23 Ekim 2012 Salı

Gosh Duo Fibre Fırça

Gosh Duo Fibre Fırçayı şurada anlatmış ve ne için kullanabileceğimi bilmediğimi, fikir beklediğimi söylemiştim. Çeşitli denemeler yaptım, çeşitli ürünler sürdüm ve ne için kullanacağımı buldum. Hazır fırçamı da yıkamışken anlatmak istedim.
Fondöten sürdüm, pudra sürdüm fakat benim için en iyi kullanım alanının allık sürmek olduğuna karar verdim.
(Fırçanın ıslak bir sıçan gibi görünmesi yeni yıkandığındandır :D)
Allığı bolca, yoğun sürmeyi seviyorum aslında fakat her allıkta bu bol sürme pek sevimli durmuyor. Hafif, bulut gibi sürmeyi denedim ama pek becerili olamadım bu konuda.
 Olamamıştım yani, taa ki bu fırçaya kadar. İstesem de yoğun süremiyorum allığı, hafif bir uygulama sağlıyor bana. Uzun zamandır isteyipte başaramadığım birşey bu :) 
Aslında -üzerinde yazı olmayan- Avon'un açılı allık fırçası, onu da seviyorum. Ama istediğim gibi hafif bir uygulamayı onunla beceremiyorum. Essence'in allık fırçasını ise daha kullanmadım, şimdilik bakışıyoruz :)
Bu yüzden de şu kullandıklarım arasındaki en iyi allık fırçası Gosh Duo Fibre fırça diyebilirim. 

10 yorum:

  1. benimde şöyle iyi bir fırcaya ihtiyacım var şu aralar canım ;)

    YanıtlaSil
  2. SWL; allık içinse Gosh fena değil, fiyatı da çok uygun ama kolay kolay bulunmuyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. evet yoğun olmayan uygulamalar için bazen de aydınlatıcı için kullanıyorum ben de bu tarz fırçaları..

    YanıtlaSil
  4. Audrey; ben de deneye deneye öğreniyorum işte :)

    YanıtlaSil
  5. Mutlu bayramlar canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ahu'm; Mutlu Bayramlar sana da :)

    YanıtlaSil
  7. ben sanırım flormarın kullanıorum bıjuterıden almıstım benımkının boyu kısa:)cantaya rahat sığıo kullanımı rahat

    YanıtlaSil
  8. Biricit; Flormarın özellikle yeni fırçaları da süpermiş. Ben fırçalarımı düşünerek büyücek makyaj çantaları alıyorum maalesef :(

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel fırçalar,ama görsel olarak ben essence yani denemediğini beğendim benim iyi,güzel bir fırça almam gerek artık görüştüğümüzde banad bir fırça seçersin umarım :)

    YanıtlaSil
  10. Demet; Essence alırız o zaman sana da, zaten fiyatları da uygun oluyor canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)