14 Ekim 2012 Pazar

So Sweet Cafe / Marmaris

So Sweet Cafe Yat Limanı'nda... Bu seneye kadar sürekli gittiğimiz ve sevdiğimiz bir yerdi. Yat Limanı'nda çeşit çeşit tatlıları olan yanında kahve içebileceğiniz yer hiç yok gibi. Burada genelde restaurantlar ve barlar var. Yemekten sonra çıktığımız yürüyüşlerde ideal bir seçim oluyordu, tatlımızı yiyor kahvemizi içiyorduk burada. Gençlerin çok tercih ettiği, her zaman cıvıl cıvıl genelde de kalabalık bazen de yer bulması sorun da olabiliyor.
Bir de Yat Limanı'nda yüksek sesli müzik, kalabalık, gürültü olayı var. Bu yüzden de bu yaz Kahve Dünyası'da açılınca So Sweet'in pabucunu biraz dama attık.
Yine de dayanamadım bir kaç sefer gittim. Açıkçası servis kalitesinin düştüğünü gördüm. Mesela kaç senedir giderim, siparişinizi verdiğinizde masanıza So Sweet yazan kağıt servisler getirirler, bir masaya götürdülerse birine götürmediler, bazı şeyleri biz uyarınca getirdiler, orta şekerli kahve istedik şekersiz geldi v.s.

Manzaramız 

Bunu yemek için çatal getirmişlerdi.
Çok sevdiğim, manzarasını, tatlılarını sevdiğim bir yerde servis kalitesinin düşmesine çok üzüldüm. Umarım farkına varıp toparlamışlardır.

7 yorum:

  1. Ama tatlın çok güzel görünüyor ^^
    Ve sende öyle görünüyorsun kuzum :*

    YanıtlaSil
  2. makyajımızıda ihmal etmemişiz,bayıldım canım çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. biz de bu yaz yaklaşık 15 kişi gittik bi gece, tatlı aşerdiğimiz için. Sufle söyledik ama maalesef çok beğenmedik

    YanıtlaSil
  4. kuzuum Marmaris senin hakkını nasıl öder acaba, resmen rehber olacaksın bence Marmaris'e gidecek olan insanlara yazıların sayesinde:)

    YanıtlaSil
  5. herşey bahane sensin şahane :))

    http://sedamoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. yine innaılmaz bir gece ve şahane bir tatlı

    YanıtlaSil
  7. J.D.; çok teşekkürler kuzummm :)

    Özge'm; bu tatilde ihmal etmedim makyajımı :) teşekkürler canım :)

    Hamide; canım eskiden severdim ama şimdi tadı kalmadı :(

    7-24 makyaj; yüzde versinler bana bence :) hihihi

    Seda; teşekkürler canım :)

    Demet; evet canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)