Hindistan Cevizi & Tatlı Badem Yoğun Saç Kremi

Superdrug Hindistan Cevizi & Tatlı Badem Yoğun Saç Kremi'ni alma nedenim vaatleri idi. 
''Kuru ve yıpranmış saçlarınızı onarın ve nemlendirin. Yoğun saç kremi saçlarınızın gücüne, nemine parlaklığına katkıda bulunur ve dolaşma problemi olan saçı kolayca açılabilir yumuşaklığa getirir. Saçınızı kolayca taranabilir kılar, doğal ışıltılı bir parlaklık ve hoş bir koku verir''
Vaatleri çok hoş değil mi? Tam da benim saçlarım için bir ürün dedim ve aldım.
En son Marmaris tatilimde diğer kullandığım saç kremim yarım olunca yanıma bunu aldım -maalesef- Vaatlerini okudunuz. Benim saçımda o vaatlerden 1 konuda bile etki etmedi. Saçımın dolaşıklığını açmayı bırakın bu saç kremini kullandığımda saçlarım daha da dolaştı, sertleşti. ilk olarak Marmaris'te olduğumdan oranın sularından şüphe ettim çünkü Marmaris'in suları oldukça kireçli. Fakat İstanbul'a döndüğümde de aynı etkisizlik devam edince artık yazmanın vakti gelmiştir dedim. 
Oldukça yoğun kıvamlı bir ürün. Hoş olmayan da bir kokusu var. Sadece hindistancevizi olsa çok hoş olabilirdi ama tatlı badem ile acılaşan ve koku  problemi olanlar için tahammül sınırını zorlayabilecek seviyede bir koku. Gördüğünüz gibi, aman belki ben yanlış anlamışımdır biraz daha deneyeyim aman hemen yazmayayım derken krem de nerede ise dibine gelmiş, hala saçlarda o mucize gerçekleşmemiş.
Bu arada benim saçlarım sert, dalgalı, orta uzunlukta, gür, kalın telli ve boyalı. Saç tipleri aynı olanlar bu saç kreminden uzak durun derim.
Bu arada Watsons Ballı Saç Cilası ile karşılaştırmam gerekirse Watsons Saç Cilası kesinlikle SperDrug Saç Kreminden bir kaç kat daha iyi. 

8 yorum:

  1. kuzu bunu ben de kullanma hatası yapmıstım, hatta blogda yazısı da mevcut. iğrenc bıse, sacımı kazık gıbı yapmıstı. kullanmadım bir daha :/

    YanıtlaSil
  2. onca şey yazmışsın ama ben koku olayına taktım tatlım :) ben olsam hiç kullanamazmışım :)

    YanıtlaSil
  3. Sevdacım çoğunlukla saç kremleri döküyor saçları. Daha yoğun döküyor demek daha da doğru.. Umarım bu dökmez..

    YanıtlaSil
  4. Bende dün akşam aldım bu ürünü şimdi kullanıp kullamama konusunda kararsızım , eğer kullanırsam da bitiriceğimden şüpheliyim.

    YanıtlaSil
  5. canım sayende almamam gereken bir ürünü öğrenmiş oldum.
    bu kadar çok vaadde bulunup da tam tersi etki yaratması senin için şanssızlık olmuş:(

    YanıtlaSil
  6. ben ıkı urunude kullanmadım su an ama saclarım acayıp dokuluo anlatamam sana mevsımsel mıdır nedır cozemedım,koku deyınce bende kokulara karsı hassasım kullanamazdım sanırım bende.

    YanıtlaSil
  7. sen denemişin faydalı olmuş bizler için bari biz denemeyelim

    YanıtlaSil
  8. Bakımlı Blog; canım zavallı saçlarım ben dibini bulunca mahvoldu :(

    Hülya; duyarlıysan kesinlikle kullanamazsın canım :(

    Vuslat Abla'cım; dökülüyor zaten saçlarım :/

    Çok bilmiş; belki sana iyi gelir canım :(

    Yasemin; sorma canım :(

    Biricit; aman aman uzak dur :(

    Demet; evet sizin için denedim :(

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)