17 Ekim 2012 Çarşamba

Mado / Marmaris

Marmaris Mado konum olarak sevdiğimiz bir yrde değil. Bu yüzden pek tercih ettiğimiz bir yer değil. Yat Limanına yakın ama yola çok yakın, dışarıda oturmak istediğimizde egzoz dumanı altında kalıyoruz. Marmaris gibi bir yere gitmişken -ya da deniz kenarında herhangi bir yere- manzaralı bir yer, denize yakın bir nokta tercih ediliyor.
Kahve Dünyası'na hatırı sayılır kez gidince, So Sweet'ten de umudumuzu kesince aklımıza Mado'ya gitmek geldi. Tabi bunda Abim'in Mado'nın dondurmalı makaronunu övmesininde payı vardı.
Dondurmalı makaron... Girer girmez hemen ortaya söyledik ve çok beğendik :)
Tatlı sevmeyen var mı? Bakarken benim bile canım çekti :)

9 yorum:

  1. dondurmalı makaron muuuuu ay hemen deneyeceğiiimmm :)

    YanıtlaSil
  2. buranın yerini bende sevmiyorum makaronu gidince bende deniyycemm ...

    YanıtlaSil
  3. tatlı sevmiyorum diyenlere şaşarım.hepsi enfes görünüyor.Ankarada evimin yanında mado var ama makaron yok.yarın görevlilere bu resmi gösterip isterim de isterim diye tuttrucam:))

    YanıtlaSil
  4. görüntü bayağı güzel afiyet olsun. bende marmaris söğütköye gitmek istiyorum seneye allah kısmet ederse çok methettiler.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ama ama çok güzel görünüyolar!! :)

    YanıtlaSil
  6. Bu sene Marmaris Madoya gittiğimizde hangi tatlıyı istesek kalmamıştı :)) Çok geç gittiğimizden kaynaklandı tabii ama eşimin tatlı krizi geç tuttu :D

    YanıtlaSil
  7. AHH SEVDAM' YA BEN YİNE PLATESE BAŞLADIM HAMİDEMİNDE GAZIYLA ZIRT,PIRT TATLI POSTUYLA OLMAZ Kİ CANIM İSTİKRARLIYIM BAYRAMA KADAR BİR KAÇ KİLO VERMELİYİM

    YanıtlaSil
  8. Dondurmalı makaron mu? O.o canım istedi ama :/

    YanıtlaSil
  9. Hamide; makarondan daha çok sevdim diyebilirim :)

    Rengarenk Daphne; dene canım çok lezzetli, benim yerime de ye :)

    Yasemin; canım ben de şaşıyorum tatlı sevmeyenlere. Aslında be nde sordum burada Mado'lara yok dediler, bölgesel bir şey mi bilemedim, ama çok lezzetli :)

    Yüreğimin İklimi; Teşekkürler :) Söğütköy bir harika, inşallah gidersin :)

    Dream; benim de canım çekti şimdi bakınca :)

    Şepşeker; kötü olmuş canım, başka bir yere geçseydiniz hemen :)

    Demet; Hadi bakalım canım, sen kararlı isen hiçbişey döndüremez seni yolundan zaten :)İyi şanslar

    Makyaj Blogum; Şimdi baktım da benim de canım istedi :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)