12 Ekim 2012 Cuma

Okudum; Ölümüne Sadakat / Nora Roberts

Tatil postlarım devam ediyor. Daha önce bir kaç kez tatilde 3,5 kitap okuduğumu söylemiştim. Aslında Marmaris'e giderken yanıma kitap almadım, nasıl olsa kitap kurdu Ablam var ya! İyi de yapmışım, sayesinde çok güzel kitaplar okudum, ama biraz hızlı okudum. Çünkü Ablamın henüz okumadığı kitaplardı, benim okuyup orada bırakmam gerekiyordu. ışık hızı ile okudum :)
Gelelim ilk okuduğum kitaba;
Nora Roberts benim Ablam sayesinde tanıştığım, 7-8 belki daha fazla kitabını okuduğum bir yazar. Seversiniz, sevmezsiniz bilmem ama ben oldukça seviyorum çünkü çok kolay okunuyor. Heyecanlı... Tatilde de keyifle okudum.
Nora Roberts, Eve Dallas dizisinin dokuzuncu kitabı Ölümüne Sadakat ile seriye yepyeni bir soluk getiriyor. Roberts'ın gözüpek kadın kahramanı Eve Dallas, bu defa Cassandra isimli terörist grupla mücadele etmek zorunda kalıyor. Acımasız Cassandra şehrin tarihi yerlerinde bombalarını birer birer patlatırken, masum insanları kurtarmak ve olayı çözmek Eve Dallas ve ekibine düşüyor. Eve, içgüdüleri, yardımcısı Peabody ve yakışıklı kocası Roarke'ın da yardımıyla, canı pahasına bu gizem dolu dosyayı çözmek için zamanla yarışıyor. 
Balkonda, plajda, evde heryerde okudum tabii ki. 
Keyifle okunacak, içinde macera, aşk, polisiye konularını bulabileceğiniz bir kitap.
Daha önce şurada bahsettiğim Boncuk Koyu'nda enteresan bir olay oldu. Kitabımı okurken yanıma gelen bir kadın ''kitabınızı alabilir miyim 1 dakikalığına'' dedi. şaşkın şakın bakarken elindeki kitabı göstererek ''Bu kadar sakin bir koyda aynı yazarın kitabını okuyoruz da, fotoğrafını çekmek istedim'' dedi. Facebookta bir kitap kulüpleri varmış, orada paylaşacakmış.

8 yorum:

  1. Çok üzüldüm Sevdacığım , bir daha ki sefere inşallah ! Ama ben burada duyuruyu fark edemedim ??

    Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende şu aralar böyle bir kitap arıyordum aşk yoğunluklu , umarım D&R'da gözüme çarpar da alabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Roberts okunmaz mı yaa, harika olur :))

    YanıtlaSil
  4. Bende okumak isterdim ama hiç vakit yok ki:(( Neyse tatlım senin anlatılarınla yetineyim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. sansa bak aynı kıtap aynı yer hıc basıma gelmedı cok ılgınc olmalı:)

    YanıtlaSil
  6. ahahaha tesadüfe baaak ne kadar güzel :)) nora roberts benim de en sevdiim yazarlardan biridir en az 10 kitabını okumuşumdur ama bunu okumadım

    YanıtlaSil
  7. kitap kurdum benim :) bol kitaplı günler diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  8. Şepşeker; Sağlık olsun canım :)Bir dahakine artık.

    Çokbilmiş; bu yazarı seviyorum canım, tavsiye ederim :)

    Kitap Eylemcisi; ben de çok seviyorum :)

    Vuslat; Kolay gelsin sana, senin yerine de okuyayım ben :)

    Biricit; Sadece 7-8 kişinin olduğu sessiz sakin bir koyda hem de :)

    Hamide; ilginç bir tesadüftü canım :) Biz de severiz, be nde baktım da 10u geçmiş. Bir de bu yeni, en sonlardan. Ablam kaçırmaz hemen alır :)

    Hülya'cım, teşekkürler :)





    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)