11 Ekim 2012 Perşembe

Halil'in Yeri Burak Restaurant / Çamlı - Marmaris

Havuzlu Bahçe'ye ve sonrasında Boncuk Koyu'na gittikten sonra yine Abim'den bir fikir geldi, akşam yemeğimizi Halil'in yerinde yiyelim diye. Hopp!!! Balıklama atlayıverdik :) Çünkü sevdiğimiz ve yemeklerinin lezzetli olduğu bir mekandı ve ben uzun zamandır gitmemiştim.
Halil'in Yeri Çamlı'da. Salaş fakat yemekleri harika. Zaten müdavimi de oldukça fazla. Kahvaltısınında çok iyi olduğu söyleniyor fakat ben hiç kahvaltı için buraya gelme fırsatı yakalayamadım henüz. 
Solda-üstte ince yapraklı olan koruk otu... Nasıl lezzetli bir şey anlatamam, nefis bir zeytinyağı tadı ve otun kendisinden gelen ekşimsi tat... Şiddetle tavsiye ettiklerimden 
Kızartma Abim'in favorisi... ama gerçekten şahane. 
Trança balığı.... balık kültürü olmayan ben ismini ilk kez duyduğum bu balığı Gurme Abim sayesinde yedim veee bayıldım. Gördüğünüz yerde deneyiniz :)
Yemeğimizi de yedikten sonra bugün sabahtan akşama gezmenin yorgunluğu ile eve, yatağımıza attık hemen kendimizi :)

12 yorum:

  1. Halil'in yeri bir tanemiz :) Ben de çok severim ve fırsat buldukça giderim. Hem o kızartmaya yoğurtlama derler buralarda. Çok lezzetli dimi?

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel yerlere gidiyorsun oyle sen :)) Taranca balıgını ilk kez duyuyorum ama koruk otunu görmüşlüğüm var. Denemedim ama ilk fırsatta senin tavsiyen üzerine denemeliyim anlasılan :)

    YanıtlaSil
  3. Trança süper lezzet! Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. ohh afiyet olsun kuzu :) ben tavuk sanmıştım görüntüden meğer balıkmış :))) güzel kızarmış ama karnım acıktı yine of sevdaaa of niye yapıyosun bunu bana :) kilo alırsam sorumlusu sensin habire acıktırıyorsun :))))

    YanıtlaSil
  5. marmariste en sevdiğim yerlerden biri hem kahvaltısına hem de akşam yemeğine nail oldum tek kelimeyle mükemmeeeellll :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel görünüyo herşey, koruk otunu merak ettim, ekşiyse tam bana göre:))

    YanıtlaSil
  7. Afiyet olsun canım, harika görünüyor herşey! :)

    YanıtlaSil
  8. Bune yaaaa ya benide çağır bu sofraya, yada benim için ye bir tabak daha. Afiyetle, sevgiyle..

    YanıtlaSil
  9. hepsi birbirnden lezzetli görünüyor aç olmadığım halde canım çekti

    YanıtlaSil
  10. Blogunu bıkmadan usanmadan ne paylaşsan anında bakıyorum benimde yeni açtığım bloguma davet etsem seni :)

    http://yelisv.blogspot.com/

    Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  11. Bu post'u okuyunca karnımın acıktığını iyice anlamış bulunmaktayım :D Trança balığını da ilk defa duyuyorum. Görüntüsüne bakılırsa tadı da eminim bir o kadar güzeldir bu balığın...

    YanıtlaSil
  12. yaaa tam sonbahar gelmişken sen böyle postlar yapıyorsun ben yine yazı özlüyorum. neyse marmarise gelirsek sana geliriz direkt sen rehberlik yaparsın bize;)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)