12 Ekim 2012 Cuma

Okudum; Bir Yaz Gülüşü / Iris Johansen

Tatil fotolarından arada bugünlere dönebiliyorum. Bu da son okuduklarımdan bir kitap.
Aslında şu anda başka bir kitap okuyorum, o biraz ağır gidiyor, arada beni yoruyor.  Aklım dağılsın diye kolay okunan, hafif bir kitap diye buna başlamıştım.
Çok genç olmasına rağmen Zilah Dabala'nın acı ve üzüntü veren bir geçmişi vardır. Her sorunu tek başına halledebileceğine inanmaktadır. Bir terörist grup tarafından rehine olarak kaçırılmış olmasına rağmen yardım almadan kurtulabileceğini düşünmektedir… Ama Daniel onu kurtarmaya kararlıdır. Kaçışları, ikisinin de daha önce bilmediği duyguları ateşler. Daniel Seifert dünya çapında yüksek riskli koruma görevleri yaparak hayatını tehlike ile iç içe yaşamaktadır. Ama bu sefer kurtarması gereken genç kadının fotoğrafına bakarken kader oyununu oynamaya başlamıştır. Kadının sıcak gülümsemesi, hayatı boyunca aradığı şeyi bulduğu hissini vermektedir. Fakat Daniel, Zilah'ın geçmişteki trajik sırrını öğrendiğinde, onu sonsuza dek kaybetmekten korkar. Ölümü birçok kez alt etmiş, karşısına çıkan zorluklarla başa çıkabilmiştir ama genç bir kadına aşkın iyileştirici gücünü öğretmeyi becerebilecek midir?
Doğrudan konuya giriyorum, ben bu kitabı sevmedim. Aslında arka kapak konusuna bakılırsa ilgi çekici bir kitap. Fakat konu iyi işlenmemiş. Herşey bir özet şeklinde gelişmiş gibi. 1 günde aşık olmalar, yakınlaşmalar v.s. v.s. Seven olabilir, bana göre değildi yalnızca.
Ha, sonuna kadar okumadım mı? Okudum elbette. Çok nefret ettiğim, beni aşırı zorlayan bir kitap olmadığı sürece kitapları bitirmeden rahat etmiyorum.
Yalnız, şimdi tekrar baktım da, kitabın kapağı ne kadar güzelmiş. Düğün davetiyesi gibi! :)

7 yorum:

  1. Bende arka kapağa kanıp almıştım ama sevememiştim kitabı .. Bende hepsini bitirdim o ayrı :D

    YanıtlaSil
  2. İsmi de güzelmiş aslında Sevdacım Keşke içerik de iyi olaydı ya..İyi tatiller.. Mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  3. neden ama yaa bı kez goruste ask olur aslında:)

    YanıtlaSil
  4. Bu ara ben iyice saldım kitap okuma durumumu :(
    Yağmurlarla birlikte başlarım büyük ihtimal ;)

    YanıtlaSil
  5. evet bazı kitapları insan sırf başladığı işi bitirmek adına okuyor canım maalesef

    YanıtlaSil
  6. DARISI DİĞER KİTABININ BAŞINA

    YanıtlaSil
  7. j.d., aynen canım :(

    vuslat; teşekkürler canım :)

    biricit; pembe rüyalar şekerim :)

    şepşeker; kışın en güzeli kitap okumak :)

    Hamide; evet canım, maalesef:(

    Demet; amin :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)