26 Ekim 2012 Cuma

Cecile Oje #70

Cecile Ojeleri mi Carrefour'dan alıyorum. Açıkçası başka yerde standı var mı bilmiyorum ama Carrefour'da nerede ise bütün ürünlerinin olduğu standı var. Özellikle ojeleri ilgimi çekiyor ve gittikçe ilgimi çeken bir renk var ise alıyorum.
Bu da son aldıklarımdan biri;
Harika bir gül kurusu 
Ojenin sürümü kolay fakat berbat bir fırçası var, bir de berbat bir kokusu. 
Kaçıncı kullandığım Cecile oje, hepsinde aynı fırça sorunu var. Özellikle mi o fırçalarla üretiyorlar, bilemiyorum. Kokusuna dayanılıyor ama fırçası tam sabır zorlayan cinsten.

22 yorum:

  1. dadlum rengi gerçekten çok güzelmiş ama o Cecile ojelerin fırçaları beni de delirtiyor gerçekten:(

    YanıtlaSil
  2. sen seviyorsun canum cecile ojeleri ben hiç süremiyorum evet fırçası kötü:(

    YanıtlaSil
  3. 7-24 makyaj; Teşekkürler canım, beğenmene sevindim :) Fırçaları berbat, denilecek tek kelime bu :)

    Özge; bazen çok güzel renkler çıkıyor canım, fırça sorunu olmasa harika olurmuş :)

    YanıtlaSil
  4. hayatımda bir kere aldım bordo bir cecile oje, sürülür sürülmez soyuluyordu. sonra yanaşmadım.
    rengi çok güzelmiş yalnız. ♥

    YanıtlaSil
  5. Rengi çok güzelmiş sevdacığım. Tekrar iyi bayramlar tatlım. Dağlıkla sıhhatle..

    YanıtlaSil
  6. Dofa; Soyulma problemi ben yaşamadım hiç, ama tırnak yapım ile ilgili bir şey olabilir, herkesin soyulduğundan şikayet ettiği ojelerde de ben sorun yaşamıyorum. Ya açıkçası sorun yaşasam bir daha almayacağım da yaşamıyorum ya, almadan duramıyorum her Carrefoura gidişimde :)

    Vuslat; Çok teşekkür ederim Abla'cım. İyi bayramlar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. rengine bayıldım,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Mycreation; teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  9. çok şirin bir pembeymiş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. Bayramın mübarek olsun canım,güzel bir bayram diliyorum ,
    öptüm.

    YanıtlaSil
  11. Sequins; Beğenmene sevindim :)

    Siyah Kuğu; Teşekkürler canım, iyi bayramlar :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Rengi cok yakismis ama fircasinin kotu olmasi surumu zorlastirir iyi gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  13. Kötü kokulu hiçbir kozmetik ürününü kullanamıyorum tatlım ben. Ama renk çok şeker :)

    YanıtlaSil
  14. Demet; Teşekkürler canım :)

    Ahu; Keskin bir kimyasal kokusu var maalesef. Rengi için katlanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  15. rengı guzelmıs gercektende ben hıc denemedım kokusunu bılmıyorum ama fırcası sorunlu sanırım,yınede gulegule kullan rengı ıcın değer renk ton guzel:)

    YanıtlaSil
  16. Biricit; rengi çok güzel evet, fırçası yamuk ve kılları dağınık, bu yüzden büyükkk bir özenle sürüyorum :(

    YanıtlaSil
  17. ben 1 kez cecile aldım bir daha tövbeye geldim kuzu :) kurumak bilmiyordu resmen rekor kırdı bu konuda :)

    YanıtlaSil
  18. Hülya; Canım ben yaşamadım kuruma problemi bunda. Bazı ojeler öyle ya, rafta mı fazla beklemiş oluyorlar acaba, bilemedim :(

    YanıtlaSil
  19. Kozmetik Perisi; teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  20. Rengine bayildim ama kaliteli oldugunu dusunmuyorum ben cecile ojelerin :))

    YanıtlaSil
  21. Svieri Doroga; Canım ben de kaliteli olduğunu düşünmüyorum, zaten kokusu da bunu belli ediyor da aslında :) Değişiklik olsun diye, bazı renklerede dayanamayıp alıyorum işte :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim.
(Yorumlarınıza lütfen link eklemeyin, yorumlarınıza link eklediğinizde yayınlanmayacaktır. GFC hesaplarınıza bloglarınızı eklerseniz isminize tıkladığımızda bloglarınıza ulaşabiliyoruz.)